Populiariausio Lietuvoje kečupo gamintoja „Suslavičius – Felix” atnaujino kečupų liniją. Per dvejus metus į naują liniją investavusi daugiau kaip 4 mln. litų, bendrovė atnaujino kečupo kokybės standartą ir pakuotę. „Šiuo metu turime 35,1 proc. Lietuvos kečupų rinkos – didžiausią dalį tarp Lietuvoje parduodamų daugiau kaip 50 kečupų prekinių vardų. Atnaujinę liniją planuojame savo rinkos dalį padidinti iki 40 procentų. Tai – vienas iš didžiausių investicinių projektų mūsų įmonės istorijoje”, – sakė UAB „Suslavičius – Felix” generalinis direktorius Darijus Taraila. Bendrovė linijos atnaujinimo projektą vykdė 2 metus ir 4,146 mln. litų investavo iš savo lėšų. Nauja linija yra ypatingai saugi bei naši, ja gaminama produkcija „Suslavičius – Felix” gali konkuruoti su pasaulinio lygio gamintojais. „Suslavičius – Felix” yra vienintelė kečupų gamintoja Lietuvoje, turinti tokią liniją. Linijos našumas – 6000 vnt./val., joje naudojama viena naujausių pasaulyje buteliukų ozonavimo technologija. „Atnaujintus „Suslavičiaus” kečupus pilstome į ypač kokybiškus penkiasluoksnius buteliukus, kurių sienelės apsaugo produktą nuo bet kokio išorės poveikio”, – sakė „Suslavičius – Felix” inovacijų direktorė Rasa Koržovienė. „Dėl sumažėjusios perkamosios galios kitąmet, mūsų manymu, kečupo rinka smuktels, gali padidėti pigesnių padažų vartojimas. Bet tendencijos rodo, kad vėliau vartotojai turėtų atsigręžti į kokybiškus produktus, ypač tada, kai ekonomika ims atsigauti”, – kalbėjo D. Taraila. Per devynis praėjusių metų mėnesius „Suslavičius – Felix” pasiekė 17,1 mln. litų apyvartą – 6 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2008 metais. „Suslavičius – Felix” priklauso vienai iš didžiausių maisto pramonės grupių Šiaurės ir Rytų Europos šalyse „Orkla Foods AS”. Įmonėje dirbama su naujausiomis technologijomis ir remiamasi geriausia Europos patirtimi maisto saugumo srityje. „Suslavičius – Felix” įdiegta RVASVT (HACCP) kokybės sistema, įmonėje vadovaujamasi „Orkla Foods” saugumo standartais. „Suslavičiaus” yra pirmasis lietuviškas kečupas. Susikūrusi 1995-aisiais, jį gaminanti įmonė suteikė galimybę šalies gyventojams patenkinti savo poreikius perkant ne tik nuo 1992 m. rinkoje parduodamą lenkišką, bet ir lietuvišką kečupą. „Suslavičius – Felix” prekių krepšelį sudaro gaminiai, pažymėti „Suslavičiaus”, „Felix”, „Spilva” bei „ABBA” prekės ženklais.
Related Posts

„EIKA Development“: 50 proc. aktyvesnius pirkėjus plėtotojai bando patenkinti pasiūlydami daugiau nei 2100 naujų butų
2025 04 01