Verslas

Taupyklių konkurso nugalėtoja – „Draugystės karuselė”

Išrinkti tradicinio „Swedbank” Lietuvoje taupyklių konkurso nugalėtojai. Pagrindinį prizą laimėjo kaunietė Marija Batutytė, sukūrusi taupyklę-muzikinę dėžutę „Draugystės karuselė”. Marijai atiteks nešiojamasis kompiuteris. Mažųjų (6-9 metų) grupėje nugalėjo panevėžietė Liepa Velutytė, konkursui pateikusi taupyklę „Draugystės medis”. Tarp 10-12 metų vaikų nugalėjo Akvilė Tubutytė iš Kvėdarnos (Šilalės raj.), sukūrusi taupyklę „Skruzdėlyčių namelis”. Tradiciškai „Swedbank” banko Lietuvoje darbuotojai balsuodami renka taupyklę, kurios autorius apdovanojamas specialiu banko prizu. Šiais metais jis atiteko Renatui Gokui iš Panevėžio, sukūrusiam taupyklę „Mylėkime vienas kitą taip, kaip myli gulbės”. Už šį konkursui pristatytą darbą balsavo daugiausiai „Swedbank” banko Lietuvoje darbuotojų. Šiemet jau 11 kartą banko organizuoto tradicinio taupyklių konkurso vaikams ir mokiniams tema – „Gyvenkime draugiškai!”. Ja buvo siekiama skatinti vaikų pastabumą savo, draugų bei visų aplinkinių elgesiui, atskleisti savo požiūrį į draugystę, gerumą ir pagalbą nuskriaustam bendraamžiui. Konkurso komisija, sudaryta iš fotomenininkų, žurnalistų, visuomeninės organizacijos (VO) „Gelbėkit vaikus”, reklamos specialistų, banko atstovų rinko nugalėtojus vertindami, kaip jaunieji kūrėjai interpretavo šių metų temą, pateiktų kūrinių originalumą, spalvingumą. Šiais metais taupyklių konkurso temą „Gyvenkime draugiškai!” paskatino banko ir VO „Gelbėkit vaikus” pradėtas bendradarbiavimas, įgyvendinant vieną iš svarbiausių šios nevyriausybinės organizacijos vykdomų programinių krypčių, nukreiptų prieš patyčias mokykloje. „Džiugu, kad kaip ir kasmet jaunieji konkurso dalyviai stebino mus originaliomis bei kūrybingomis idėjomis. Tokia konkurso tema pasirinkta siekiant paskatinti vaikus susimastyti apie tokius svarbius klausimus kaip draugiškumas, tolerancija bei atidumas aplinkiniams, aptarti juos su draugais bei suaugusiais ir visa tai atskleisti savo darbuose. Siekiame skatinti vaikų jautrumą ir atsakingumą, labai svarbu, kad jie skirtų šiems klausimams daug dėmesio ir ateityje, konkursui pasibaigus”, – sakė „Swedbank” Lietuvoje Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento direktorė Elena Šilovaitė. Be to, tradiciniu taupyklių konkursu „Swedbank” siekia prisidėti prie aktualių visuomenės problemų sprendimo, skatinti vaikų užklasinę veiklą, lavinti kūrybiškumą, padėti atsakingai spręsti kasdienius finansinius klausimus bei nuo mažens ugdyti atsakingą požiūrį į save ir aplinkinius. Šiais metais vaikai savo kūrybos taupykles galėjo kurti ir nešti į banko padalinius spalio 22-lapkričio 12 dienomis. Iš viso konkursui sukurta virš 1,3 tūkst. taupyklių, pačiais įvairiausiais būdais atspindinčių vaikų požiūrį į draugystę. „Swedbank” – naujas „Hansabanko” vardas. „Swedbank” grupė veikia 14-oje pasaulio šalių. Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Rusijoje ir Švedijoje „Swedbank” turi daugiau kaip 9,2 mln. privačių ir apie 530 tūkst. verslo klientų. Švedijoje veikia 459, Baltijos šalyse – 299 banko padaliniai. „Swedbank” dirba per 22 tūkst. darbuotojų, iš jų – daugiau negu 3 tūkst. Lietuvoje. „Swedbank” prekės ženklui Lietuvoje priklauso AB bankas „Hansabankas”, UAB „Hansa lizingas”, UAB „Baltijos autolizingas”, UADBB „Hansa draudimo brokeris”, UAB „Hansa investicijų valdymas”, UAB „Hansa gyvybės draudimas”, UAB „Hansa valda”. Bendrovių juridiniai pavadinimai bus pakeisti 2009-ųjų pavasarį. Daugiau informacijos: Orinta Barkauskaitė, banko Lietuvoje komunikacijos vadybininkė, tel. +370 5 268 42 44, mob. tel. +370 611 279 85; el. paštas: orinta.barkauskaite@swedbank.lt

Parašykite komentarą