• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Šalyje švelnėjant karantinui, „Kauno Akropolis“ vėl atveria duris – ką būtina žinoti vykstantiems apsipirkti?
  • Mokslo ir verslo bendradarbiavimas kuria naujos kokybės žemės ūkio realybę
  • Seimo Ateities komitetas: skaitmenizacijos procesui trūksta politinės lyderystės

RSS Horoskopai

  • Maxima nuolaidos: geriausi pasiūlymai kiekvienam
  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?

RSS IT naujienos

  • Seimo Ateities komitetas: skaitmenizacijos procesui trūksta politinės lyderystės
  • 15 metų IT srityje dirbanti Maija: aplinkiniai vis dar stebisi moterimi IT
  • Kelių direkcija dalį savo paslaugų perkels į elektroninę erdvę

Taksi į pavežėjos darbą iškeitusi pensininkė: „Dabar aš ilsiuosi ir nebijau klientų“

Taksi į pavežėjos darbą iškeitusi pensininkė: „Dabar aš ilsiuosi ir nebijau klientų“

„Dabar aš ilsiuosi“, – sako 63 metų „Bolt“ pavežėja dirbanti Irena Enskaitienė. Dvidešimt metų Vilniuje gyvenanti moteris – viena iš nedaugelio moterų, uždarbiaujančių su šia pavežėjimo platforma. Ji neslepia, kad, panorusi keisti darbą ir vežti keleivius, susidūrė su skeptiškomis aplinkinių reakcijomis, jų sulaukia iki šiol. Vis dėlto, žodžio kišenėje neieškanti moteris džiaugiasi pagaliau radusi ramų darbą, kurio gali imtis kada panorėjusi.

Sumaniusi tapti vairuotoja išgirdo, kad čia ne bobų reikalas

I. Enskaitienė vairuotojos darbu susidomėjo beveik prieš šešerius metus, kai pabodo ilgametė veikla. „Visą laiką dirbau restoranuose su maistu. Buvau ir kepėja, ir įvairiose kitose pozicijose. Viename draugų vakarėlyje papasakojau, kaip nusibodo tas darbas. Nebuvo galima ten nei pasipuošti, nei ilgesnių nagų užsiauginti, nei žiedų, nei auskarų nešioti.

Tai draugams sakau: norėčiau kitokio darbo, vairuoti autobusą, troleibusą ar taksi. Vienas iš vakarėlio dalyvių sako, kad čia ne bobų reikalas, tris dienas padirbsi ir išmes arba pati išeisi. Man nuo tų žodžių kraujas užvirė. Jau kitą dieną paskambinau į taksi įmonę ir priėmė, nes turėjau 20 metų vairavimo stažą“, – pasakoja moteris. Taip ji maždaug penkerius metus dirbo taksi vairuotoja, tuomet susidomėjo Lietuvoje pradėjusia veikti „Bolt“ platforma.

„Kai atsirado „Bolt“, ir taksi vairuotojai, ir klientai pradėjo į jį bėgti. Klientai pasakojo, kad jiems patogus iškvietimas per programėlę, vairuotojai greitai atvažiuoja. Todėl ir aš perėjau“, – pasakoja I. Enskaitienė.

Pavežėjos veikla ji užsiima jau daugiau nei metus ir sako pagaliau dirbanti visiškai ramiai. Vienu didžiausiu privalumu ji įvardija malonius klientus. „Aš tiesiog ilsiuosi, nes „Bolt“ klientai raštingi, supranta technologijas, net yra punktualesni. Ramiai nuveži, ramiai atsisveikini. Jie nepriekabiauja, kodėl ne tuo keliu veži, nes kainą žino jau kviesdami vairuotoją. Tai labai didelis skirtumas nuo taksi vis dar kviečiančių telefonu. Dabar man darbas yra ramus, aš ilsiuosi“, – pabrėžia pavežėja.

Motyvuoja ir arbatpinigiai, ir komplimentai

Pernai vasarą į pensiją išėjusi moteris sako, kad dabar pavežėja dirba, nes toks darbas jai smagus, be to, tai ir padeda prasiblaškyti. „Kadangi gaunu pensiją, neturiu „arti“, naktimis nebedirbu. Savo malonumui išvažiuoju, pasivažinėju minimaliai. Ką aš visą laiką namuose veikčiau? Aišku, turiu pomėgių: skaityti, megzti, bet aš viską spėju“, – pasakoja I. Enskaitienė. Vairavimo grafiką ji dėliojasi pagal tai, kaip dirba vyras: „Savaitgalį dažniausiai nevažinėju. O darbo dienomis namuose susitvarkau, pagaminu valgyti, tada sėdu į automobilį ir važiuoju.“

Pensininkė sako, kad dirbti motyvuoja ir klientų komplimentai bei paliekami arbatpinigiai. „Iš klientų sulaukiu padėkų ir žodžiu, ir žinutėmis po kelionės. Pagiria, kad automobilyje kvepia, kad greitai atvežu, gerai vairuoju. Dar sako, kad gerai atrodau, ne pagal metus. Ir arbatpinigių gaunu. Liuks“, – džiaugiasi vairuotoja.

Keleiviai stebisi pavežėja moterimi

Anot pavežėjos, neretai, sulaukę „Bolt“ automobilio su moterimi prie vairo, klientai nustemba ir tai tampa pokalbio tema. Dalis klientų pamini, kad pirmą kartą važiuoja su moterimi pavežėja, o keleivės kartais garsiai pastebi, jog su vairuotoja moterimi jaučiasi saugiau.

Pačiai I. Enskaitienei itin įstrigęs vienas atvejis. „Esu vieną oligarchą iš Maskvos vežusi. Buvo tamsu, lipdamas į mašiną jis sako „privet“. Išgirdęs atsakant moterišku balsu, pradėjo piktintis, garsiai stebėtis, kaip Lietuvoje moteris dirba tokį darbą. Bet po to atslūgo ir linksmai važiavome“, – prisimena moteris.

Skeptiškai žiūrintiesiems į pavežėjas I. Enskaitienė turi atsakymą: „Moterys į kosmosą tai nuskrido. Kiek jau metų praėjo? Tai ir čia – kitas vyras taip nedirba, kaip aš padirbu.“ Anot jos, dažniausiai klientai teiraujasi, kaip jai vyras leidžia tokį neva nemoterišką darbą dirbti. „Kai pasakau, kad vyras vilkiko vairuotojas, tai klausimų nebelieka“, – juokauja moteris.

Kartais keleivės atskleidžia, kad ir pačioms būtų įdomu išbandyti tokį darbą, bet abejoja, ar sugebėtų, ar nebūtų baisu. „Aš iš karto sakau, kad svarbiausia yra vairavimas. Atbula reikia mokėti važiuoti taip pat gerai, kaip į priekį, kad bet kokiame kieme išsisuktumei. O visa kita įmanoma. Jei kyla noras, reikia bandyti. Jei jau aš, pensininkė, bandau naujus dalykus, susigaudau tose programėlėse, jauniems tai kas“, – drąsina vairuotoja.

Ji taip pat džiaugiasi, kad dirbant su pavežėjimo platforma visi vairuotojai lygūs, mat dirbdama taksi moteris kartais jautė, kad yra ignoruojama. „Jei operatorė matydavo geresnį užsakymą, paskambindavo telefonu savo „kavalieriui“ ir pranešdavo, kad pirmas jį priimtų. Dabar jokių blatų nėra, nes užsakymą parenka kompiuteris. Ir dirbti, ir užsidirbti galima – moterims ir vyrams sąlygos vienodos“, – pabrėžia pavežėja.

Jaučiasi saugi, bet žinotų, ką daryti su nemaloniu klientu

Moteris neslepia, jog klientai dažnai teiraujasi, ar nebaisu važiuoti su nepažįstamaisiais. Anksčiau dirbdama taksi, I. Enskaitienė patyrė įvairių situacijų: vieni klientai nemaloniai bendraudavo, kiti palikdavo šiukšlių ar purvindavo automobilį.

„Būdavo, kokius daiktus nuo šlapios žemės ar iš balos vaiką su batais užkelia ant sėdynės. Širdis alpdavo nuo to, nes mašiną prižiūriu, kad kiekvienas klientas sėstų į švarų automobilį. Jei žmogus nemaloniai kalba, galima bandyti juokauti, pralinksminti. Bet „Bolt“ dar taip nėra buvę ir, manau, nebus. O jeigu ką, turiu tokį būdą: jei kas negerai – spaudžiu stabdį ir prašau išlipti. Tai veiksmingiausia. Juk tai mano automobilis. Bet „Bolt“ blogų žmonių nėra, visi mandagūs. Dabar ilsiuosi ir nebijau klientų. Kol galėsiu – dirbsiu, nes man jie patinka“, – sako savarankiškai uždarbiaujanti pensininkė.

Apie „Bolt“ 

„Bolt“ – Europoje lyderiaujanti susisiekimo platforma, kurios pagrindinis tikslas – įperkamas, patogesnis ir patikimesnis keliavimas mieste. Kompanijos teikiamų paslaugų sąraše – pavėžėjimas ir mikromobilumą gerinantys elektriniai paspirtukai bei dviračiai, maisto į namus ir siuntų pristatymas. „Bolt“ paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau nei 50 mln. klientų 40 šalių Europoje ir Afrikoje. Įmonė veikia pagal „Žaliąjį planą“ ir yra įsipareigojusi mažinti savo automobilių paliekamą ekologinį pėdsaką, tad kiekviena kelionė su „Bolt“ – draugiška aplinkai. Elektrinių paspirtukų nuomos paslaugas „Bolt“ teikia penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Rekomenduojame
 
REIMA Vipellys Lemon Yellow 26-29
 
Camper Iman K400299 Grey 38
 
Crocs™ Crocs CHERRIES G0734300-MU
 
REIMA Vipellys Neon Pink 30-33
 
ALTERCORE Katie Black 40
 
UVA/UVB SPF30 Powder Me SPF Dry Sunscreen Biri mineralinė pudra nuo saulės 17.5g
2021 03 16   BNS Spaudos centras
  Transportas
  • Skrandžio rūgštingumo problemas reikia spręsti integratyviai: gydytoja paaiškino, kaip ir ką daryti

  • Velykiniai atradimai su šefu Roku Galvonu: išbandykite tris išskirtinius receptus

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • Video įgarsinimas
  • rasto darbai
  • filmai online
  • cs 1.6 siųstis
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

    SAVE & ACCEPT