Šiandien, balandžio 8 dieną, Rytų skirstomieji tinklai (RST) atidarė naują klientų aptarnavimo skyrių Kėdainių centre (Senosios Rinkos aikštė 5). Anksčiau bendrovės klientai buvo aptarnaujami miesto pakraštyje esančiose RST patalpose (Šėtos g. 106). Bendrovės sprendimas atidaryti naują skyrių miesto centre priimtas atsižvelgiant į klientų poreikius bei strateginius RST tikslus. RST Kėdainių klientų aptarnavimo skyriaus vadovo Vlado Mažeikio teigimu, vienas pagrindinių šių metų bendrovės veiklos tikslų – klientų poreikių tenkinimas bei jų aptarnavimo kokybės gerinimas. „Kasdien bendraudami su klientais ir spręsdami įvairius jų elektros energijos vartojimo klausimus, siekiame ne tik profesionalaus aptarnavimo, bet ir norime, kad klientai mus galėtų lengvai ir patogiai pasiekti. Nuo šiol elektros vartotojams nebereikės vykti į mūsų skyrių, esantį miesto pakraštyje. Tvarkydami savo reikalus mieste ar pakeliui į darbą, jie bet kurią darbo dieną galės užsukti į mūsų skyrių Kėdainių senamiestyje”, – sako V. Mažeikis. Pasak V. Mažeikio, naujasis skyrius įrengtas pagal šiuolaikinius klientų aptarnavimo reikalavimus. Ergonomiškos ir modernios patalpos su naujais ir patogiai išdėstytais baldais bei aktualia informacija maloniai nuteikia ir atvykusius į skyrių klientus, ir pačius skyriaus darbuotojus. Kaip ir daugelyje RST klientų aptarnavimo skyrių Kėdainių padalinyje yra įrengta kompiuterinės savitarnos vieta, kur gyventojai turi galimybę patys atlikti apmokėjimus už suvartotą elektros energiją elektroniniais kanalais, čia jie gali pasitikrinti elektros apskaitos rodmenis savitarnos svetainėje „Mano elektra” bei surasti reikalingą informaciją bendrovės tinklalapyje ( www.rst.lt). RST Kėdainių klientų aptarnavimo skyriaus atidaryme dalyvavusi Kėdainių rajono savivaldybės merė Nijolė Naujokienė pasidžiaugė, kad RST, įkurdama klientų aptarnavimo skyrių miesto centre, prisideda prie savivaldybės siekio atgaivinti senamiestį, aktyvinant ir plečiant jame įvairių paslaugų spektrą. Atidarymo dieną į RST Kėdainių klientų aptarnavimo skyrių atvykusiems svečiams ir klientams bendrovės atstovai įteikė pirmųjų skyriaus lankytojų diplomus. Visą dieną skyriuje RST racionalaus elektros energijos vartojimo ekspertas Mantas Vaskela konsultavo besidominčius elektros taupymu. Kėdainių miesto bei rajono elektros vartotojai dažniausiai kreipiasi į RST klientų aptarnavimo skyrių dėl elektros vartojimo sutarčių sudarymo, tarifų klausimais, dėl leistinosios naudoti galios padidinimo ar sumažinimo, naujų įrenginių prijungimo prie elektros tinklo, dėl atsiskaitymo knygelių keitimo, skolų ir kitais klausimais. RST Kėdainių klientų aptarnavimo skyrius šiuo metu aptarnauja 26 545 buitinius elektros vartotojus ir 1085 komercinius vartotojus. RST Kėdainių klientų aptarnavimo skyrius darbo laikas – darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.30 val., klientai aptarnaujami be pietų pertraukos. Apie RST AB Rytų skirstomieji tinklai (RST) įkurta 2001 m., šiuo metu įmonė aptarnauja per 761 tūkst. klientų 34,8 tūkst. kv. km Lietuvos teritorijoje: Vilniaus, Panevėžio, Alytaus ir Utenos apskrityse bei dalyje Kauno ir Marijampolės apskričių. RST įmonių grupei priklauso antrinės įmonės: UAB „Elektros tinklo paslaugos”, UAB „Rytra” ir UAB „Tetas”.