Sėkmingai pradėjęs žiemos sezono kelionių pardavimą, tarptautinis kelionių organizatorius TEZ TOUR skelbia besibaigiančio vasaros sezono rezultatus. Akivaizdu, kad ekonominių aplinkybių sąlygoti pokyčiai išvykstamojo turizmo rinkoje šiai kompanijai nebuvo skausmingi. Remiantis bendra TEZ TOUR statistika, lėktuvų užpildymas vasaros sezono metu sudarė net apie 97 proc., populiariausi tarp šios kompanijos klientų buvo keturių ir penkių žvaigždučių viešbučiai – juos rinkosi apie 74 proc. poilsiautojų, o bendro turistų skaičiaus sumažėjimas nesiekė net 10 proc.
„Turizmo rinkoje, kaip ir daugelyje kitų verslo sektorių, šiuo metu vyksta įvairūs pokyčiai – remiantis naujausiais turizmo asociacijos duomenimis, turizmo rinka Lietuvoje smuko 30 proc., tačiau galime drąsiai teigti, kad teisingai nuspėjome šios vasaros tendencijas“, – teigė TEZ TOUR Lietuva vadovas Aleksandras Sukovas.
TEZ TOUR užsakyti lėktuvai buvo beveik visiškai pilni. „Džiaugiuosi mūsų kompanijos strateginiais pranašumais, nes sprendžiant iš lėktuvų užpildymo, mūsų kompanijos skrydžių planas buvo paruoštas itin gerai,“ – vasaros sezono rodiklius komentavo A. Sukovas.
Tendencijos dėl viešbučių pasirinkimo vasaros sezono metu išliko panašios kaip ir praėjusiais metais – daugiausiai (apie 74 proc.) parduota aukštos kategorijos viešbučių. Tarptautinis TEZ TOUR įmonių grupės potencialas ir derybiniai pranašumai,pradedant žiemos sezoną, leido išplėsti viešbučių pasiūlą Egipte beveik 25 proc., tačiau kaip pastebi TEZ TOUR vadovas, Egipte esančių viešbučių atstovai tapo apdairesni, reikalauja išankstinių depozitų ir ypač atsargiai reaguoja į naujų operatorių pasiūlymus pasirašyti kontraktus.
Lyginant šių metų vasaros sezono rodiklius ir praėjusių metų skaičius, Turkija lietuviams išliko patraukliausia poilsio kryptimi, o į Egiptą keliaujančiųjų skaičius beveik nepakito. Vasaros sezono metu TEZ TOUR Lietuva organizuoja keliones į Turkiją, Egiptą, Graikiją ir Ispaniją.