Verslas

Saulėtas rugsėjis pratęsė vasaros prekių pirkimo bumą

Šiltą rugsėjį lietuviai ieškojo prekių, kurios pratęstų vasariškos šilumos teikiamus malonumus arba padėtų atlikti lauko darbus, rodo lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pardavimų duomenys. Įprastų rudens sezono prekių pirkėjai aktyviai ėmė ieškoti tik paskutinę rugsėjo savaitę. Atvėsus orams išaugo šiltų drabužių ir avalynės, šildytuvų, namų tekstilės ir saldumynų pardavimai. Tačiau kone labiausiai šių metų rugsėjį nuo pernykščio skyrė itin aktyvi prekyba tautine atributika.

Nenorėjo paleisti vasaros

„Maximos“ duomenimis, šį šiltą rugsėjo mėnesį žmonės buvo nusiteikę vasariškai – kur kas dažniau pirko vasarinius drabužius ir avalynę nei pernai. Saulėti orai leido ilgiau gyventi vasaros ritmu, todėl gyventojai dažniau leido laiką lauke. Pavyzdžiui, šių metų rugsėjį moteriškų marškinėlių trumpomis rankovėmis pardavimai buvo net 6,5 karto didesni, o vyriškų marškinėlių – 3,5 karto didesni negu pernai rugsėjo mėnesį. Smėlio žaislų parduota bemaž penkis kartus daugiau nei praėjusiais metais tuo pačiu metu.

„Pardavimų rezultatai rodo, kad „Maximos“ klientai rugsėjį daug laiko praleido gamtoje. Jie daug judėjo, keliavo, iškylavo, nes įsigijo 4 kartus daugiau miegmaišių, gultų, kilimėlių ir kitų turistinių prekių. Gardaus keptos mėsos ir žuvies kvapo lauke taip pat nestigo – rugsėjį pardavėme du kartus daugiau kepsninių ir rūkyklų negu per tą patį mėnesį pernai“, – teigia Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.

Žmonės naudojosi progomis ne tik aktyviai poilsiauti, bet ir darbavosi iš peties tvarkydami savo aplinką. Sodo įrankiai, darbo įrankių dėžės, dažai ir dažymo įrankiai, statybinės medžiagos du–tris kartus dažniau keliavo į pirkėjų vežimėlius.

Daugiau gėlių ir tautinių spalvų

 Drulienė teigia, kad daugiau dėmesio namų tvarkai ir jaukumui kurti – įprastas reiškinys vasarai baigiantis. „Skintas gėles šiemet klientai pirko visą rugsėjį – ne vien Mokslo ir žinių dienai pažymėti. Tiesa, tendenciją skintas gėles pirkti ir jomis puošti namus pastebime ne tik jau paskutines dienas skaičiuojantį rugsėjo mėnesį, ji ryški ištisus metus“, – pastebi V. Drulienė. Pasak jos, „Maximos“ parduotuvėse pirkėjai šį mėnesį įsigijo daugiau negu 70 tūkst. vienetų skintų gėlių, kurias dovanojo ir jomis puošė savo namus.

Namus rugsėjį gyventojai dekoravo ne tik gėlėmis, bet ir tautine atributika. „Šimtmečio šventė tęsiasi. Pirkėjai aktyviai ieško tautinių spalvų drabužių, suvenyrų, vėliavų. Siekiame, kad lietuviškame prekybos tinkle klientai rastų kuo didesnę tautinės atributikos įvairovę“, – tvirtina V. Drulienė.

Tautinės atributikos pardavimai rugsėjį „Maximos“ parduotuvėse pasiekė beveik 36 tūkst. vienetų. Prekybos tinklo komercijos vadovė pastebi, kad iškilių progų apsisiausti trispalve lietuviams suteikė istorinis Popiežiaus Pranciškaus vizitas, taip pat Vilniuje vykę didieji sporto renginiai – Lietuvos futbolo rinktinės mačas su Serbija ir įtemptos Lietuvos krepšinio rinktinės rungtynės su Nyderlandų komanda.

Puolė ieškoti šiltų drabužių ir mezgimo siūlų

Krepšinio pergalėmis pradžiuginti ir Popiežiaus vizito įkvėpti Lietuvos gyventojai ramiai pasitiko paskutinę rugsėjo savaitę – daugiau dėmesio skyrė namų jaukumui, šiltai aprangai, interjero atnaujinimui. Kaip tik šiuo metu prekybos tinkle „Maxima“ išryškėjo įprastos sezoninės prekybos tendencijos.

Durų kilimėlių rugsėjį „Maximos“ parduotuvėse parduota 7 tūkst., staltiesių – 5 tūkst. vienetų. Atnaujindami savo namų aplinką pirkėjai įsigijo beveik 73 tūkst. patalynės komplektų, užvalkalų ir paklodžių, nupirko 50 tūkst. vienetų vonios rankšluosčių, 7 tūkst. chalatų.

„Paskutinę rugsėjo savaitę, atšalus orams, žmonės puolė ieškoti šitų drabužių. Pastebimai augo pėdkelnių, kojinių, šiltos avalynės paklausa. Susirūpinta ir augintiniais – gyvūnų aprangos prekių per dieną nupirkta du kartus daugiau nei įprastai. 3–4 kartus paaugo moteriškų, vyriškų ir vaikiškų striukių paklausa, panašiai didėjo ir aulinių batų pardavimai. Du kartus daugiau parduota kūdikių miego drabužių“, – dėsto V. Drulienė.

„Maximos“ komercijos vadovė dalinasi, kad klientai rudenį pasitinka jaukiai ir šiltai, rūpindamiesi savo šeima ir augintiniais, o rugsėjo pabaigoje dvigubai išaugę mezgimo, suvimo ir nėrimo reikmenų pardavimai rodo, kad netrukus pirkėjų namuose vakarais ims skleistis mezginių raštai ir gėlės.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 245 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba beveik 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

 

Pranešimą paskelbė: Aistė Gražytė, Fabula Hill+Knowlton Strategies

Parašykite komentarą