Buitinės technikos ir elektronikos pardavimų lyderis Lietuvoje „Topo centras” pristatė Baltijos šalių rinkos prekybos pokyčius 2007-2008 metais bei prognozes 2009 metams. Buvo apžvelgti bei palyginti praėjusių dvejų metų vartojimo ypatumai Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bei pateiktos esminės šių metų prekybos tendencijos. 2008 m. bendrajai mūsų šalies buitinės technikos rinkai patyrus 5,3 proc. nuosmukį, didžiąją šios rinkos dalį valdančio „Topo centro” pardavimai (vnt.) išaugo 5 proc. Šį rezultatą prekybos tinklui padėjo pasiekti stabilūs stambios buitinės technikos pardavimai ir labiausiai, net 22 proc., išaugę smulkios buitinės technikos pardavimai. „Lietuvių pirkimo įpročius šiuo metu kiek koreguoja ekonomikos nestabilumas. Tačiau prognozuojame, kad šiemet svariausią pardavimų dalį sudarančių prekių – plokščiaekranių televizorių bei kompiuterinės technikos – pirkimai ženkliai nemažės”, – teigia „Topo centrą” valdančios „AG Group” valdybos pirmininkas Aurelijus Rusteika. Praeitais metais populiariausios buities prekės Lietuvoje buvo plokščiaekraniai televizoriai, viryklės, šaldytuvai, kavos aparatai, barzdaskutės, lygintuvai. „Mūsų pirkėjai nori kokybiškos prekės ir galimybės pasirinkti. Todėl mes jiems siūlome labai platų kiekvienos rūšies gaminio asortimentą bei profesionalaus konsultanto paslaugas”, – sako A.Rusteika. Įmonių grupės „AG Group” konsoliduota apyvarta 2008 m. siekė 447 mln. Lt. Ši grupė Lietuvoje valdo didžiausią mažmeninės prekybos buities technika ir elektronika tinklą „Topo centras”. Visoje Lietuvoje veikia 39 šio tinklo parduotuvės.