Vilnius, 2016 m. kovo 14 d. Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ marketingo direktoriumi paskirtas Mindaugas Savickas. Pareigas jis pradės eiti nuo balandžio 4 dienos.
M. Savickas „Tele2“ marketingo direktoriumi dirbo 2005-2010 metais. Jam vadovaujant buvo sukurta dabartinė įmonės rinkodaros koncepcija ir startavo išskirtiniu „Tele2“ veidu tapę reklamos serialai. Mindaugas taip pat subūrė vieną stipriausių šalyje rinkodaros komandų, dalis jos ir dabar sėkmingai dirba bendrovėje.
„Žinome, kad išsirinkome geriausią. Mindaugas daug prisidėjo prie to, kad „Tele2“ tapo mobiliojo ryšio rinkos lyderiu, todėl džiaugiamės, kad savo žiniomis ir patirtimi jis vėl praturtins mūsų komandą“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvoje ir direktorius Baltijos šalims.
„Mobiliojo ryšio rinka yra ypač dinamiška ir aktyvi, tai – geriausia vieta rinkodaros profesionalui realizuoti save. Iš anksto džiaugiuosi puikia komanda ir būsimais iššūkiais – rinka labai greitai keičiasi ir turime daug nuveikti, kad klientams užtikrintume kokybiškas paslaugas už gerą kainą“, – teigė M. Savickas.
M. Savickui vadovaujant sukurtas „Pildyk draugų“ reklamos serialas pradėtas rodyti 2006 m. ir nuolat atnaujinamas tebėra eteryje. „Tele2“ „Ir turtuoliai taupo“ prasidėjo 2009 m. ir tęsėsi iki šių metų pradžios, kai jį pakeitė naujasis reklamos serialas „La Familia“.
Palikęs „Tele2“ marketingo direktoriaus poziciją 2010 m., M. Savickas darbą „Tele2“ grupėje tęsė Kazachstane, kur buvo komercijos direktorius.
Vėliau grįžęs į Lietuvą, jis toliau dirbo marketingo srityje – komunikacijos agentūrų grupėje „United Agencies“, knygų leidybos ir prekybos įmonių grupėje „Alma Littera“ bei loterijų organizatorės „Olifeja“ grupėje. Visą tą laiką jis taip pat neatlyginamai dirbo VšĮ „Tarptautinis maratonas“ – buvo vienas Vilniaus maratono ir kitų bėgimo renginių organizatorius.
„Tele2“ marketingo vadovas yra atsakingas už žiniasklaidos planavimo strategijos kūrimą ir vykdymą, valdo marketingo biudžetą, dalyvauja kuriant produktų ir kainodaros strategiją bei „Tele2“ ir „Pildyk“ prekės ženklų stiprinime visur, kur klientas su jais susiliečia, atrenka paslaugų tiekėjus ir turi visus reikiamus įrankius bei atsakomybę savo veiklos srityje.
„Tele2“ šiuo metu yra didžiausia reklamos užsakovė Lietuvoje. Rinkos lyderės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė visų Lietuvos mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų.