Išsikėlusi tikslą iki 2023 metų pabaigos išplėsti prekybos centrų tinklą iki 100-o visoje Lietuvoje, „Rimi Lietuva“ iki šių metų pabaigos atvers dar 6 naujas parduotuves, o kitiems, 2021 metams, jau pasirašė visas nuomos ir pirkimo sutartis bei atidarys mažiausiai 12 naujų parduotuvių skirtinguose šalies miestuose. Bent du iš kitais metais planuojamų atidaryti naujų prekybos centrų pilnai plėtojami pačios „Rimi Lietuva“. Turėdama visas galimybes vystyti komercinės paskirties nekilnojamojo turto projektus savarankiškai, ateityje įmonė ketina daugiau resursų skirti šiai, vienai iš strateginių, veiklų, pradedant naujų žemės sklypų paieška ir baigiant jau turimų objektų plėtra.
Turi visus resursus komercinės paskirties objektų vystymui
„Ateinančiais metais prekybos tinklą plėsime ir parduotuves atidarysime tiek didžiuosiuose, tiek mažesniuose šalies miestuose. Tuo pačiu metu dairomės sklypų ir patalpų naujiems prekybos centrams įrengti miestuose, turinčiuose bent 20 tūkst. gyventojų. Priklausomai nuo vietos ir ją supančios bendruomenės, jose turime galimybę atidaryti skirtingo formato parduotuves – nuo greitam apsipirkimui pritaikytų express ir patogiam kasdieniam vartojimo prekių įsigijimui prie namų skirtų supermarket iki plataus asortimento didžiųjų hypermarket“, – sako Rosita Kucevičienė, „Rimi Lietuva“ plėtros vadovė.
Pasak jos, lankstumo plėtojant tinklą suteikia ir komercinio nekilnojamojo turto vystymo patirtis bei kompetencijos, kurias „Rimi Lietuva“ sukaupė ir toliau stiprina įmonės viduje. „Išsikeldami tikslą daugiau plėtoti nekilnojamojo turto projektus patiems, rėmėmės ne tik sukaupta patirtimi, bet ir kompetencijomis, kurias turime komandoje. Šiuo metu ir be išorinių partnerių esame pajėgūs plėtoti nekilnojamojo turto projektus nuo žemės sklypo paieškos ir įsigijimo iki jame atidarytų nekilnojamo turto objektų administravimo. Turime projektuotojus, projektų vadovus, nekilnojamojo turto valdymo – eksploatacijos, nuomos specialistus“, – sako R. Kucevičienė.
Kitais metais – du nauji pilnai įmonės plėtojami projektai
Iš šiais metais duris jau atvėrusių prekybos centrų „Rimi Lietuva“, kaip nekilnojamo turto valdytoja, administruoja naujausią sostinėje, Pavilnionių gatvėje, atidarytą hypermarket formato prekybos centrą, kuriame be „Rimi“ parduotuvės veikia daugiau nuomininkų: „Gėlės“, „Vynoteka“, krautuvėlė „Dvaro mėsa“, greito maisto užkandinė „Chicken House“, „Raktinė“, „Gintarinė vaistinė“. Tuo tarpu iš šiais metais duris dar atversiančių prekybos centrų Tarandės projektas nuo pat pradžių plėtojamas pačios „Rimi Lietuva“. Šiame objekte įmonė rūpinsis tiek supermarket formato parduotuvės atidarymu, tiek nuomos prekybinį plotą keletui smulkesnių prekybos vietų, tokių kaip vaistinė, gėlių parduotuvė. Iš kitais metais „Rimi“ tinklą papildysiančių prekybos centrų – du pilnai plėtoja pati bendrovė.
Pasak „Rimi Lietuva“ plėtros vadovės, plėtodama ir administruodama nekilnojamo komercinio turto objektus, „Rimi Lietuva“ taip pat dalyvauja ir vietos bendruomenių vystyme. „Naujausias to pavyzdys – rugsėjo pradžioje sostinės Pašilaičių mikrorajone atidaryta „Rimi“. Čia, ruošiantis parduotuvės atidarymui, pastato savininkas įrengė šviesoforais reguliuojamą sankryžą, nutiesė naują gatvę, dviračių takus. Investicijos į rajoną, miestą siekia 120 tūkst. eurų. Ne mažiau investuota į praėjusiais metais Klipščiuose, Klaipėdos rajone, atidarytos „Rimi“ supančios bendruomenės gerbūvį – šalia parduotuvės įrengta žaidimų aikštelė, elektromobilių įkrovimo aikštelė, nauja autobusų stotelė. Šiuo metų iš 64-ių „Rimi“ tinklą sudarančių prekybos centrų 15-a priklauso ir yra valdomi pačios „Rimi Lietuva“, dar 15- a įmonė valdo nuomodamasi ir administruodama ne tik prekybos centro, bet viso pastato patalpas.
Pranešimą paskelbė: Živilė Karevaitė, Integrity PR