Transportas

Renault tęsia tarptautinę plėtrą

„Renault” grupė sėkmingai vykdo plėtros planus tarptautiniuose regionuose.
2012 metais grupė pasiekė naują parduotų automobilių rekordą už Europos ribų – iš viso 1 279 598 vienetai (9,1 proc. prieaugis). Pirmą kartą daugiau nei pusę grupės pardavimų sudarė ne Europos rinka.
Tačiau tarptautinė sėkmė nekompensavo 18 proc. sumažėjusių pardavimų Europoje. Visame pasaulyje buvo parduoti 2 550 286 automobiliai – grupės pardavimai smuko 6,3 proc., lyginant su 2011 metais.

Svarbiausi įvykiai 2012 metais

– Tarptautiniai regionai: grupė pasiekė naujus prekybos ir rinkos dalies rekordus dviejuose regionuose – Amerikoje ir Eurazijoje. Brazilija ir Rusija šiuo metu yra atitinkamai, antroji ir trečioji rinka pagal dydį.
– Europa: rinkos krizės fone (8,6 proc. nuosmukis) siekiant išlaikyti maržas ir restruktūrizuoti pasiūlą, Jungtinėje Karalystėje užimama rinkos dalis sumažėjo iki 9,1 proc. (-1 procentinis punktas) bei buvo parduota 18 proc. mažiau automobilių – 1 270 688 vienetai.
– 2012 metais „Renault” išplėtė savo elektromobilių gamą pasiūlydama „Twizy” – parduoti 9 tūkstančiai vienetų. „Fluence Z.E.” ir „Kangoo Z.E.” dėka „Renault” yra pirmaujantis elektromobilių gamintojas Europoje, užimantis 28 proc. rinkos.
– Paskutiniajame 2012 metų ketvirtyje Europoje ir Turkijoje pristatytas naujasis „Clio”, buvo palankiai įvertintas vartotojų.
– Lengvųjų komercinių automobilių rinkoje „Renault” markė padidino savo rinkos dalį tarptautiniuose regionuose. Europoje jau 15 metų iš eilės yra išlaikyta pirmoji vieta sektoriuje, užimant 15,5 proc. rinkos dalies.

„Tarptautinė plėtros strategija grupei neša teigiamus rezultatus. 2012 metais pasiekti nauji „Renault” ir „Dacia” markių prekybos rekordai tarptautinėse rinkose. Nepaisant to, ši sėkmė negalėjo visiškai kompensuoti nukritusių prekybos rodiklių Europoje. Rinkos sąlygos buvo sudėtingesnės nei tikėtasi, todėl mūsų prioritetu buvo maržų išlaikymas”, – sakė vykdomosios valdybos narys ir prekybos, marketingo bei lengvųjų komercinių automobilių vykdantysis viceprezidentas Jérômas Stollis.

Pardavimai pagal markę

– Lyginant su 2011 metais „Renault“ pardavimai smuko 6 proc., nepaisant to, kad už Europos ribų pardavimai augo 13,9 proc. Pardavus 2 124 773 vienetus, „Renault“ markė sudaro 83 proc. grupės pardavimų.
– „Dacia” pardavimai išaugo 4,8 proc. – iki 359 822 vienetų. Tai lėmė 2012 metais išplėsta gama, kurią papildė „Lodgy” vienatūris ir „Dokker” (pirmasis lengvasis komercinis modelis) bei „Sandero” ir „Logan” atnaujinimai.
– „Renault Samsung Motors” patyrė 44,4 proc. nuosmukį – parduota 65 691 vienetai automobilių. Markės prekybos tinklas ir produktų gama yra restruktūrizuojama, siekiant 2013 metais pradėti atsigavimą. Puikiai startavo naujasis „SM5” – pirmasis modelis pristatytas po markės atnaujinimo plano.

Europa – krizė rinkoje ir nepalankūs pokyčiai

Krizinėje rinkoje grupės pardavimai nukrito 18 proc., o rinkos dalis smuko iki 9,1 proc. (1 procentiniu punktu žemiau). Pagal prekybos rodiklius asmeninių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkoje „Renault” markė užima trečią vietą.

• „Renault” yra labai priklausoma nuo Prancūzijos ir Pietų Europos rinkų, o markės pardavimai pastebimai nukentėjo nuo ryškaus nuosmukio šiose rinkose.
Kompanija toliau vykdo 2011 metais inicijuotą strategiją, kuria siekiama užtikrinti teigiamus maržos rodiklius:
1. Restruktūrizuojant prekybos strategiją Jungtinėje Karalystė, kurioje rinkos dalis sumažėjo 1,6 procentinio punkto iki 2,4 proc.
2. Esant dideliam kainų spaudimui, po naujojo „Clio” pasirodymo siekiama įgyvendinti tinkamiausią kainodaros ir prekybos politiką nepaisant gamos senėjimo.
• „Renault” markė lyderiauja lengvųjų komercinių automobilių rinkoje jau 15 metų iš eilės, užimdama 15,5 proc. rinkos dalies.

• „Renault” yra pirmasis keturių elektrinių modelių gamą siūlantis gamintojas ir lyderis Europos rinkoje – 28 proc. rinkos dalies.
• „Dacia” išplėtė savo modelių gamą pristačiusi „Lodgy”. „Dacia“ užima 1,6 proc. rinkos dalies – tai 0,1 procentinio punkto padidėjimas. Prancūzijoje, kur „Dacia” yra šešta pagal dydį, rinkos dalis padidėjo 0,1 procentinio punkto iki 3,7 proc. Ispanijoje rinkos dalis išaugo 0,6 procentiniais punktais iki 2,3 proc.
• Nepaisant to, kad Prancūzijoje pardavimai nukrito 24,7 proc., „Renault” markė išlaikė pirmą vietą asmeninių automobilių prekyboje. „Twingo”, „Mégane” ir „Scénic” yra savo segmento lyderiai. Markė dominavo lengvųjų komercinių automobilių rinkoje, kurioje, nepaisant 10,1 proc. sumažėjusių registracijų, užima 32,1 proc. rinkos (padidėjimas 0,1 procentiniu punktu). „Kangoo”, „Master” ir „Clio Fleet” yra trys geriausiai parduodami lengvieji komerciniai automobiliai.

Už Europos ribų: pardavimai išaugo 9,1 proc., patvirtindami sėkmingą grupės plėtrą tarptautinėje rinkoje

– Grupės pardavimai už Europos ribų sudarė 50,2 proc. bendrų prekybos rodiklių, lyginant su 43,1 proc. 2011 metasi – 7,1 proc. padidėjimas.
– Pardavusi 1 279 598 vienetus automobilių, grupė pasiekė naują rekordą ir progresavo visuose regionuose. Augimas tarptautinėse rinkose yra grindžiamas modeliais, pritaikytais pagal klientų poreikius („Pulse”, „Scala”, „Novo Clio”, naujasis „SM5”) ir vietine automobilių gamyba, paremta M0 platforma („Duster”, „Logan”). Brazilija ir Rusija dabar yra, atitinkamai, antra ir trečia pagal dydį grupės rinka.
– „Renault” markė Rusijoje yra trečioje vietoje. Brazilijoje kompanija yra penktoje vietoje – prekybos rodikliai čia gerokai viršija 200 tūkstančių vienetų.
– Lengvųjų komercinių automobilių pardavimai tarptautinėse rinkose padidėjo 14,6 proc. iki 99 690 vienetų (29,6 proc. bendros dalies, 5,6 procentinių punktų padidėjimas).

Eurazijos regionas: prekybos rodikliai pakilo 21,6 proc., Rusija tapo trečia pagal dydį grupės rinka

Grupė pasiekė rekordinius pardavimų rezultatus – beveik 208 tūkstančių vienetų ir pirmą kartą užima daugiau nei 6 proc. (6,2 proc.) rinkos dalies.
Rusija: 189 852 vienetus pardavusi „Renault” markė pasiekė naujus rekordus tiek prekybos apimtimis (22,7 proc. augimas), tiek užimta rinkos dalimi – 6,5 proc. (padidėjimas 0,6 procentiniais punktais). Trečią vietą rinkoje užimti padėjo proveržis C segmente (44 proc. padidėjusios „Mégane” ir „Fluence” prekybos apimtys) bei „Duster sėkmė. Kovą pristatytas modelis yra trečias geriausiai šalyje parduodamas keturiais ratais varomas automobilis. „Renault” tęsia atstovybių plėtrą – kartu su 15 naujų prekybos salonų bendras salonų skaičius 2012 metų pabaigoje sudarė 153.

Amerikos regionas: nauji pardavimų (13,6 proc. augimas) ir rinkos dalies (6,6 proc., padidėjimas 0,5 procentiniais punktais) rekordai

Pardavusi 450 916 vienetus, automobilių grupė pasiekė naujus pardavimų ir rinkos dalies rekordus. Palankius rezultatus pasiekti padėjo sėkmingas „Duster” pristatymas ir „Sandero” atnaujinimas.
Brazilija išlieka antra pagal dydį „Renault” rinka. 6,1 proc. augusioje rinkoje pardavimai išaugo 24,3 proc. Augdama keturis kartus greičiau nei rinka, „Renault” pasiekė naujus pardavimų (241 594 vienetai) ir rinkos dalies (6,6 proc., 1 procentinio punkto prieaugis) rekordus.
Nepaisant to, kad Argentinoje rinka patyrė nuosmukį, grupė padidino savo pardavimus 12 proc. ir pasiekė naują rekordą – 111 727 vienetai. Kompanijai atiteko 14,8 proc. rinkos (padidėjimas 1,8 procentiniu punktu). Argentina tapo penkta pagal dydį grupės rinka.
Grupė didelį dėmesį skiria tiek asmeninių, tiek lengvųjų komercinių automobilių plėtrai. Atsiranda vis daugiau „Renault Pro+” tinklo atstovybių – iš viso 46.

Viduržemio jūros – Afrikos regionas: 4,4 proc. išaugę pardavimai užtikrino 14,8 proc. (0,1 procentiniu punktu didesnę) rinkos dalį
360 918 vienetus automobilių pardavusi grupė pasiekė naujus prekybos apimčių rekordus ir konsolidavo savo pozicijas pagrindinėse regiono rinkose.

Alžyre buvo pasiektos rekordinės 113 664 vienetų prekybos apimtys – tai net 51,5 proc. prieaugis ir pirmą kartą peržengta 100 tūkstančių vienetų riba. Sparčiai augančioje rinkoje „Renault” grupė padidino savo rinkos dalį iki 26 proc. (0,8 procentiniais punktais). „Renault” markė išsilaikė pirmoje vietoje „Logan” ir „Clio” sėkmės dėka, „Dacia” dabar užima ketvirtą vietą (2011 metais ji buvo šešta).
Marokas: „Dacia” ir „Renault” markės vėl karaliavo reitinguose (47 709 vienetai – naujas rekordas) bei užėmė 36,6 proc. rinkos dalies.
Rumunija: pardavusi 28 225 vienetus automobilių ir turėdama 33,8 proc. rinkos, grupė išlaikė lyderio poziciją. „Dacia” vis dar pirmauja rinkoje su „Logan”, „Sandero” ir „Duster” modeliais.
Turkija: nepaisant to, kad dyzelinės „Symbol” versijos prekyba beveik baigta, „Renault” išlaikė pirmą vietą asmeninių automobilių rinkoje, užimama 13,1 proc. (sumažėjimas 2,8 procentiniais punktais) rinkos. Naujojo „Clio” startas yra sėkmingas.

Azijos – Ramiojo vandenyno regionas: greitesnis tempas Indijoje

2012 metais „Renault” įgijo pagreitį Indijoje. „Renault” gamą šioje šalyje dabar sudaro penki modeliai – „Fluence” ir „Koleos” papildė „Pulse”, „Duster” ir „Scala”. Šios naujienos parodo grupės norą tapti vienu iš pagrindinių rinkos žaidėjų. Greta Rusijos ir Brazilijos tai yra trečioji strategiškai svarbiausia tarptautinė rinka kompanijai. Grupės rinkos dalis – 1,1 proc..
Kinijoje, kurioje grupė padidino savo atstovybių skaičių iki 95, „Renault” prekybos apimtys išaugo 22,4 proc. iki 29 724 vienetų. Toks rezultatas buvo pasiektas „Koleos” ir visos gamos sedanų (nuo „Fluence” iki „Talisman”) sėkmės dėka.
Korėjoje pardavimų rezultatai suprastėjo 45,1 proc., nes „Renault Samsung Motors” šiuo metu yra pereinamajame prekybos tinklų ir produktų pasiūlos restruktūrizavimo laikotarpyje.

2013 metų „Renault” grupės rinkos perspektyvos
Yra prognozuojama, kad pasaulinė rinka 2013 metais turėtų augti 3 proc. (lyginant su 2012 metais), o Europa patirs mažiausiai 3 proc. nuosmukį.

„Vykdydama savo tarptautinės plėtros strategiją ir pristatydama naujus patrauklius produktus „Renault” grupė tiesia kelią augimui 2013 metais. Mes ir toliau remsimės savo plėtros strategija tarptautinėse rinkose. Europoje sieksime atsikovoti prarastą rinkos dalį ir įgyvendinti atsakingą komercijos strategiją. Mūsų augimas bus ypač skatinamas puikiai startavusiu naujuoju „Clio” bei kitų naujų produktų įvairove: „Captur”, „ZOE”, naujaisiais „Clio Estate”, „Symbol”, „Logan”, „Sandero”, „Fluence” ir „Novo Clio””, – teigė prekybos, marketingo bei lengvųjų komercinių automobilių vykdantysis viceprezidentas Jérômas Stollis.

Kontaktai žiniasklaidai:

„Renault” viešųjų ryšių skyrius: + 33 1 76 84 63 36 – Christophe Lavauzelle: + 33 1 76 84 46 91
www.media.renault.com

Parašykite komentarą