IT naujienos

Tinklalapio dizainas įvertinamas per kelias sekundes

Sakoma, jog apie knygą sprendžiama iš viršelio, pirmame pasimatyme viską lemia pirmos 5 minutės, darbdavys vienam CV skiria 30 sekundžių. Taip, greitas gyvenimo tempas neleidžia švaistyti laiko, o viską lemia sekundės dalys. Tas aktualu ir interneto tinklalapiams. Atvėrus tinklalapį žmogui užtrunka tik kelių sekundžių užfiksuoti vaizdą ir susidaryti įspūdį ar tai tinklalapis kurio jis ieško, ar tai solidus, rimtas ir patikimas tinklalapis, ar jame bus reikiamos informacijos. Tos kelios sekundės pasamonėje suformuoja įspūdį, kuris išlieka ilgam, net keliems metams. Tad itin svarbu, kad pirmosios sekundės būtų teigiamos ir potencialus klientas liktų tinklalapyje ilgiau ir įsigyti prekę ar paslaugą. http://www.websitedesignerlondonuk.co.uk pateikia kelis aspektus nulemiančius tą sprendimą pirmasiomis sekundėmis.

Vizualinis pateikimas. Pirmas dalykas kurį matome yra spalvos. Jos turi būti subtilios ir derančios prie veiklos pobūdžio. Geriausias pasirinkimas trys tarpusavyje derančios spalvos, kurios sukuria bendrą tinklalapio įspūdį. Taip pat svarbu, jog tinklalapyje būtų lengvai suskaitomas, kontrastas tarp teksto ir fono būtų pakankamai ryškus ir skaitant neskaudėtų akių.

Iliustracijos. Didelį įspūdį daro iliustracijos bei video. Tačiau iliustracijos turi būti geros kokybės, aiškios, be svetimų vandens ženklų. Nevokite nuotraukų, jas galite už simbolinę kainą gauti specialiuose nuotraukas pardavinėjančiuose tinklalapiuose. Kartais galima rasti nuotraukų nemokamai tik už autoriaus paskelbimą.

Paprastumas. Tinklalapyje didelis margumynas, iššokančios reklamos, judantys skydeliai atbaido žmones ir tai neatrodo solidžiai. Jei skelbiate reklamas, jos turi būti neįkyrios, bent jau pirmame puslapyje nekristi į akis ir neatbaidyti lankytojo.

Turinys. Profesionalūs ir užkabinantys reklaminiai tekstai ar bent jau antraštės leidžia pritraukti ir sudominti lankytojus. Jei žmogus susidomėjo ir perskaitys viską kas parašyta bei tai jam patiks, yra didesnė tikimybė, jog jis nupirks prekę ar paslaugą. Tad tekstas neturi būti vien dėl to, kad tinklalapis būtų užpildytas, jis turi būti protingas, logiškas, išsamus ir parduodantis.

Visi šie elementai yra tinklalapio dizaino dalis ir anot http://www.websitedesignerlondonuk.co.uk specialistų, vaidina didelį vaidmenį vartotojui sprendžiant ar jis nori likti tinklalapyje ar iškart iš jo išeiti ir daugiau negrįžti.

Parašykite komentarą