Sportas

„Renault“ plečia aukščiausio lygmens modelių liniją, pristatydamas tarptautinėms rinkoms skirtą SUV tipo automobilį

Naujasis KOLEOS:
2016 metų Pekino automobilių parodoje „Renault“ pristato naujausią pasaulinei rinkai skirtą savo modelį – naująjį KOLEOS.
Galingos, atletiškos kėbulo linijos.
Neprilygstama visų ratų pavaros technologija.
213 mm prošvaisos suteikiamos galimybės važiuoti tikra bekele.
Parodomos „Renault“ galimybės:
Rafinuotas, komfortabilus salonas su sėdynėmis, kurių dizainas ir technologija yra vieni geriausių segmente.
Didžiausia klasėje salono erdvė, įskaitant 289 mm erdvę gale sėdinčių keleivių keliams.
Įranga, tokia kaip R-LINK 2 multimedijos kompiuteris, dalinamasi su kitais aukštos klasės „Renault“ modeliais.
Vertinant rafinuotumą ir komfortą, naujasis KOLEOS diktuoja savo klasės standartus; jis taip pat užbaigia „Renault“ aukštos klasės modelių gamą, kurią dabar sudaro krosoveris („Espace“), sedanas („Talisman“) ir jo versija universalo kėbulu („Talisman Grandtour“) bei SUV modelis (naujasis KOLEOS).
Sumanytas ir kruopščiai apgalvotas, siekiant kuo geriau patenkinti kiekviename žemyne esančių klientų poreikius, naujasis KOLEOS yra skirtas viso pasaulio visuomenei. 2016 metų pirmoje pusėje jis bus pasiūlytas Australijoje, Turkijoje, Persų įlankos šalyse ir kai kuriose Lotynų Amerikos šalyse. 2016 metų pabaigoje sąrašą papildys Kinija, o 2017 metų pradžioje – ir Rusija bei Europa.

Turinys

01
Išskirtinis „Renault“ dizainas naujajame gamos SUV flagmane

Modernaus SUV automobilio linijos, kokybė ir įranga 03

Naujasis KOLEOS demonstruoja naujojo „Renault“ stiliaus bruožus 04

02
Aukštos klasės elementai rafinuotame, erdviame ir patogiame naujojo KOLEOS salone

Aukščiausio lygio komfortui – didžiausia klasėje salono erdvė 05

Naujasis KOLEOS lepina vairuotoją ir keleivius 05

03
SUV automobilis, turintis pasaulinių siekių

Pasaulinė strategija sustiprina aljanso galimybes 07

Automobilis, demonstruojantis „Renault“ geografijos ir produktų įvairovę 07

01
Išskirtinis „Renault“ dizainas gamos SUV flagmane
„Naujasis KOLEOS baigia 2012 metais naujojo „Clio“ pradėtą „Renault“ stiliaus renesansą. Man kaip dizaineriui tekęs iššūkis buvo įsivaizduoti SUV automobilį, kuris būtų ne tik elegantiškas, bet taip pat ir modernus bei dinamiškas. Norėdami tai pasiekti, stengėmės nesirinkti sprendimų, kurie yra tradiciškai asocijuojami su SUV automobiliais. Vietoj to mes akcentavome segmentui būdingus bruožus, panaudodami aiškias, galingas, horizontalias linijas, raumeningus išlinkimus ir didelę prošvaisą.
Rezultatas: naujasis KOLEOS spinduliuoja vidine jėga. Kiekvienas jo centimetras yra tikras SUV, kiekvienas centimetras – tikras „Renault.“
Laurensas van den Ackeris, vyriausiasis „Renault“ viceprezidentas dizainui

Visureigiui derančios linijos, kokybė ir įranga
Galingas ir atletiškas
Naujasis KOLEOS yra SUV, pasižymintis visais bruožais ir galimybėmis, siejamomis su šiuo segmentu.
Laikantis Laurenso van den Ackerio sukurtos „Renault“ dizaino strategijos, naujajam KOLEOS panaudota dizaino EXPLORE stilistika, pabrėžianti tvirtumą ir potraukį nuotykiams. Tai „Renault“ dizainerius įkvėpė naujajam KOLEOS suteikti raiškias, galingas, atletiškas linijas. Naujojo KOLEOS dizainas pasižymi šiais klasikiniais SUV automobilių dizaino bruožais:
durų apsauginės juostos,
didelio diametro ratlankiai (iki 19 colių),
aliuminio rėmai ant stogo.
Dideles pravažumo galimybes užtikrina didelė prošvaisa (213 mm) ir priekiniai bei galiniai įkalnės įveikimo kampai, atitinkamai siekiantys 19 ir 26 laipsnius.
Saugus salonas
Aukšta sėdėjimo pozicija užtikrina puikų matomumą. Palyginti su tradiciniu sedanu, naujojo KOLEOS sėdėjimo padėtis yra 150 mm aukštesnė. SUV pirkėjai itin vertina šią savybę.
Aukštas, platus prietaisų skydelis vairuotojui ir keleiviui suteikia saugumo pojūtį. Centrinės konsolės šonuose esančios rankenos atkartoja visureigių pasaulį ir salone sukuria sportišką atmosferą.
Viena iš išskirtinių naujojo KOLEOS salono konfigūravimo ypatybių yra ilga juosta, besitęsianti nuo prietaisų skydelio viršaus iki galinės ranktūrių dalies. Ši juosta – dar viena užuomina apie galią ir visureigių pasaulį.
Plati centrinė konsolė sukuria komfortabilų atstumą tarp vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio. Komfortas, kokybė ir tvirtumas šiame elegantiškame ir saugiame salone puikiai dera su automobilio išorės linijomis.
Neprilygstama, lengvai naudojama 4×4 technologija
Naujojo KOLEOS ALL MODE 4×4-i technologija jau įrodė savo galimybes milijonuose visame pasaulyje aljanso parduotų automobilių. Prietaisų skydelyje, vairo rato kairėje, esantis valdiklis leidžia pasirinkti 2WD (priekinių ratų pavaros) arba 4WD AUTO (visų ratų pavaros) režimą ir suteikia galimybę itin paprastai naudotis visų ratų pavaros sistema. 4WD AUTO sistema variklio galią automatiškai paskirsto priekiniams ir galiniams ratams. Važiuojant nedideliu greičiu galima rinktis trečiąjį režimą – 4WD LOCK, kuris leidžia naudotis nuolatine visų ratų pavara.
Naujojo KOLEOS 4×4 transmisija garantuoja padidintą saugumą ir stabilumą, esant sudėtingoms kelio sąlygoms neutralizuoja pernelyg didelį arba pernelyg mažą pasukamumą, optimizuodama ratų sukibimą su kelio paviršiumi. Prisitaikant prie skirtingų poreikių įvairiose rinkose, bus siūloma ir naujojo KOLEOS versija su priekinių ratų pavara.

Naujasis KOLEOS demonstruoja naujojo „Renault“ stiliaus bruožus
Įkvėptas „Talisman“ stiliaus
Į akis krinta stiliaus panašumas su „Talisman“ – naujuoju, dideliu „Renault“ sedanu, kuris neseniai Paryžiuje vykusiame Tarptautiniame automobilių festivalyje pelnė „Gražiausio metų automobilio“ apdovanojimą. Abiejų šių automobilių dizainas buvo kuriamas lygiagrečiai vienas kito, o abiejų modelių kūrėjų komandoms vadovavo tas pats dizaineris – Alexis Martot.
Rezultatas: naujasis KOLEOS akimirksniu atpažįstamas kaip „Renault“ gamos flagmanas; visų pirma – dėl priekinės dalies dizaino su chromuotų dekoratyvinių grotelių centre dominuojančiu ryškiu „Renault“ ženklu.
Tiesios kapoto linijos pabrėžia galingą automobilio dizainą, kurį sustiprina keletas chromuotų detalių, pavyzdžiui, nuo priekinių žibintų iki sparnų galo einančios juostos. Šis segmente unikalus elementas leidžia naujajam KOLEOS lengvai išsiskirti iš kitų SUV automobilių.
2 710 mm ilgio ratų bazė, visam automobilio ilgiui esant 4 670 mm, yra viena didžiausių klasėje ir naujajam KOLEOS suteikia rekordiškai didelę salono erdvę, palyginti su D segmento SUV automobiliais.
Galinėje kėbulo dalyje į akis vėl krinta „Renault“ stilius. Platūs, horizontalūs galiniai žibintai sustiprina platumo įspūdį (1 840 mm), o ant bagažinės durelių yra „Renault“ deimanto ženklas. Buferio apatinėje dalyje esanti chromo apdaila sudaro dvigubų išmetimo vamzdžių formą, papildančią visą KOLEOS išorės dizainą.
„Full LED“ žibintų simbolis primena naujausius „Renault“ modelius
Priekiniai ir galiniai žibintai įsilieja į automobilio dizaino visumą.
KOLEOS žibintų simboliai primena naujausius „Renault“ modelius.
„Full LED Pure Vision“ priekiniai žibintai (priklausomai nuo versijos) pagerina matymą tamsiu paros metu – jie yra 20 procentų efektyvesni nei halogeniniai žibintai.
Dienos žibintai suformuoja savitą, skvarbų žvilgsnį primenantį simbolį.
Nuolat švytinčiuose galiniuose žibintuose panaudota „Edge Light“ technologija, sukurianti raiškų ir ryškų 3D įspūdį.

Alexis Martot, vyriausiasis KOLEOS išorės dizaineris
Alexis Martot yra nuo 1960 iki 1970 metų gamintų klasikinių automobilių gerbėjas.
Jo pirmasis automobilis buvo pirmosios kartos „Twingo“, su kuriuo nuvažiavo daugiau nei 300 000 km. Savo karjerą jis pradėjo dirbdamas „premium“ segmento automobilių gamintojo studijoje, prisidėdamas prie kelių koncepcinių ir serijinių automobilių kūrimo.
2012 metais prisijungęs prie „Renault“ dizainerių komandos, jis atliko pagrindinį vaidmenį atnaujinant aukščiausios klasės markės modelius, vadovaudamas tiek „Talisman“, tiek naujojo KOLEOS išorės dizaino kūrimui.
Įkvėptas savo ankstesnės karjeros patirties, Alexis Martot troško naujajam KOLEOS suteikti tobulas proporcijas ir laikui nepavaldų stilių, taip suformuojant statusą pabrėžiančią išvaizdą ir kartu išsaugant lotyniškus „Renault“ genus. Pabrėždamas naujojo KOLEOS SUV automobilio charakterį, Alexis suformavo ilgą galinę ir trumpą priekinę iškyšas.
Pagaliau dėmesį jis skyrė tokioms detalėms kaip chromo apdaila automobilio priekyje, ant galinio buferio ir šonų. Priekinėse duryse įkomponuota oro įsiurbimo anga yra duoklė Alexio aistrai – klasikiniams sportiniams automobiliams.
Kitas Alexio Martot projektas yra rimtas darbas, atnaujinant „Renault“ bestselerį…

02
Aukštos klasės elementai rafinuotame, erdviame ir patogiame naujojo KOLEOS salone

Naujojo KOLEOS salonas pasižymi rekordiškai didele erdve ir ilgu įrangos, randamos naujausiuose „Renault“ modeliuose, sąrašu. Kruopščiai apgalvotame salone panaudotos kokybę perteikiančios spalvos ir medžiagos, siekiant tapti segmento atskaitos tašku komforto ir rafinuotumo sferose.

Aukščiausio lygio komfortui – didžiausia klasėje salono erdvė
Priekinės sėdynės – tarp pačių komfortabiliausių segmente
Priekinės naujojo KOLEOS sėdynės perteikia „Talisman“ įkvėpimą:
viliojantis, apgaubiantis dizainas,
vieni iš geriausių matmenų klasėje,
papildomam komfortui panaudotos skirtingo tankio putos.
Priklausomai nuo versijos priekinės naujojo KOLEOS sėdynės siūlo šiuos privalumus:
reguliavimą elektra šešiomis kryptimis,
elektra reguliuojamą juosmens atramą,
šildomas apatines pagalves ir atlošus su galimybe pasirinkti vieną iš dviejų temperatūrų,
integruotą ventiliacijos sistemą, sumažinančią temperatūrą karštu oru.
Galinėms sėdynėms panaudota plona, tačiau tvirta, pusiau lanksti konstrukcija, suteikusi daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams.
Didžiausia gale sėdintiems keleiviams skirta erdvė klasėje
Dėl 289 mm siekiančios erdvės keliams naujasis KOLEOS ne tik pranoksta savo varžovus, bet ir gale sėdintiems keleiviams suteikia daug erdvės galvos, pečių ir alkūnių srityje. Antroji sėdynių eilė gali būti šildoma, pasirenkant vieną iš dviejų temperatūrų.
Konfigūruojama bagažinė
Be etaloninės salono erdvės, naujajame KOLEOS yra didelė modulinė bagažinė su daugybe daiktų laikymo sprendimų:
Bagažinė yra 542 dm3 talpos (pagal VDA), tai atitinka 624 litrus, joje įrengtos sumaniai apgalvotos, išimamos grindys, suformuojančios lygų krovinių skyriaus paviršių.
„Easy Break“ sistema: bagažinėje įrengtos rankenėlės leidžia akimirksniu sulankstyti 40/60 santykiu padalintas galine sėdynes, suformuojant 1 690 dm3 (pagal VDA) talpos krovinių skyrių.
35 litrai papildomose dėtuvėse, įskaitant 11 litrų priekinę dėtuvę ir 5 litrų dėžutę centrinėje konsolėje.

Naujasis KOLEOS lepina vairuotoją ir keleivius
Kruopščiai apgalvotas salonas
Naujojo KOLEOS salonas, panaudojant patrauklias, dėvėjimuisi atsparias medžiagas, tokias kaip atlasinės faktūros chromo detalės ant vairo rato, pavarų jungimo svirties ir ventiliacijos angų, tvirtas SUV automobilio linijas subtiliai suderina su dideliam sedanui derančia kokybe. Centrinė konsolė padengta atsparia ir malonia liesti apsaugine plėvele. Minkštos prietaisų skydelio ir durų skydų apdailos prisideda prie malonios salono aplinkos, o odos apmušalai ir oda dengti ranktūriai akį traukia kontrastinėmis siūlėmis.
Kelionės komfortą didina reguliuojamas LED šviestuvų salono apšvietimas, siūlantis žalią, mėlyną, gelsvai raudoną arba violetinį apšvietimą, kurį galima keisti pagal vairuotojo ir keleivių nuotaiką.
Ir pagaliau naujojo KOLEOS salonas yra ypač šviesus dėl didelio, atidaromo stoglangio (0,80 m2), siekiančio galinių sėdynių zoną.
R-LINK 2, pagal poreikius derinama sistema su belaidėmis jungtimis
Svarbiausias naujojo KOLEOS salono elementas yra R-LINK 2. Ši sistema veikia kaip belaidį ryšį suteikiantis valdymo centras, koordinuojantis tokias funkcijas kaip informacinę ir pramogų sistemą, navigaciją, laisvų rankų įrangą, radiją ir pagalbines vairavimo sistemas. Esminės įrangos ypatybės:
Du ekranų formatai: 7 colių horizontalus arba 8,7 colio vertikalus.
Tokios pat funkcijos kaip ir planšetinio kompiuterio (priartinimas dviem pirštais, puslapių slinkimas, „tempimas ir numetimas“ ir t. t.).
Realistiškas navigacijos ekranas su 3D pastatų vaizdais.
Ryšio ir krovimo galimybės apima laisvų rankų įrangai arba muzikai transliuoti skirtą „Bluetooth“® ryšį, USB lizdą, 3,5 mm kištuko lizdą, 12 V elektros lizdą ir priklausomai nuo versijos SD kortelės lizdą.
Balso atpažinimo funkcija navigacijai valdyti ir naudotis telefonu, be to, galimybė balsu skaityti elektroninius laiškus.
Keturi suasmeninami pagrindiniai puslapiai su valdikliais, leidžiančiais greitai pasiekti dažniausiai naudojamas funkcijas.
Platus, specialiai automobiliuose naudoti sukurtas programų asortimentas, siūlomas „R-LINK Store“ sistemoje.
Kelionės duomenys (greitis, variklio sūkiai, degalų sąnaudos ir kt.) yra rodomi pagal poreikius derinamame 7 colių spalvotame ekrane, esančiame vairuotojo apžvalgos lauke, už vairo rato.
Patekimas į vidų
Įsėsti suformuotos plačios durų arkos, o priekinės ir galinės durys atsidaro atitinkamai 70 ir 77 laipsnių kampu – tai yra vienas iš geriausių rodiklių klasėje. Durų dizainas apsaugo slenksčius nuo apgadinimų ir sumažina slenksčių plotį, taip palengvinant patekimą į automobilio vidų.
Elektra pakeliamas bagažinės dangtis atidaromas koja pamojavus po galiniu buferiu.
Vietinės reikšmės naujovės
Naujasis KOLEOS buvo kuriamas siekiant jį pardavinėti visuose žemynuose, o tai reiškia, kad jo įrangos deriniai yra pritaikyti atitikti skirtingus klimatus ir skirtingų kraštų specifiką. Pavyzdžiui, naudoti šaltuose kraštuose skirtos versijos gali būti su šildomu vairo ratu ir priekiniu langu, kad stiklas atitirpintas būtų greitai ir saugiai. Nuotolinio užvedimo funkcija leidžia atsisėsti į iš anksto pašildytą saloną tose rinkose, kuriose ši funkcija yra leidžiama.
Taip pat priklausomai nuo rinkų ir regionų naujasis KOLEOS siūlomas su salono oro filtru, kuris sulaiko dulkes, pelenus ir maždaug 60 procentų nemalonių kvapų.
Platus pagalbinių vairavimo sistemų (ADAS) spektras, dar labiau padidinantis saugumą
Priklausomai nuo rinkos naujasis KOLEOS siūlomas su plačiu pagalbinių vairavimo sistemų (ADAS) pasirinkimu. Visos jos gali būti valdomos naudojantis R-LINK 2 sistema.
Užtikrinimas: aktyvi ekstremalaus stabdymo sistema.
Perspėjimas: perspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos, perspėjimas apie saugų atstumą, kelio ženklų atpažinimo sistema su perspėjimu apie greičio viršijimą, aklosios zonos stebėjimo sistema, nuovargio aptikimo sistema.
Pagelbėjimas: galinio vaizdo kamera, automatiškai perjungiamos artimosios ir tolimosios šviesos, priekiniai, galiniai ir šoniniai statymo jutikliai ir automatinio statymo sistema.
„Premium“ klasės BOSE garso aparatūra
Sodrų, skaidrų ir subalansuotą erdvinį garsą užtikrinanti BOSE garso aparatūra su 12 didelio efektyvumo garsiakalbių buvo specialiai sukurta naujajam KOLEOS.
03
SUV automobilis, turintis pasaulinių siekių
Naujasis KOLEOS bus parduodamas visuose žemynuose ir daugiau nei 80 šalių, pasitelkiant „Renault-Nissan“ aljanso patirtį SUV segmente. 2015 metais „Groupe Renault“ 125 šalyse pardavė daugiau nei 2,8 milijono automobilių. 43 proc. iš jų buvo parduoti už Europos ribų. Demonstruodamas „Renault“ geografijos ir produktų įvairovę, naujasis KOLEOS prisidės prie grupės plėtros, praplečiant jos produktų gamą ir padidinant tarptautinę reikšmę.

Pasaulinė strategija sustiprina aljanso galimybes
Prekyba visuose žemynuose ir gamyba dviejose gamyklose
2106 metų trečiajame ketvirtyje naujasis KOLEOS bus parduodamas Australijoje, Turkijoje, Persų įlankos valstybėse, taip pat kai kuriose Afrikos ir Lotynų Amerikos rinkose. Paskutinįjį 2016 metų ketvirtį automobilis pasieks Kinijoje esančius automobilių prekybos salonus. Kai 2017 metų pradžioje jis pasieks Europoje ir Rusijoje esančias „Renault“ atstovybes, naujasis KOLEOS geografiniu požiūriu bus vienas iš labiausiai platinamų „Renault“ modelių.
Naujasis KOLEOS bus gaminamas dviejose gamyklose: Pietų Korėjoje esančioje Busano gamykloje ir Kinijoje esančioje Vuhano gamykloje. Pirmojoje gamykloje pagaminti automobiliai bus tiekiami visoms rinkoms, išskyrus Kiniją, nes šią rinką aprūpins vietinė gamykla. Abi šios gamyklos atitinka griežtus „Renault“ gamybos kokybės standartus ir šiuo metu gamina „Groupe Renault“ ir jo partneriui „Nissan“ priklausiančių markių automobilius.
Išbandyta automobilio konstrukcija ir pavaros sistemos, skirtos atitikti skirtingų rinkų poreikius
Naujasis KOLEOS pagamintas aljanso CMF-C/D konstrukcijos pagrindu, kuri yra naudojama keliems automobiliams, įskaitant „Renault Espace“, „Talisman“ ir „Kadjar“ bei „Nissan“ „X-Trail“ / “Rogue“ ir „Qashqai“. Šios konstrukcijos patvirtina aljanso patirtį gaminant sedanus, krosoverius ir SUV modelius.
Pirkėjui nematomos automobilio dalys yra vienodos, o kiekvienos markės dizainas ir tapatybė išlieka skirtingi. Tai leidžia mažinti kaštus ir sutaupytas lėšas vėl investuoti į naująjį KOLEOS.
Automobilio pavaros sistemos taip pat buvo sukurtos pasitelkiant aljanso potencialą. Priklausomai nuo rinkos naujasis KOLEOS bus siūlomas su dviem benzininiais ir dviem dyzeliniais varikliais. Jų galia sieks nuo 130 iki 175 AG (nuo 96 iki 127 kW), kartu bus derinamos 6 laipsnių mechaninės arba „X-Tronic“ automatinės transmisijos.

Automobilis, demonstruojantis „Renault“ geografijos ir produktų įvairovę
Pasaulinei rinkai skirtas SUV
Naujasis KOLEOS, pirmasis „Renault“ D segmento SUV tipo automobilis, yra alternatyva tradiciniam sedanui. Visuose pasaulio kraštuose SUV rinka sparčiai auga. 2015 metais beveik kas penktas visame pasaulyje parduotas automobilis buvo krosoveris arba SUV tipo. Svarbiausiose „Renault“ rinkose, tokiose kaip Kinija, kurioje SUV automobiliai sudarė 30 procentų rinkos, SUV modelių proporcija yra dar didesnė. Palyginti su 2014 metais, pernai ši rinka padidėjo 53 procentais.
Kiekviename regione SUV pirkėjai yra vis kitokie, tačiau juos vienija panašūs lūkesčiai, susiję su dizainu, komfortu ir salono erdve. Naujasis KOLEOS yra automobilis, kuris buvo specialiai sukurtas tam, kad atitiktų šiuos poreikius.
„Renault“ pildo Europai skirtą aukštos klasės modelių gamą
„Renault“ aukštos klasės modelių gamą Europoje dabar sudaro krosoveris („Espace“), sedanas („Talisman“) ir jo versija su universalo kėbulu („Talisman Grandtour“), priedo – SUV (naujasis KOLEOS). Mažiau nei per 18 mėnesių „Renault“ visiškai atnaujino savo gamos viršūnę, pasiūlydamas automobilius, kurie suderina patrauklų stilių, kokybę, pažangią įrangą ir nedidelius eksploatacijos kaštus – šie kriterijai yra svarbiausi, vertinant markės klientų poreikius.

KOLEOS pavadinimas – pažįstama „Renault“ linijos dalis
KOLEOS krosoveris „Renault“ gamoje atsirado 2008 metais – nuo to laiko visame pasaulyje parduota per 300 000 šių automobilių. Daugiau nei 70 proc. jų buvo parduota už Europos ribų. Kai kuriose rinkose, pavyzdžiui, Kinijoje, kurioje nuo 2009 metų parduota 135 000 šių automobilių, KOLEOS vardas labai vertinamas. Dabar „Renault“ šį pavadinimą panaudojo savo naujajam SUV modeliui.
KOLEOS pavadinimas pirmą kartą pasirodė 2000 metų Ženevos automobilių parodoje. Tai buvo aukštos klasės koncepcinis automobilis, futuristiškai sujungęs sedaną, vienatūrį ir visureigį. Po 16 metų pasaulinę „Renault“ liniją papildė tokie automobiliai kaip „Captur“ ir „Kadjar“, o naujasis KOLEOS pavadinimas, taip pat prasidedantis K raide, pabrėžia nuoseklų ryšį tarp visų šių modelių.

Siekiant tarptautinio augimo
Daugumoje už Europos ribų esančių rinkų naujasis KOLEOS bus „Renault“ gamą vainikuojantis modelis. Jo tikslas yra pelnyti pripažinimą kiekviename žemyne, markę pristatant kaip aukštos kokybės ir įsimenančio dizaino automobilių gamintoją. Su naujuoju KOLEOS „Renault“ savo įvaizdį šiose rinkose kurs kaip prancūziška markė, turinti pasaulinių ambicijų.
Tvirtos pozicijos SUV ir krosoverių segmentuose yra esminiai tarptautinio „Renault“ augimo faktoriai, ypač – augančiose rinkose. „Renault“ pademonstravo savo gebėjimą kurti visuotinai patrauklius automobilius, demonstruojančius prancūzišką stilių.

Parašykite komentarą