Verslas

Seimas svarstys siūlymą pusę lošimo įmonių reklamos biudžeto nukreipti žalos prevencijai

2024 m. kovo 14 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienosSeimo nuotraukosSeimo transliacijos ir vaizdo įrašai)

Seimas pradėjo svarstyti Seimo nario Andriaus Bagdono pristatytas Azartinių lošimų įstatymo pataisas, pagal kurias lošimų organizatoriai privalėtų ne mažiau kaip pusę įmonių reklamos biudžeto skirti socialinei, prevencinei reklamai.

Ši reklama turėtų būti paruošta pagal Lošimų priežiūros tarnybos parengtas rekomendacijas ir skleidžiama to paties reklamos skleidėjo informacijos perteikimo priemonėmis.

Kaip Seimo posėdyje sakė A. Bagdonas, šiuo metu galiojantis teisinis reglamentavimas neskiria pakankamo dėmesio lošimų prevencijai ir svarbiausia – informacijos sklaidai apie galimas grėsmes. „Azartinių lošimų tarnyba pagal galimybes analizuoja socialinių reklamų poveikį ir pastebi teigiamas tendencijas, tačiau dėl ribotų resursų socialinės prevencijos reklamos sklaida yra minimali ir nepasiekia norimų rezultatų. Akivaizdu, kad socialinės reklamos kiekis yra nepakankamai efektyvus ir jį būtina didinti tam, kad visuomenė būtų informuota apie galimas azartinių lošimų rizikas“, − tvirtino politikas.

Pagal projektą, lošimų organizatoriai kartu įgytų teisę stabdyti asmens lošimą ir pareigą Valstybinei mokesčių inspekcijai teikti duomenis apie lošėjus, kurie per mėnesį laimi ar pralaimi 100 tūkst. eurų ir daugiau.

Po pristatymo už teisės akto pakeitimus (projektas Nr. XIVP-3521) balsavo 52 Seimo nariai, prieš – 5, susilaikė 45 parlamentarai. Pritarus projektui po pateikimo, toliau jis bus svarstomas pagrindiniu paskirtame Biudžeto ir finansų komitete. Seimas taip pat nusprendė dėl šių siūlomų pakeitimų paprašyti Vyriausybės išvados. Prie šio klausimo svarstymo Seimo posėdyje planuojama grįžti balandžio 25 d.

Pranešimą paskelbė: Rimas Rudaitis, Lietuvos Respublikos Seimas

Parašykite komentarą