• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Plyni kirtimai draustiniuose įšaldomi iki Nacionalinio miškų susitarimo
  • Neatlaikęs sniego sankaupos Pilaitėje subliuško pripučiamas futbolo maniežas
  • LVŽS nepasitiki Aplinkos ministru liberalu S. Gentvilu ir viešai užduoda klausimus

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • Gyventojų konsultavimui pasitelkiamos dirbtinio intelekto programos
  • Dovilė Rusytė. Programėlių duomenys atspindi savijautą: kaip išnaudoti technologijų potencialą?
  • Ko mus išmokė nuotolinis ugdymasis: padeda tinkama įrenginių priežiūra ir fizinis aktyvumas

TNS LT: reklamos apimtys augo 5,1 proc.

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-gegužės mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,1 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu. Šiais metais reklamos apimtys labiausiai augo kino ir lauko reklamoje, kiek mažiau TV, lauko statinės reklamos ir vidaus kanaluose.

„Per penkis šių metų mėnesius žiniasklaidoje labiausiai, net dešimt kartų, išaugo socialinės reklamos gross apimtys. Aktyviausiai buvo reklamuojama saugaus eismo akcija, Lošimų priežiūros tarnybos projektas „Nepralošk savo gyvenimo“ bei sveikos gyvensenos skatinimo programa“, – pastebi TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Lyginant produktų grupes, pavasarį matyti ryškus automobilių draudimo reklamos šuolis – jos padaugėjo net keturis kartus. Tris kartus padidėjo interneto ir mobiliojo ryšio paslaugų gross reklamos išlaidos.

2014 metų pirmąjį pusmetį gross reklamos biudžetus auginę mobiliojo ryšio operatoriai šiais metais reklamai skiria 70 proc. mažesnius biudžetus. Smuktelėjo gross investicijos į mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (34 proc.), taip pat plaukų priežiūros priemonių (26 proc.) reklamą.
Iš reklamdavių labiausiai per 2015 m. sausio-gegužės mėn. gross išlaidas didino Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos, koncertų ir renginių organizatorius „Bravo Events“ ir greitųjų kreditų bendrovė „Nordecum“.

Šiais metais reklamos gross pinigus mažino „Bitė“ (67 proc.), „Švyturys-Utenos alus“ (51 proc.) ir „Henkel“ (39 proc.).

2015 m. sausio-gegužės mėnesiais TV reklamos augimas siekė 7,6 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 665 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2014 m. ir 2015 m. pirmų penkių mėnesių duomenis, krito 7,8 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 9 proc., žurnaluose – 5,7 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 4,476 tūkst., žurnaluose – 2,623 tūkst. kv.cm. reklamos.

Radijo stotys per 2015 m. ištransliavo 2,823 tūkst. sekundžių reklamos ir tai buvo 2 proc. mažiau nei per 2014-ųjų analogišką laikotarpį.

Per pirmus penkis 2015-ųjų metų mėnesius, lyginant su 2014 metų tuo pačiu laikotarpiu, banerinės interneto reklamos gross išlaidos nukrito beveik 15,3 proc.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, palyginus 2015 ir 2014 metų sausio-gegužės mėnesių duomenis, augo 4,4 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose buvo 20,3 tūkstančių m² reklamos.
Lauko video reklamos ekranuose per 2015 sausį-gegužę buvo transliuota 1,691 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2014 m., lauko video reklamos apimtis sekundėmis paaugo 28 proc.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota beveik 15 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2014 m., šis rodiklis smuktelėjo 0,2 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2014 m. duomenis, paaugo 4,3 proc.

Kino reklama šiemet augo 37,5 proc. Iš viso šiais metais prieš kino filmus buvo parodyta 186 tūkst. reklaminių klipų.

Žemiau TNS LT reklamos apimčių apžvalgoje pateikiami žiniasklaidos reklamos monitoringo duomenys, reklamos apimčių pokytis lyginant 2015-ųjų ir 2014-ųjų* metų sausio-gegužės mėnesių rezultatus.

Reklamos apimčių pokytis
Žiniasklaida Reklamos apimtys Pokytis %
TV sekundės 7,6
LAIKRAŠČIAI cm² -9,0
ŽURNALAI cm² -5,7
RADIJAS sekundės -2
INTERNETAS gross išlaidos -15,3
LAUKO STATINĖ REKLAMA m² 4,4
LAUKO VIDEO REKLAMA sekundės 28
FILLBOARD kartai -0,2
VIDAUS TV REKLAMA sekundės 4,3
KINO REKLAMA kartai 37,5

TOP 10 reklamuotojų
Reklamuotojas
TELE2
STUDIO MODERNA
PROCTER&GAMBLE
MAXIMA LT
RECKITT BENCKISER
OMNITEL
4FINANCE
PALINK
EUROVAISTINĖ
FERRERO

Produktų grupės TOP 10
Produktų grupė
GREITASIS KREDITAS
PREKYBOS TINKLAI
PREKYBOS CENTRAI
VAISTINĖS
MOBILAUS RYŠIO TELEFONAI – PREKYBA
MOBILAUS RYŠIO IŠANKSTINIO MOKĖJIMO KORTELĖS
INTERNETO+MOBILUS RYŠYS
MOBILAUS RYŠIO OPERATORIAI
VITAMINAI, ŽUVIES TAUKAI IR KITI PRIEDAI
POPULIARIOS MUZIKOS KONCERTAI,FESTIVALIAI

Produktų grupių pokytis
Produktų grupė 2015 01-05 2014 01-05
GREITASIS KREDITAS 1 3
PREKYBOS TINKLAI 2 1
PREKYBOS CENTRAI 3 5
VAISTINĖS 4 6
MOBILAUS RYŠIO TELEFONAI – PREKYBA 5 9
MOBILAUS RYŠIO IŠANKSTINIO MOKĖJIMO KORTELĖS 6 4
INTERNETO+MOBILUS RYŠYS 7 33
MOBILAUS RYŠIO OPERATORIAI 8 2
VITAMINAI, ŽUVIES TAUKAI IR KITI PRIEDAI 9 8
POPULIARIOS MUZIKOS KONCERTAI, FESTIVALIAI 10 7

Televizijoje, radijuje, lauko video ir vidaus TV reklamos laikas yra skaičiuojamas sekundėmis, spaudoje – reklamos plotas kvadratiniais centimetrais, lauko statinėje reklamoje – kvadratiniais metrais, kine ir fillboard reklamoje – kiekis (reklamų vienetai), internete – gross* reklamos išlaidos.
Duomenys pateikiami tik iš TNS LT registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, o tai sudaro (ekspertinis vertinimas): TV – 98%, spauda – 90%, radijas – 90%, lauko reklama – 90%, lauko video reklama – 90%, kino reklama – 85%, interneto banerinė reklama 80%, fillboard reklama – 100%, vidaus tv reklama – 80% reklamos rinkos apimties.
Didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.
„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.
*GROSS – tai reklamos skelbimo žiniasklaidoje išlaidos, skaičiuojamos naudojant oficialius žiniasklaidos tiekėjų kainininkus, neatsižvelgiant į jokias galimas apimties ar kitas nuolaidas, kurias žiniasklaidos tiekėjai gali suteikti reklamos užsakovams.

Rekomenduojame
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46
 
AUDIMAS Marginti medviln. maršk.ilg.rank. 2021-478 Mallard Green Printed S
2015 07 09   Naujienos
  Verslas
  • „Saulės žiedas“: pirmosios konkurso dienos rezultatai labiausiai nudžiugino turkus, latvius ir australus

  • TNS LT: reklamos apimtys augo 5,1 proc.

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • cs 1.6 siųstis
  • Reklama internete | Seo paslaugos
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Skalbimo mašinų remontas Vilniuje
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.