Naudotojai visame pasaulyje praneša apie „YouTube“ sutrikimus – žiūrimi vaizdo įrašai neužsikrauna, leidžiami be garso, yra prasukami automatiškai arba atsiranda puslapio klaida. Pasak Justinos Antropik, „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovės, su tuo netrukus gali susidurti ir naudotojai Lietuvoje – „YouTube“ įgyvendina naująją politiką, kuria siekiama uždrausti reklamų blokavimo įrankius. Ekspertės teigimu, norint nelikti be prieigos prie mėgstamo turinio, svarbu laiku atlikti kelis žingsnius. Išvengti reklamų nebepavyks Savaitės pradžioje internautai socialiniuose tinkluose ėmė dalintis pastebėjimais, kad nebeveikia dalis „YouTube“ funkcijų arba puslapis visiškai „pastringa“. Greitai paaiškėjo, kad su šiomis problemomis susiduria tie žmonės, kurie naudoja reklamos blokavimo įrankius, pavyzdžiui, „Adblock“ ar „uBlock“. Pastarieji dažniausiai veikia kaip naršyklės plėtinys. „Statistikos…
„Tele2“ daiktų interneto technologijos padeda išsaugoti bites: inovatyviu būdu stebi avilio vidų
Kas trečias kąsnis, kurį dedate į burną, priklauso nuo bičių – būtent tiek maisto nebūtų įmanoma užauginti be šių mažųjų darbininkių. Besikeičiantis klimatas ir kiti iššūkiai bitininkus paskatino dar labiau rūpintis geromis bičių gyvenimo sąlygomis, o tam jau pasitelkiamos ir itin pažangios „Tele2“ daiktų interneto technologijos. Pasak Ernesto Stačiūno, „Tele2“ verslo sprendimų komandos vadovo, išmanus priežiūros sprendimas leidžia stebėti avilio vidų realiuoju metu. Taip užkertamas kelias dažniausiai pasitaikančioms problemoms ir išsaugoma bitėms palanki aplinka. Siekia išsaugoti bites Turbūt jau daugeliui žinoma, kad bitė – vienas unikaliausių vabzdžių, ypač svarbių kasdieniam žmonių gyvenimui. Bitės – tiek laukinės, tiek kultūrinės – ne tik renka nektarą ir paverčia jį medumi, bet apdulkina augalus,…
Darbdaviai siūlo, bet darbuotojai nevertina: kokios naudos iš tiesų privilioja kandidatus
„Tele2“ šiemet atliktas Lietuvos darbo rinkos tyrimas atskleidė, kad darbuotojams svarbiausių papildomų naudų sąrašo viršūnėje atsidūrė lankstus darbo modelis ir tobulėjimo galimybės. Tačiau, darbdavių, siūlančių šias naudas, per metus sumažėjo. Ieva Gražienė, „Tele2“ žmogiškųjų išteklių vadovė Baltijos šalims, tikina, kad siekiant ilgam pritraukti darbuotojus, būtina ne tik užtikrinti rinkoje nusistovėjusius standartus, bet ir pasiūlyti patiems darbuotojams aktualiausias naudas, kurios atspindėtų organizacijos vertybes bei kultūrą. Darbuotojų prioritetai keičiasi Apklausus Lietuvos darbuotojus paaiškėjo, kad šalies darbdaviai dažniausiai darbuotojams siūlo kelias populiarias papildomas naudas, tarp kurių – lankstus darbo laikas ir vieta, sveikatos draudimas. Darbuotojai tai vertina – visų šių naudų poreikis, lyginant su praėjusiais metais, išaugo. Tyrimas taip pat parodė, kad dalis…
Įspėjo tuos, kurie naršydami naudojasi „Incognito“ režimu: jis ne toks privatus, kaip atrodo, bet yra alternatyvų
Jei bendro naudojimo namų kompiuteryje renkate dovaną artimam žmogui, staigmeną gali sugadinti interneto naršyklėje saugoma naršymo istorija. Dėl šios priežasties dalis internautų, norėdami informacijos ieškoti privačiai, renkasi slapto naršymo režimus, pavyzdžiui „Google Chrome“ siūlomą „Incognito“ režimą. Tačiau Arnoldas Lukošius, „Tele2“ Inovacijų ekspertas, atkreipia dėmesį, kad šis bei kiti alternatyvūs režimai nėra tokie saugūs ir privatūs, kaip gali atrodyti. Ekspertas rekomenduoja išbandyti kelias privatumą garantuojančias naršykles. Per mažai privatumo Pasirodo, kad „googlinimas“ – ne pats saugiausias būdas internete ieškoti informacijos. Net jei naudojate privataus naršymo režimą „Incognito“, viena populiariausių interneto naršyklių „Google Crome“ vis tiek gali išsaugoti duomenis apie jūsų aplankytas svetaines ir šią informaciją naudoti personalizuotoms reklamoms. „Jei naudodamiesi, pavyzdžiui,…
Technologijų inovatorė „Mellifera“ pristato pažangią DI sukčiavimo aptikimo atvejų nustatymo platformą, kad apsaugotų „fintech“
Technologijų inovatorė „Mellifera“ pristato dirbtinio intelekto (DI) sukčiavimo atvejų aptikimo operacijomssandoriams) technologija, skirta aukščiausio lygio sukčiavimo prevencijai. Ši platforma užtikrina tikslų sukčiavimo aptikimą atvejų nustatymą realiuoju tikruojurealiuoju laiku analizuodama sudėtingus duomenų modelius ir vartotojų elgseną. Ši naujovė sukurta kaip atsakas į padidėjusią riziką, atsirandančią dėl kurią kelia sukčiavimo strategijųos. Tradicinės taisyklėmis grindžiamos sukčiavimo aptikimo atvejų nustatymo sistemos nespėja tobulėti ir prisitaikyti prie naujovių, todėl dažnai pasitaiko daug klaidingai nustatytų netikrų pavojųteigiamų rezultatųsukčiavimo atvejų. „Mellifera“ dirbtiniu intelektu paremtas užtikrindamas visapusišką apsaugą. „Mūsų dirbtiniu intelektu pagrįsta atitikties platforma yra mūsų veiklos pagrindas, atspindintis įsipareigojimą diegti inovacijas ir užtikrinti saugumą finansų sektoriuje, – sako „Mellifera“ įkūrėjas Artjomas Grivkovas (Artjoms Grivkovs).…
Tyrimas: dauguma lietuvių ištikimi vienam socialiniam tinklui, o trečdalis susivilioja matomomis reklamomis
Nors kiekvieną dieną lietuviai dažniausiai naudojasi socialiniu tinklu „Facebook“, jo bendrą populiarumą nurungė „YouTube“ – pastaruoju naudojasi net 97 proc. šalies gyventojų. Tokias tendencijas atskleidė mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ užsakymu Lietuvoje atliktas tyrimas. Be to, pasak Justinos Antropik, „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovės, lygiai trečdalis respondentų atskleidė susivilioję prekėmis, pamatytomis socialinių tinklų reklamose. Visų mylimiausias – „YouTube“ „Tele2“ atliktas tyrimas* parodė, kad 94 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi socialiniu tinklu „Facebook“, o 93 proc. respondentų naudoja ir jo susirašinėjimo platformą „Messenger“. Abi šias platformas Lietuvos gyventojai naudoja dažniausiai – bent vieną ar kelis kartus per dieną. Tiesa, labiausiai paplitusia ir respondentų mėgstamiausia socialine platforma tapo „YouTube“ – ja Lietuvoje…
Vis dažniau kankinantis FOMO jausmas: kodėl taip bijome kažką praleisti ir kuo čia dėti socialiniai tinklai?
Galbūt pažįstamas jausmas, kai norite likti namie, bet einate į seniai planuotą vakarėlį tik todėl, kad bijote praleisti jo įvykius. Tuomet jūs patiriate FOMO (angl. „fear of missing out“). Pasak Godos Nausėdaitės, „Jaunimo linijos“ savanorės ir klinikinės psichologijos magistrantės, nuolatinė baimė praleisti įvykius gali daryti įtaką skubotiems sprendimams ir kelti nerimą bei stresą. Justina Antropik, „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovė, priduria, kad FOMO paskatina nuolat besikeičiantis socialinių tinklų srautas, kuriame svarbu atrasti balansą. Bijome jaustis atskirti Kelis pastaruosius metus viešojoje erdvėje vis dažniau galima pamatyti trumpinį FOMO (angl. „fear of missing out“). Šis terminas yra apibrėžiamas kaip nuolatinis nuogąstavimas praleisti malonių išgyvenimų patyrimus su kitais žmonėmis. „Čia labai…
Pastebi sugrįžusią madą turėti mygtukinį telefoną: ekspertai naujos tendencijos vertinti neskuba
2011 metais vakarų Europoje išmaniųjų telefonų pardavimai pirmą kartą aplenkė funkcinių – mygtukinių – telefonų pardavimus. Nuo to laiko išmanieji tapo neatskiriama šiuolaikinio žmogaus kasdienybės dalimi. Tačiau dabar ekspertai pastebi keistą tendenciją – kai kurios bendrovės suaktyvino funkcinių telefonų gamybą, o užsienyje šių įrenginių pardavimai krenta lėčiau. Tad ar netrukus grįšime prie anksčiau naudotų įrenginių? Pasak Lauros Saulėnaitės-Laukienės „Tele2“ įrangos pardavimų vadovės, tokio pokyčio tikimybė – ypač maža, o be išmaniųjų telefonų lengva kasdienybė beveik nebeįmanoma. Mygtukiniai telefonai sugrįžta? „Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje auga išmaniųjų telefonų pardavimai. „Tele2“ tinkle išmaniaisiais telefonais naudojasi 87 proc. klientų ir ši dalis nuolat didėja. Lyginant su 2023 m., išmaniųjų telefonų pardavimai šiemet augo…
LG pasaulinėje OLED televizorių rinkoje dominuoja 11 metų iš eilės
Nuolat kintančiame namų pramogų pasaulyje LG yra neginčijama lyderė, dėl ino-vatyvių sprendimų priėmimo pasaulinėje televizorių rinkoje. Jau 11 metų iš eilės dominuojančios pasaulinėje OLED televizorių rinkoje bendrovės įsipareigojimas diegti naujoves ir siekti aukščiausios kokybės yra ryškesnis nei bet kada anksčiau, o jos vartotojų patirtys išsiskiria nuo visų kitų. Rinkos tyrimų bendrovės „Omdia“ duomenimis, pernai LG užėmė pirmąją vietą pasau-linėje OLED televizorių rinkoje – buvo pristatyti 3 milijonai OLED televizorių. Uži-manti įspūdingą 53 proc. pasaulinės OLED televizorių rinkos dalį pagal parduotų tele-vizorių kiekį, LG tvirtai pirmauja kaip neginčijama OLED televizorių rinkos lyderė, siūlanti daugybę formos ir dydžio variantų. Požiūris „kuo didesnis, tuo geresnis“ nesikeičia, o noras įsigyti itin didelius aukščiau-sios klasės…
Nepasimaukite: sukčiai Lietuvos gyventojus vėl bando apgauti apsimesdami populiaria siuntų platforma
Gali būti, kad jūsų el. pašto dėžutėje yra tiksinti bomba. Ypač akyliems reikėtų būti tiems, kurie apsiperka internetu ir naudojasi siuntų paslaugomis – Lietuvoje plinta kibernetinė ataka, imituojanti populiarios siuntų paslaugos interneto svetainę. Donatas Drakickas, „Tele2“ produkto vadovas, sako, kad nors padirbta svetainė atrodo lygiai taip pat, kaip ir tikroji, programišius išduoda keli požymiai. Pasak eksperto, mokėti juos atpažinti – ypač svarbu, nes nusikaltėliai taikosi į jūsų pinigus. Vietoje siuntos – prarasti pinigai Lietuvoje plinta itin tikroviška apgaulė – gyventojus bandoma apgauti vienos didžiausių pasaulyje siuntų tarnybų svetaine. Sukčiai siekia įtikinti aukas, kad jiems netrukus bus pristatytas siuntinys. Atsidarius netikrą nuorodą, žmogus nukreipiamas į iš pažiūros visiškai nuo originalo nesiskiriančią…