Šią vasarą lietuviai iškepė daugiau grilio produkcijos nei pernai. Nors pasirinkimas parduotuvėse itin platus, tačiau geidžiamiausi išlieka šašlykai ir vištiena. Vasaros sezono topuose, kaip ir pernai, laikosi ir kitos griliui skirtos prekės – nuo kepsninių iki vienkartinių indų, rodo prekybos tinklo „IKI“ pardavimai.
Prekybos tinklo duomenimis, šiemet pirmą vasaros mėnesį griliui skirtos produkcijos buvo nupirkta 13 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. „Manome, kad tokį susidomėjimą kepimu ant grotelių lėmė geri orai, didelė grilio produkcijos pasiūla bei vis populiarėjančios barbekiu kepimo tendencijos, kurias į Lietuvą atneša kulinarai bei kepimo grilyje meistrai. Mes savo ruožtu sekame pasaulines maisto gamybos naujienas ir pirkėjams stengiamės pasiūlyti kuo platesnį ir išskirtinį asortimentą jau pagamintos grilio produkcijos“, – kalba prekybos tinklo „IKI“ Viešųjų ryšių vadovas Andrius Petraitis.
Šiemet vasaros kepsnių hitas – vištiena. Šviežios paukštienos nupirkta dešimtadaliu, o jau paruoštos kepimui – net tris kartus daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Taip pat ryški tendencija, jog pirkėjai lieka ištikimi tradiciniams šašlykams. Lyginant pirmą vasaros mėnesį su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pastebima, jog marinuotų šašlykų pardavimai net iki penktadalio didesni.
Paklausos šiemet nepraranda ir tokios grilio prekės kaip įvairūs vienkartiniai indai, kepimo grotelės, iešmai, anglis, degieji skysčiai. Pirkėjai daugiau dėmesio skiria maisto laikymo sąlygoms iškylaujant – pastebimas šaltkrepšių ir įvairių šaldymo elementų pardavimų augimas.
Pasak A. Petraičio, pirkėjų susidomėjimas griliu, prognozuojama, neatslūgs ir likusią vasarą: „Marinuota produkcija perkama ne tik savaitgaliais, bet ir saulėtomis darbo dienomis, tad galima manyti, jog iškylos tapo ne tik pramoga, bet ir puikia alternatyva dienos pietums ar vakarienei.“