• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • V. Kurpienė pataria: ką daryti, kad vaišės nenugultų šiukšlių dėžėje, o piniginė būtų storesnė?
  • 17-a Vilniaus utopijų, kurios planuotos, tačiau nebuvo įgyvendintos
  • Klaipėdoje pradėta naujo A+ energinės klasės logistikos komplekso statyba

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • Digital transformation of the Lithuanian Parliament: the Seimas has smoothly switched towards a remote work environment
  • Profesionali fotosesija išmaniuoju telefonu: mados fotografės R. Mickevičiūtės patarimai
  • P. Štreimikytė apie darbą maisto startuoliuose: mane patraukė dinamika ir inovacijos

Specialisto patarimai parduodantiems automobilį: kaip jį sutvarkyti, kad atrodytų lyg ką tik iš salono?

Kodėl vienas naudotas automobilis atranda naują šeimininką vos per kelias dienas, o kitas ištisus mėnesius „kabo“ skelbimų lentose? Pasirodo, kaip gyvenime, taip ir dėvėtų automobilių rinkoje viską lemia pirmas įspūdis, prie kurio labiausiai prisideda transporto priemonės švara, tvarka.

Automobilių priežiūros specialistai pataria, kaip tinkamai paruošti, sutvarkyti parduodamą transporto priemonę. Stengtis verta – dėvėtų automobilių rinkoje tinkamai paruoštos transporto priemonės parduodamos ne tik greičiau, bet ir 10–15 proc. brangiau.

Pirmo gero įspūdžio iš antro karto nepadarysi

Pirmas dalykas, į kurį reikėtų atkreipti dėmesį, yra bendras parduodamo automobilio vaizdas. „Jei automobilis švarus, tvarkingas, ant kėbulo nematyti didesnių pažeidimų ir jo spalva vienoda, dažai padengti tolygiai, vadinasi, transporto priemonė yra verta ja domėtis toliau, – sakė Algirdas Plečkaitis, „Švaros brolių“ automobilių švaros centrų tinklo vadovas. – Pirmas įspūdis yra pats svarbiausias dalykas tiek parduodant automobilį internetu, tiek ir gyvai – aikštelėse, salonuose ir kitur, mat jei transporto priemonė neužkabins akies, nesudomins, nesukels teigiamų emocijų, pirkėjas ja toliau tiesiog nesidomės.

Beje, asmeniškai aš pats, jei matau nešvarų, iš išorės neprižiūrėtą automobilį, imu abejoti ir techniniu jo patikimu. Mat jei nesirūpinama tuo, kas išorėje ir ką lengva pastebėti, tai ką tuomet galima rasti viduje, kai vidaus detales, jų kokybę, susidėvėjimą patikrinti apskritai yra sunkiau?“

Kiek „grožio“ procedūrų reikės parduodamai transporto priemonei, priklausys nuo jos būklės, t. y. kaip automobilis buvo eksploatuojamas, prižiūrimas. Kuo labiau automobiliu buvo rūpintasi, tuo lengviau jį paruošti naujam šeimininkui. O daugelį tiek kėbulo, tiek ir salono defektų, tokių kaip nedideli subraižymai ar dėmės, galima pašalinti.

„Jei automobilis apynaujis, taip vadinamasis polizinginis, į jo sutvarkymą reikėtų žiūrėti itin atsakingai. Mat tvarkingas automobilis su minimaliais defektais ar be jų rinkoje turi žymiai didesnę vertę“, – sakė „Švaros brolių“ specialistas. 

Ką slepia blizgantys paviršiai?

Kalbant apie išorinį, estetinį automobilio parengimą pardavimui, pagrindinis dėmesys skiriamas kėbului ir salonui. Pavyzdžiui, kėbulo išorėje, tokiose dažniau naudojamose vietose kaip durų rankenėlės ar bagažinė, įbrėžimų ir kitokių mechaninių pažeidimų būna daugiau, jie blogina estetinį vaizdą ir mažina automobilio vertę.

„Sutvarkius šias, atrodytų, smulkmenas, automobilio pirkėjas jausis laimingesnis nei tuo atveju, jei sutartumėte defektus pašalinti jau po pirminio aprodymo“, – patarė A. Plečkaitis.

Jis atkreipė dėmesį, jog salonuose, valyklose ar servisuose automobilio pažeidimai turi būti ne slepiami ir maskuojami, o šalinami – tiek, kiek tai yra įmanoma. Pasirodo, vienas iš požymių, iš kurių galima įtarti, jog automobilis tvarkytas su tikslu paslėpti defektus, yra stiprus nenatūralus salono blizgesys.

„Dažniausiai automobilio salonas savo pirminiu pavidalu yra matinis. Tad jei jis smarkai blizga, didelė tikimybė, jog taip bandoma užmaskuoti įbrėžimus ar kitus mechaninius defektus, kurie išlįs vos blizgikliai nusitrins“, – atkreipė dėmesį specialistas.  

Maloniau vairuoti, sunkiau įbrėžimus šalinti

Didėjantis automobilių gamintojų dėmesys lietimo malonumui iš dalies kaltas dėl sunkiau pašalinamų salono defektų. Mat kuo kietesnė danga, tuo lengviau sutvarkyti įbrėžimus, tuo tarpu atkurti minkštą ar guma dengtą paviršių yra gana sudėtinga ar net neįmanoma. 

O štai su kėbulu viskas kiek paprasčiau. Paviršiaus subraižymus galima nupoliruoti. Pavyzdžiui, jei užkabintas tik lako sluoksnis, galima sutvarkyti taip, jog ir žymės neliks. O jei įbrėžimas siekia dažus, gruntą, metalą, tuomet nėra kito būdo kaip tik perdažyti.

„Rinkoje yra siūlančių sprendimus, kaip tuos gilesnius įbrėžimus užtepti, nupoliruoti iš dalies. Tačiau pažeidimas greičiausiai vis tiek liks matomas įgudusiai akiai, be to, tai neatitinka automobilių gamintojų rekomenduojamų technologinių procesų, kurie labai aiškūs: jei pakanka, automobilio paviršius gali būti poliruojamas, o kitas kelias – visos detalės perdažymas“, – sakė A. Plečkaitis.

Jau nupoliruotas ar perdažytas automobilis gali būti dengiamas įvairiomis apsauginėmis dangomis – silicio, keramikos, kvarco. Jos naudojamos ne tik kėbului, bet ir ratams, stiklams, žibintams.

„Šios dangos – taip pat viena iš labai teisingų automobilių pardavėjų taikomų gudrybių. Mat automobilis ne tik geriau atrodo (pagilinama jo spalva, suteikiama solidaus blizgesio), bet ir sukuriamas hidrofobinis, t. y. drėgmę atstumiantis, efektas, dėl kurio transporto priemonė tampa atsparesnė išorės poveikiui – mažiau kimba purvas, vanduo ir kitos apnašos. „Lauko aikštelėje vienas šalia kitos stovintys du vienodi automobiliai, iš kurių vienas buvo dengtas specialia danga, o kitas – ne, po kurio laiko savo išvaizda ims skirtis labai smarkiai. Naujam automobilio savininkui tai bus papildoma vertė – nereikės tuo rūpintis pačiam“, – teigė A. Plečkaitis.

Valyti saloną pačiam ar mokėti specialistams?

Žinoma, viskas priklauso nuo kainos, už kurią norima automobilį parduoti. Jei investuoti verta, automobilį rekomenduojama vežti į valyklą.

„Nes paprastai žmonės neturi, jiems tiesiog neapsimoka įsigyti tiek valymo priemonių ir įrangos, kiek jų turi automobilių švaros centrai. Kita problema, su kuria susiduria saloną valantys namų sąlygomis, yra drėgmės pašalinimas. Mat jei ji lieka giliuosiuose, minkštuosiuose automobilio sluoksniuose ir nėra pakankamai išdžiovinama, labai greitai atsiranda drėgmės, pelėsio kvapas. Norint to išvengti, automobilių švaros centruose naudojama speciali salonų džiovinimo įranga, kuri cirkuliuoja didelį šilto oro kiekį per automobilio saloną, taip išdžiovindama net ir neprieinamus, giliausius medžiagos sluoksnius.

 Patikėkite, automobilį su blogu ir net sveikatai kenkiančiu kvapu pardavinėsite labai ilgai“, – sakė „Švaros brolių“ atstovas.

Jei visgi salonas valomas savame kieme, A. Plečkaitis rekomenduoja stengtis  valyti kuo sausiau ir kuo kruopščiau, atstumiant sėdynes, ypatingą dėmesį skiriant visoms sunkiai prieinamoms vietoms: „Juk bendras vaizdas sukuriamas iš smulkiausių detalių, niuansų.“

Išvalyti automobiliai 10–15 proc. brangesni

Plečkaitis pastebi, jog dabar ir laikas yra vertinamas tiek pat kiek ir pinigai: „Visi mes norime gauti švarų, tvarkingą, naudoti paruoštą daiktą, o ne skirti tam daug laiko ar pinigų. Pavyzdžiui, vien stipriai apleisto automobilio kėbulo su daug įbrėžimų atstatymas į pirminę būklę gali kainuoti nuo 100 iki 1000 eurų, o procesas truks ir automobiliu nebus galima naudotis 2 dienas“.

Pasak specialisto, lyginant rinkoje esančius tuos pačius automobilius, iš kurių vienas yra paruoštas pardavimui, o kitas – apleistas, galutinė kaina gali skirtis 10–15 proc.: „Konkurencija dėvėtų automobilių rinkoje – didelė, tad sėkmė lydės tuos, kurie į procesą įdės daugiau pastangų.“

Pranešimą paskelbė: Gintarė Dabrišiūtė, Integrity PR

Rekomenduojame
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46
 
AUDIMAS Marginti medviln. maršk.ilg.rank. 2021-478 Mallard Green Printed S
2020 08 05   BNS Spaudos centras
  Transportas
  • Pokyčiai Vilniaus savivaldybės struktūroje leis daugiau dėmesio skirti želdynams 

  • Prezidentas su ministru aptarė valstybinio plėtros banko veiklos kryptis

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • cs 1.6 siųstis
  • Reklama internete | Seo paslaugos
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Skalbimo mašinų remontas Vilniuje
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.