Kelionės

TEZ TOUR rūpinasi klientų aptarnavimo kokybe

Sėkmingai startavus TEZ TOUR žiemos sezono kelionių pardavimui, kelionių organizatorius pristatė nemokamus seminarus, skirtus agentūrų darbuotojams. Naujojo sezono pristatymai sėkmingai įvyko Vilniuje, dar šiandien vyksta Kaune, taip pat jie bus organizuojami Klaipėdoje bei Šiauliuose. Į mokymus užsiregistravo beveik 250 dalyvių, o kompanija TEZ TOUR jau sulaukė teigiamų atsiliepimų apie suteiktos informacijos naudą.

„Sezono pristatymus organizuojame siekdami suteikti savo partneriams profesionalių žinių, ir, žinoma, palengvinti kelionių agentūrų darbą, pateikiant naudingos informacijos apie naujoves bei pasikeitimus“, – teigė TEZ TOUR Mokymų skyriaus vadovė Šarūnė Bružaitė.

TEZ TOUR investicijų į mokymus reikalingumą patvirtina ir naujas kompanijos „Spinter“ tyrimas. Remiantis jo rezultatais, renkantis kelionę žmonėms labai svarbus juos aptarnaujančių agentūrų profesionalumas – net 33 proc. respondentų kreiptųsi į jau žinomą kelionių agentūrą savo mieste.

„Labai svarbu, kad kelionių agentūrų darbuotojai galėtų kuo profesionaliau pasiūlyti kliento poreikius atitinkančią kelionę, kuri pateisintų jo lūkesčius“, – teigė Š. Bružaitė. – Stengiamės, kad ir agentūrų darbuotojai, ir jų klientai įsisąmonintų, jog minimali kelionės kaina, išskyrus retai pasitaikančius atvejus ar paskutinės minutės pasiūlymus, dažniausiai negali garantuoti maksimalios jos kokybės.“

Kaip teigė TEZ TOUR atstovė, siūlant konkrečią kelionę, pirmiausiai labai svarbu išlikti sąžiningiems – informacija, kuri suteikiama prieš perkant kelionę, turi atitikti realybę, kad po atostogų grįžęs žmogus jaustųsi gavęs tai, ko tikėjosi, ir apie ką jam pasakojo kelionę pardavusios agentūros darbuotojas.

Šiais metais mokymai skirstomi į dvi skirtingas grupes pagal tikslinių auditorijų poreikius. Vieni yra skirti patyrusiems kelionių agentams, gerai išmanantiems TEZ TOUR produktą. Jų metu naujoves pristato TEZ TOUR Produkto skyriaus atstovai, neseniai aplankę siūlomų poilsio krypčių viešbučius ir galintys suteikti pačią naujausią informaciją apie 2009-2010 metų sezono naujienas bei pasikeitimus.

Kita tikslinė mokymų grupė – nauji TEZ TOUR partneriai ir kelionių agentai, norintys išsamiau susipažinti su TEZ TOUR pasiūla. Šiuos pristatymus veda ne tik Produkto skyriaus atstovai, kurie supažindina su svarbia informacija apie viešbučius, bet ir specialiai iš komandiruočių užsienyje pakviesti TEZ TOUR kelionių vadovai, išsamiai pristatantys poilsio šalis, ekskursijas ir kitus subtilumus, kurie pajaučiami tik pagyvenus konkrečioje šalyje ilgesnį laiką.

Organizuodamas šiuos mokymus TEZ TOUR siekia kuo glaudesnio bendradarbiavimo su savo partneriais, kad galutinis vartotojas pajustų iš didelę patirtį ir patikimus partnerius turinčio tarptautinio kelionių organizatoriaus gaunamą naudą, kokybę bei profesionalumą. Atsižvelgiant į poreikį, šiais metais panašaus pobūdžio mokymus numatyta organizuoti dažniau ir įvairesniuose Lietuvos miestuose.

Parašykite komentarą