Transportas

„RENAULT-NISSAN“ ALJANSAS:IŠAUGĘ PASAULINIAI PARDAVIMAI 2016 METAIS IR ELEKTROMOBILIŲ PREKYBOS REKORDAS

2016 metais „Renault-Nissan“aljansas pardavė9 961 347 automobilius.
• Aljansas įtvirtino savo lyderystę „nulinės taršos“rinkoje, pardavęs visame pasaulyje 424 797 elektromobilių.
• 18 metų trunkanti partnerystė stiprėja, kuriant ateities automobiliųnaujoves.
2016 metais „Renault-Nissan“aljansas visame pasaulyje pardavė9,96 milijonoautomobilių. Nuo 2010 metų, kai buvo pristatytas „Nissan LEAF“ ir vėliau – „Renault ZOE“, automobilių gamintojų grupė įtvirtino savo lyderystę gamindama „nulinės taršos“ automobilius, pardavusi beveik 425 000 elektromobilių.
Aljanso pardavimo statistikoje skaičiuojami ir „Mitsubishi Motors“ prekybos rezultatai, siekę 934013 visame pasaulyje parduotų automobilių.Praėjusį rudenį „Mitsubishi Motors“ tapo aljanso nariu, kai „Nissan“ įsigijo 34 procentus šio gamintojo akcijų.
„Groupe Renault“,„Nissan Motors“ir „Mitsubishi Motors“ sukuria naują jėgą pasaulinėje automobilių pramonėje, – sakė aljanso vadovas Carlosas Ghosnas. –Ši prieš 18 metų prasidėjusi pažangi partnerystė leido mums išsaugoti savo lyderystę, gaminant „nulinės taršos“ automobilius, ir sustiprinti bendradarbiavimą, kuriant ateities automobilių technologines naujoves.“
Aljanso prekės ženklams praėjusiais metais teko vienas iš9pasaulyje parduotų automobilių.
Groupe Renault prekyba 2016 metais, realizuojant „Drive the change“ planą, padidėjo 13,3 procento – iki 3182625 parduotų automobilių. Taip buvo pažymėti ketvirtieji iš eilės prekybos augimo metai, pasiekus rekordinį metų augimą, siekusį 374000 automobilių.
Tiek „Renault“, tiek „Dacia“ markės užfiksavo rekordinius pardavimus, o „Renault Samsung Motors“ prekybos apimtys padidėjo 38,8 procento. Visuose regionuose didėjo užimamos rinkų dalys, o „Renault“ markė tapo antrąja populiariausia Europoje.
Nissan Motor Co. Ltd. pasaulinėje rinkoje pardavė rekordinį automobilių ir sunkvežimių kiekį – 5559902, prekybos apimtis padidindama 2,5 procento. JAV ir Kinijoje markės prekyba atitinkamai didėjo 5,4 ir 8,4 procento, abiejose rinkose pasiekiant naujus rekordus. „Infiniti“ pardavė daugiau nei 230 000 automobilių, arba 7 procentaisdaugiau, nei praėjusiais metais.
Mitsubishi Motorspasaulyje pardavė 934013automobilių, arba 13 procentų mažiau, nei ankstesniais metais. Prekyba didėjo Jungtinėse Valstijose ir Australijoje, tačiau šiuos pasiekimus nusvėrė mažėjanti prekyba Brazilijoje, Rusijoje ir Artimuosiuose Rytuose. Prekybą Japonijoje paveikė klientų pasitikėjimą sumažinusi informacija apie degalų sąnaudas.
„Nissan“ bendradarbiaujant su Mitsubishi Motors, tikimasi pasiekti 24 milijardus jenų (apie 200 mln. eurų) per fiskalinius metus siekiančią sinergijos naudą. Planuojama, kad nuo 2018 metų ir vėliau ši nauda sieks 60 milijardų jenų (apie 500 mln. eurų)per fiskalinius metus. Sutaupytos lėšos virs padidėjusiu uždarbiu už akcijas. Numatoma, kad 2017 fiskaliniais metais vienai akcijai tenkantis uždarbio didėjimas sieks 4 jenas (0,0328 euro), o 2018 fiskaliniais metais – 10 jenų (0,0821 euro). Tai bus didžiausias augimas, susijęs su „Nissan“ valdomomis „Mitsubishi Motors“ akcijomis.
AVTOVAZ, parduodantis LADA markės modelius, pardavė284807automobilius.„Renault-Nissan“ aljansas kartu su AVTOVAZ Rusijoje parduoda maždaug kas trečią automobilį.
Nepertraukiama lyderystė elektromobilių rinkoje
2016 metais „Renault-Nissan“ aljansas savo parduotų elektromobilių skaičių padidino iki424797 vienetų, įsitvirtindamas kaip nenuginčijamas „nulinės taršos“ transporto rinkos lyderis.
„Nissan LEAF“ –pirmasis masėms skirtas elektromobilis,išlieka populiariausiu pasaulyje elektra varomu automobiliu: jo pardavimai nuo debiuto 2010 metų gruodįsiekia 250000* vienetų.
Kartu su LEAF„Nissan“ nuo 2014 metų taip pat, daugiausiai Europos ir Japonijos rinkose, parduoda lengvą komercinį automobilį „e-NV200“.
Nuo 2011 metų „Renault“visame pasaulyje pardavė daugiau nei 112000 elektromobilių, įskaitant „Renault ZOE“, „Kangoo Z.E.“, „Fluence Z.E”,„SM3 Z.E“ ir „Twizy“.
Praėjusiais metais „Renault“ vainikavo Europos elektromobilių rinką, 11 procentų padidinusi pardavimus ir pardavusi 25648 elektromobilius (neskaitant „Twizy“). ZOE pirmavo elektromobilių prekybos suvestinėje (21735 vienetai).Neseniai „Renault Pro+“taip pat paskelbė apie gamą papildančius du naujus komercinius elektromobilius:naująjį „Kangoo Z.E.“ ir „Master Z.E.“
2016 metais „Renault-Nissan“aljansas, įskaitant „Mitsubishi Motors i-Miev“ modelių seriją,pardavė 94265 elektromobilius, arba 8 procentais daugiau, nei 2015 metais.
* Įskaitant „Venucia E30“pardavimus Kinijoje. Vertinant pagal NEDC metodiką, vairavimo metu neišskiriama jokia CO2ar kita reglamentuojama tarša.
Kuriamos ateities automobiliams skirtos naujovės
2016 metais „Renault-Nissan“ aljansas žengė keletą žingsnių, skatinančių technologijų tobulinimą, kurios bus naudojamos elektra varomuose, automatiškai valdomuose ir interneto prieigą turinčiuose ateities automobiliuose.
Aljansas planuoja iki 2020 metų pradėti mažiausiai 10 savavaldžių modelių gamybą. Ryšio ir automatinio valdymo technologijos kuriamos su keliais partneriais, įskaitantMicrosoftir NASA.
„Mes pirmieji paskelbėme apie masėms skirto elektromobilio už prieinamą kainą gamybą ir dabar beveik visi seka paskui mus, – sakė Ghosnas. – Su automatine valdymo sistema mes taip pat planuojame būti priekinėse gretose.“

Parašykite komentarą