Verslas

„TNS Gallup” specialistai veiklą tęs bendrovėje „Socialinės informacijos centras”

Veiklą Lietuvoje pradeda nauja rinkos tyrimų ir verslo konsultacijų bendrovė „Socialinės informacijos centras”. Jam vadovaus sociologė Jurgita Verikienė, o penkias verslo sektorių sritis kuruos Daiva Plauškaitė, Rūta Libermanaitė, Rūta Gaudiešienė, Andrėja Stravinskaitė ir Viktorija Jonikova. Tęsti darbą „SIC” taip pat kviečiami visi dabar „TNS Gallup” dirbantys specialistai. Bendrovės akcininkais tapo jos darbuotojai. Be įprastų kiekybinių ir kokybinių tyrimų, bendrovė pristatys specialiai Lietuvai parengtus tyrimų modelius. „Ekonomikos sunkmečio metu vartotojas yra sunkiai nuspėjamas, situacija rinkose nerami, todėl naujų sprendimų reikia ir rinkodaroje. Lietuvos gyventojų vartojimo įpročiai ir elgesio nuostatos šiais metais labai keitėsi, todėl taktiniai rinkodaros sprendimai turi būti adaptuoti pagal makro lygio socialinius poslinkius”, – sakė J. Verikienė. Pasak „SIC” marketingo vadovės Rūtos Gaudiešienės, darbas tarptautiniame TNS tinkle suteikė neįkainojamos patirties, tačiau pastaruoju metu pasijuto biurokratinis šaltukas, per ilgas tapo sprendimų priėmimas. „Buvimas tinklo dalimi turi būti privalumas bet kokiomis ekonominėmis aplinkybėmis, bet pastaruoju metu taip nebuvo, todėl su kolektyvu priėmėme sprendimą dirbti savarankiškai”, – sakė ji. „Naują veiklą pradedanti specialistų komanda yra sukaupusi 16 metų patirtį sociologinių ir rinkodaros tyrimų srityje. „SIC” išsaugos visą sukauptą įdirbį: aukščiausią mūsų žmonių kvalifikaciją, duomenų patikimumą ir praktinį pritaikymą kliento rinkodaros klausimų sprendimui”, – sakė J. Verikienė. Naujas veiklos startas leis bendrovei teikti daugiau kūrybiškų sociologinių tyrimų sprendimų. „Viena tokių naujovių taps mūsų įsipareigojimas dešimtadalį savo laiko skirti globalių demografinių ir socialinių Lietuvos visuomenės permainų tyrimui. Gauti duomenys, derinami su konkrečių klientų tyrimais, leis efektyviausiai spręsti klientams svarbius klausimus” – sakė R. Gaudiešienė. Jau sausio mėnesį „SIC” pradės tyrimą „Lietuvos anatomija”, prie kurio pirmą kartą bus prijungtas vartojimo vertybių pokyčių monitoringas. „Mes investuosime į atskiras studijas, skirtas lietuviškai verslo specifikai įvertinti. Turime daug tarptautinės patirties, taip pat žinome, kuo Lietuva skiriasi nuo pasaulio. Šias žinias gilinti dabar turėsime neabejotinai daugiau laisvės” – sakė R. Gaudiešienė. Rinkos tyrimų bendrovė „TNS Gallup” tarptautinių akcininkų sprendimu šiuo metu yra likviduojama. Tų pačių akcininkų valdoma šalies žiniasklaidos auditorijos tyrimų, reklamos ir informacijos monitoringo lyderė „SIC Gallup Media” tęs savo veiklą. Bendrovei ir toliau vadovaus Gytis Juodpusis.

Parašykite komentarą