Rinkodaros, komunikacijos specialistams šventiniu laikotarpiu Vilniaus konferencijų centras dovanoja ką tik lietuviškai pasirodžiusią Martino Lindstromo knygą „Prekės ženklo jausmas”. Šią leidyklos „VAGA” išleistą knygą ir ypatingą nuolaidą dalyvio mokesčiui iki gruodžio 31 d. gauna visi, užsiregistravę dalyvauti dviejų dienų seminare „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2009”. 2009 m. vasario 5-6 d. rengiamame praktiniame seminare „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2009” Lietuvos ir užsienio ekspertai pristatys naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tendencijas bei krizių vadybą ir komunikaciją. „Rinkodaros ir ryšių su visuomene specialistams siekiame pateikti vertingų praktiškų įžvalgų apie neišnaudotas komunikacijos kanalų galimybes ir naujausias tendencijas, supažindinti su geriausios praktikos pavyzdžiais ir atrasti naujų rinkodaros būdų, tinkamų šiandieninei situacijai. Be to, seminaro antra diena bus skirta šiuo metu itin aktualiai temai – krizių vadybai ir ryšiams su visuomene”, – sako Vilniaus konferencijų centro direktorius Giedrius Čiupaila. Seminare pranešimus skaitys Lietuvos rinkodaros specialistai: ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto vyr. konsultantas Benas Adomavičius, spaudos leidybos grupės „Neo-Press” direktorė Nida Degutienė, TV3 televizijos svarbių klientų aptarnavimo vadovas Vaidas Zigmantas, interneto sprendimų kompanijos „TradeDoubler” vadovas Renatas Jakubonis, lauko reklamos bendrovės „JCDecaux” rinkodaros vadovas Baltijos šalims Vadimas Komarskis, rinkos tyrimų kompanijos „GfK CR Baltic” Tyrimų grupės vadovė Giedrė Plepytė. Antrąją seminaro dieną, skirtą krizių vadybai ir komunikacijai, su dalyviais bendraus pasaulinės ryšių su visuomene kompanijos „LEWIS Communications” viceprezidentas Europai Andresas Wittermannas (Vokietija). Jis specialistus supažindins, kaip valdyti krizes pasitelkiant komunikacijos priemones. Seminaras „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2009” rengiamas jau antrus metus. Pirmajame dalyvavo daugiau kaip 80 komunikacijos specialistų iš Lietuvos ir Latvijos. Seminaro partneriai: „Laisvalaikis”, BNS, „VAGA”, „Wrislit”, „Metropolis Conference Interpreters”. Išsami informacija apie seminarą skelbiama Vilniaus konferencijų centro svetainėje www.vcc.lt. Apie Vilniaus konferencijų centrą Vilniaus konferencijų centras (www.vcc.lt) – tarptautinių verslui skirtų projektų organizatorius. Kompanija savo iniciatyva ir klientų užsakymu rengia konferencijas bei seminarus, kurių tikslas – sudaryti galimybes dalyviams efektyviai plėtoti verslo ryšius, užmegzti naujų kontaktų, apsikeisti naudinga informacija.