Vasara – palankus metas įvairiems įmonių vakarėliams ir šventėms. Pasak psichologų, tradiciniai renginiai sukuria draugišką darbinę atmosferą ir gerai motyvuoja darbuotojus. „Atlikti psichologiniai tyrimai parodė, kad tie kolegos, kurie artimiau susipažįsta ne darbo metu, darbe jaučiasi laisviau, geriau vienas kitą supranta, sumažėja psichologinis barjeras. Taip pat tokie renginiai suartina darbuotojus ir vadovybę”, – teigia psichologas Marius Daugelavičius. Labai svarbus darbuotojų motyvaciją skatinantis veiksnys yra įmonės tradicijos: krepšinio varžybų žiūrėjimas drauge, biliardo žaidimas ar tiesiog bendri pietūs kiekvieną savaitę. Panašaus pobūdžio neformalus bendravimas reikalingas ir skirtingų, tačiau glaudžiai tarpusavyje dirbančių įmonių darbuotojams. Geras tokių tradicijų puoselėjimo pavyzdys – Kaune esantis prekybos ir paslaugų centras „Molas”. Čia jau penkerius metus kasmet organizuojami teminiai turnyrai boulingo centre „Švyturys”, kuriame dalyvauja visų prekybos centre esančių parduotuvių darbuotojai. „Šiuo renginiu mes skatiname žmones susiburti į vieną vietą, pabendrauti, atsipalaiduoti nuo kasdieninių darbų. Kadangi kasmetiniai renginiai yra tematiniai ir susiję su tam tikromis komandinėmis užduotimis, tai dar labiau suartina po vienu stogu dirbančius žmones”, – teigė prekybos centro „Molas” vadovė Daiva Dankšienė. Prekybos centro „Molas” vadovė pastebi, kad Vakaruose tokie renginiai labai populiarūs, tad ir Lietuva galėtų sekti šiuo puikiu pavydžiu. Be to, pakili nuotaika ir didesnis ūpas dirbti po kasmetinio turnyro juntamas beveik iki sekančio renginio. „Žmonėms užtenka vieno smagaus vakaro, praleisto kartu su kolegomis, kad jie dirbtų našiau, efektyviau, padidėtų motyvacija”, – priduria D.Dankšienė.
Related Posts

Inovacijų agentūros konferencijoje „GovTech Leaders 2024“ – netikėtas duetas: buvęs B. Obamos patarėjas ir Juodkalnijos ministrė
2024 09 20
Preliminarūs „Novaturo“ kovo rezultatai: programos pritaikymas, orientacija į keliautojų lūkesčius
2024 04 15