Verslas

Rinkai krentant, „Luminor lizingas“ šiemet augo beveik penktadaliu

Lizingo bendrovės „Luminor lizingas“ klientai per pirmąjį šių metų ketvirtį  lizingu įsigijo 18,5 proc. daugiau naujų automobilių, nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Kovo mėnesį „Luminor lizingas“ užėmė penktadalį visos naujų automobilių finansavimo rinkos Lietuvoje. Populiariausias naujas lizingu įsigytas automobilio modelis buvo miesto visureigis „Toyota RAV 4“.

Antroje ir trečioje vietoje pagal populiarumą „Luminor lizingo“ sąraše dar du miesto visureigiai – „Toyota CH-R“ ir „Nissan Qashqai“.

„Luminor lizingas“ šiemet augo nepaisant naujų automobilių finansavimo rinkos  kritimo – rinkos tyrimų bendrovės „DataCenter“ duomenimis, 2021 metų pirmąjį ketvirtį lizingu Lietuvoje parduota apie 13,6 proc. mažiau naujų automobilių, nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

„Judėjimo apribojimai pernai sulėtino automobilių pirkimą ir pardavimą, tačiau jau pastebime pirmuosius rinkos atsigavimo ženklus. Šių metų kovo mėnesį „Luminor lizingas“ naujų automobilių pardavimo apimtys išaugo daugiau nei dvigubai, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, o bendrovės „DataCenter“ duomenimis užėmėme apie 20 proc. visos naujų automobilių finansavimo rinkos Lietuvoje. Gerus rezultatus lėmė bendradarbiavimas su Europos investicijų banku, leidžiantis pasiūlyti palankesnes skolinimosi sąlygas smulkiam ir vidutiniam verslui“, – sako bendrovės „Luminor lizingas“ vadovė Žydrūnė Samuolienė.

Nors „Luminor lizingas“ klientai dažniausiai pirko naują (78 proc.), o ne naudotą automobilį (22 proc.), pastebima, kad naudoto automobilio įsigijimo sutarčių skaičius šiemet yra išaugęs. Šiemet „Luminor Lizingas” klientai įsigijo apie 65 proc. daugiau naudotų automobilių, nei per pirmąjį 2020 metų ketvirtį. „DataCenter“ duomenimis, šių metų pirmąjį ketvirtį naudotų automobilių finansavimo rinka buvo 22 proc. didesnė, nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Apie 30 proc. „Luminor lizingas“ sutarčių šių metų pirmąjį ketvirtį buvo sudarytos su privačiais asmenimis, o likę 70 proc. su įmonėmis. Atitinkamu laikotarpiu pernai sutartys su privačiais asmenimis sudarė 25 proc.

„Pernai gyventojai aktyviai domėjosi lizingo sąlygomis, bet pirkimą dažnai nukeldavo vėlesniam laikui, kai galės gyvai apžiūrėti automobilį, jį išbandyti. Spartus lizingo rinkos augimas kovo mėnesį rodo, kad gyventojai jau priprato prie pandemijos sąlygų ir vartojimo taip stipriai neberiboja. Jiems taip pat padeda automobilių pardavėjai, kurie sugalvojo išmanių būdų, kaip pristatyti automobilius nuotoliniu būdu“, – sako Ž. Samuolienė.

Apie „Luminor“

„Luminor“ yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2020 m. gruodžio 31 d. turėjęs 16,1 proc. indėlių ir 17,2 proc. paskolų rinkos dalį. Daugiau nei 2300 „Luminor“ darbuotojų aptarnauja 900 000 klientų. 1 lygio kapitalo pakankamumo (CET1) koeficientas yra 22,4 proc., o akcinis kapitalas sudaro 1,7 mlrd. eurų.

Daugiau informacijos:

Agnė Mažeikytė

„Luminor“ komunikacijos projektų vadovė

Tel.: +370 673 46337

El. p.: agne.mazeikyte@luminorgroup.com

Pranešimą paskelbė: Aistė Veberaitė, UAB „Publicum“

Rekomenduojame
 
Service Perm Post Treatment Stabilizatorius cheminiam sušukavimui,1000 ml
 
Crocs™ Kids' Fun Lab Super Mario Lights Clog Flame 27
 
Intense Shower Gel Parfumuotas dušo gelis, 200ml
 
Crocs™ Baya Lined Clog Navy/Navy 39,5
 
Crocs™ Classic Bright Cobalt 36,5

Parašykite komentarą