• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Nacionalinis saugumas ir skaidri konkurencija. Ar įmanoma rasti balansą?
  • Vilniaus žydų viešoji biblioteka bus perduota Lietuvos nacionalinei Martyno Mažvydo bibliotekai
  • „Angliuko“ vartojimo ypatumai – kai kuriems žmonėms gali prireikti ir 30 tablečių per dieną

RSS Horoskopai

  • Maxima nuolaidos: geriausi pasiūlymai kiekvienam
  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?

RSS IT naujienos

  • Nacionalinis saugumas ir skaidri konkurencija. Ar įmanoma rasti balansą?
  • „Tesonet“ klientų aptarnavimo departamentas užaugo: tapo atskira bendrove „CyberCare“
  • Kauno startuolių ekosistemą stiprins Silicio slėnyje sėkmės sulaukęs lietuvis

„Renault“ įsitvirtina Europoje ir stiprina savo pozicijas

2015 METŲ PIRMOJO PUSMEČIO PREKYBOS REZULTATAI
• Per pirmąjį pusmetį „Renault Group“ registracijos padidėjo, pasiekiant beveik 1,4 milijono automobilių.
• Europoje, kurios rinka augo 8,5 proc., grupės automobilių registracijos padidėjo 9,3 proc. ir, dėl atnaujintų modelių gamos, grupės užimama rinkos dalis padidėjo iki daugiau nei 10 proc.
• Geri prekybos Europoje rezultatai mažina nuostolius dėl prekybos sulėtėjimo mažėjančiose rinkose, tokiose kaip Rusija ir Lotynų Amerika.
• Antrojoje metų pusėje kompanija, parengusi nemažai skirtingų naujų modelių, tikisi tebesitęsiančio pardavimų augimo.

2015 metų pirmojoje pusėje, pasaulinei rinkai padidėjus 1,4 proc., „Renault Group“ pardavimai šoktelėjo iki 1 375 863 automobilių. Grupės rezultatai patvirtina pastaraisiais mėnesiais stebimas tendencijas: kilimas Europoje ir netolygus augimas už jos ribų mažina nuostolius.

Europoje „Renault Group“ registracijos apimtys didėjo sparčiau nei augo rinka. Jų skaičius padidėjo 9,3 proc., o rinka didėjo 8,5 proc. (849 088 užregistruoti automobiliai). Daugumoje Europos šalių, ypač – Pietų Europoje, didėjo grupės užimama rinkos dalis, pasiekiant 10,2 proc. (asmeniniai plius lengvieji komerciniai automobiliai).
Puikiai pasirodė „Renault” markė: jos registracijos padidėjo 10,6 proc. – iki 643 928 vienetų. Šių rezultatų didelę dalį sudarė „Clio“, „Captur“, „Twingo“, „Trafic“ ir „Master“ pardavimai.

Sumaištis kai kuriose augančiose rinkose už Europos ribų ir toliau kenkė ekonomikos augimui. Ypač tai pastebima Rusijoje ir Brazilijoje, kuriose grupės registracijos sumažėjo kartu su visa rinka (atitinkamai 40,8 ir 18,7 proc.). Tačiau situacija yra kur kas geresnė Turkijoje, Rumunijoje ir Alžyre, kuriuose grupės automobilių registracijos padidėjo atitinkamai 35,3, 23,9 ir 8,6 proc.

„2015 metų pirmojoje pusėje mes akivaizdžiai sustiprinome savo pozicijas Europoje ir sušvelninome Rusijos bei Brazilijos rinkų nuopuolį. Šie rezultatai rodo, kad esame mažiau priklausomi nuo specifinių rinkų ir kad žinome, kaip pasinaudoti atsirandančiomis galimybėmis“, – sakė Jérôme Stoll, Vykdančiojo komiteto narys, už efektyvumą atsakingas vyriausiasis pareigūnas ir grupės pardavimų bei rinkodaros direktorius.

Europa

Europoje „Renault Group“ išnaudojo savo naujų produktų pasisekimą ir rinkos atsigavimą: čia registracijos pakilo 9,3 proc., pasiekiant 849 088 automobilius per pirmąjį pusmetį. Grupė pardavė daugiau nei vieną iš dešimties Europoje registruotų naujų automobilių.
643 928 automobilius per pusmetį siekiantys „Renault“ markės pardavimai atrodo užtikrintai – jie padidėjo 10,3 proc. Po „Nissan“, „Renault“ yra antra greičiausiai auganti markė, kurios užimama rinkos dalis (asmeniniai plius lengvieji komerciniai automobiliai) siekia 7,8 proc. (+0,14 proc.).

Vertinant registracijos rezultatus, „Clio“ yra antrasis pagal populiarumą automobilis Europoje1 ir geriausiai perkamas automobilis Prancūzijoje.
„Captur“ išlieka populiariausiu krosoveriu Europoje1.

Nepaisant gerų 2014 metų pirmojo pusmečio „Dacia“ rezultatų, kuriems įtakos turėjo antrosios fazės „Duster“ pasirodymas, šiais metais „Dacia“ pardavimai buvo dar 5,3 proc. geresni, pasiekiant 205 160 automobilių per pirmuosius šešis šių metų mėnesius. Šiais metais markė pažymi savo pasirodymo Europos rinkoje dešimtmetį – per jį regione buvo parduota 2 milijonai „Dacia“ automobilių.

Tarp pagrindinių „Renault Group“ Europos rinkų didžiausią augimą užregistravo Ispanija ir Italija (atitinkamai 30,9 ir 24,4 proc.), grupės rinkų suvestinėje užimdamos penktąją ir trečiąją vietas (žiūrėkite lenteles). Italijoje, kurioje grupė užima 9,2 proc. rinkos, pasiekti geriausi rezultatai per paskutiniuosius 30 metų.

Sparčiai augančioje Europos elektromobilių rinkoje (+52 proc.1), „Renault“ apimtys, palyginti su 2014 metais, padidėjo 72 proc.1 Ypač didelį augimą „Renault“ užregistravo Jungtinėje Karalystėje ir Norvegijoje. Grupės augimą ir toliau labiausiai palaiko ZOE, kurio pardavimų apimtys šių metų pradžioje didėjo daugiau nei dvigubai. „Renault“ siekia ir 2015 metais išlikti elektromobilių rinkos lyderiu.

Svarbiausioje grupės rinkoje – Prancūzijoje, registracijų kiekis padidėjo 3,7 proc. – iki 325 365 automobilių. „Renault“ markės augimo apimtys Prancūzijoje pasiekė 22,3 proc., padidėdamos 0,23 proc. „Clio“, „Twingo“, „Captur“ ir „Scenic“ yra savo segmentų lyderiai. Grupė savo pozicijas Prancūzijos lengvųjų komercinių automobilių rinkoje pagerino 1,2 proc. ir išlieka lyderiu, užimančiu 32,5 proc. rinkos. Savo segmentuose dominuoja „Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“.

PASAULINĖ RINKA

Eurazijos regione ekonominės krizės paveikta Rusijos rinka per pirmąjį pusmetį sumažėjo 37,1 proc. Šioje itin konkurencingoje rinkoje grupė susikoncentravo ties turimų pozicijų išsaugojimu ir užregistravo 7,5 proc. užimančią bei 0,5 proc. sumažėjusią rinkos dalį.
Turkijos rinka, kurioje grupės pardavimai padidėjo 35,3 proc. (iki 67 856 vienetų), rinkos daliai siekiant 15,8 proc., ir puikūs rezultatai Rumunijoje (+24 proc., rinkos daliai siekiant beveik 42 proc.) leido viso Eurazijos regiono rezultatų mažėjimą apriboti iki –10,2 proc.

Amerikų regione registracijos krito iki 20,6 proc. – iki 163 223 automobilių. Registracijos Brazilijoje nukrito 18,7 proc. – iki 89 527 vienetų, tačiau grupė sugebėjo savo rinkos dalį pasididinti daugiau nei 7,0 proc.
Audringoje Argentinos finansų rinkoje „Renault“ nusprendė sumažinti savo priklausomybę nuo vietinės valiutos – peso, apribodama importo apimtis. Jos registracijos rinkoje, kuri per pusmetį sumažėjo 17,5 proc., nukrito 39,8 proc. (31 808 vienetais).
Grupė geras pozicijas išlaikė Kolumbijoje ir užėmė 17,6 proc. rinkos dalį. Palyginti su 2014 metų pirmuoju pusmečiu, tai yra 1 proc. geresnis rezultatas.

Afrikos, Artimųjų Rytų ir Indijos regione grupės registracijos šiek tiek padidėjo (+0,7 proc.) – iki 150 735 automobilių ir 3,6 proc. siekiančios rinkos dalies. Dėl „Renault“ ir „Dacia“ markių grupė išlaikė savo lyderystę Šiaurės Afrikoje, pasiekdama rekordinę Alžyro (31,8 proc., +7,2 proc.) ir Maroko (38,2 proc., +0,9 proc.) rinkos dalį. Nuo 2014 metų pabaigos Oran regione, Oued Tlelat gamykloje, gaminamas „Renault Symbol“ gegužę tapo populiariausiu nauju automobiliu Alžyre.
6,2 proc. augusioje Indijos rinkoje pardavimai sumažėjo 3,2 proc. (iki 23 346 automobilių), tačiau jie auga nuo balandžio mėnesio, kai rinkoje buvo pristatytas „Lodgy“. Antrojoje metų pusėje rezultatus turėtų pagerinti „Kwid“ pasirodymas.

Azijos ir Ramiojo vandenyno regione registracijos sumažėjo 5,6 proc. (iki 53 621 automobilių). Tai nutiko nepaisant „Renault Samsung“ augimo Korėjoje (+0,8 proc., 37 260 automobilių). Kinijoje grupė užregistravo akivaizdų (–45,5 proc.) pardavimų sumažėjimą, kurį lėmė naujo, vietinės gamybos modelio laukimas. Jo pristatymas numatytas 2016 metų pradžioje.

2015 METŲ VERSLO PERSPEKTYVOS

Antrojoje metų pusėje Europos automobilių rinka turi išlikti aktyvi ir atlaikyti mūsų didžiųjų, besivystančių rinkų susitraukimą. Mes tikimės mažiausiai 5 proc. siekiančio Europos rinkos augimo, kuriame mažiausiai 2 proc. sudarys Prancūzijos rinkos augimas. Pasaulinė automobilių rinka, vietoje anksčiau numatyto 2 proc. augimo, turėtų registruoti mažiausiai 1 proc. didėjimą. Tam didžiausią įtaką daro Kinijos rinkos sumažėjimas ir krizės Lotynų Amerikoje bei Rusijoje.

Grupė turėtų sulaukti naujai pristatytų modelių rezultatų, visų pirma – iš labai gerai rinkose priimtų „Espace“ ir „Kadjar“, taip pat Indijoje pasirodžiusio „Lodgy“ ir laukiamo „Kwid“.

Be to, grupė patvirtina savo metinius tikslus:
-tolimesnį pasaulinių pardavimų augimą;
-„Renault“ markės pozicijų stiprinimą Europoje;
-sustiprintas pozicijas svarbiausiose, augančiose rinkose.

„Po trejų stabilaus augimo metų mes išlaikome savo ambicijas šiais metais pasiekti naują etapą. Mūsų pozicijų Europoje stiprinimas, suderintas su naujais, 2015 metais pristatytais, modeliais, patvirtina mūsų potencialą pagreitinti augimą antrojoje metų pusėje“, – sakė Jérôme Stoll, Vykdančiojo komiteto narys, už efektyvumą atsakingas vyriausiasis pareigūnas ir grupės pardavimų bei rinkodaros direktorius.

Bendros grupės asmeninių ir lengvųjų komercinių automobilių registracijos pagal regioną
  2015 m.* 2014 m.* Pokytis, proc.
Prancūzija 325 365 313 676 +3,7 proc.
Europa** (išskyrus Prancūziją) 523 723 463 474 +13,0 proc.
Prancūzija + Europa 849 088 777 150 +9,3 proc.
Afrika, Artimieji Rytai, Indija 150 735 149 620 +0,7 proc.
Eurazija 159 196 177 295 –10,2 proc.
Azija, Ramiojo vandenyno zona 53 621 56 794 –5,6 proc.
Amerikos 163 223 205 691 –20,6 proc.
Bendrai, išskyrus Prancūziją + Europa 526 775 589 400 –10,6 proc.
Pasaulyje 1 375 863 1 366 550 +0,7 proc.
* Bendra registracija birželio pabaigoje.
** Europa = ES (28 šalys – Bulgarija ir Rumunija) + Balkanai (5 šalys) + Islandija, Norvegija ir Šveicarija.
 

Bendra registracija pagal markes
  2015 m.* 2014 m.* Pokytis, proc.
RENAULT      
Asmeniniai automobiliai 885 324 912 655 –3,0 proc.
Lengvieji komerciniai automobiliai 163 661 151 764 +7,8 proc.
Asmeniniai + lengvieji komerciniai automobiliai 1 048 985 1 064 419 –1,4 proc.
DACIA  
Asmeniniai automobiliai 269 451 245 617 +9,7 proc.
Lengvieji komerciniai automobiliai 20 159 17 742 +13,6 proc.
Asmeniniai + lengvieji komerciniai automobiliai 289 610 263 359 +10,0 proc.
RENAULT SAMSUNG MOTORS  
Asmeniniai automobiliai 37 268 38 772 –3,9 proc.
RENAULT GROUP  
Asmeniniai automobiliai 1 192 043 1 197 044 –0,4 proc.
Lengvieji komerciniai automobiliai 183 820 169 506 +8,4 proc.
Asmeniniai + lengvieji komerciniai automobiliai 1 375 863 1 366 550 +0,7 proc.
* Bendra registracija birželio pabaigoje.
 

15 pagrindinių grupės rinkų 2015 metų birželio pabaigoje
  Šalis Registracijos Rinkos dalis, proc.
ASMENINIAI + LENGVIEJI KOMERCINIAI AUTOMOBILIAI
1 PRANCŪZIJA 325 365 26,89
2 BRAZILIJA 89 527 7,04
3 ITALIJA 86 217 9,21
4 VOKIETIJA 86 107 4,96
5 ISPANIJA 81 907 12,96
6 TURKIJA 67 856 15,84
7 JUNGTINĖ KARALYSTĖ 63 046 4,02
8 RUSIJA 57 116 7,38
9 BELGIJA + LIUKSEMBURGAS 47 955 13,58
10 ALŽYRAS 47 918 31,82
11 PIETŲ KORĖJA 37 260 4,44
12 ARGENTINA 31 808 10,52
13 MAROKAS 23 864 38,23
14 NYDERLANDAI 23 610 10,05
15 INDIJA 23 346 1,50

Rekomenduojame
 
REIMA Vipellys Lemon Yellow 26-29
 
Camper Iman K400299 Grey 38
 
Crocs™ Crocs CHERRIES G0734300-MU
 
REIMA Vipellys Neon Pink 30-33
 
ALTERCORE Katie Black 40
 
UVA/UVB SPF30 Powder Me SPF Dry Sunscreen Biri mineralinė pudra nuo saulės 17.5g
2015 07 13   Naujienos
  Transportas
  • Nesiseka atsikratyti blogo burnos kvapo? Tai gali signalizuoti apie rimtas ligas

  • Skelbiami SEB banko grupės 2015 metų pirmo pusmečio veiklos rezultatai

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • Video įgarsinimas
  • rasto darbai
  • filmai online
  • cs 1.6 siųstis
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

    SAVE & ACCEPT