Verslas

ReklamosBankas.lt – čia mokami pinigai!

Reklamos Bankas (www.reklamosbankas.lt) – tai projektas (interneto svetainė), sukurtas tam, kad reklamos Užsakovas nešvaistydamas pinigų čia rastų jam reikalingą tikslinę auditoriją ir būtų užtikrintas, kad į jo pateiktą reklamą bus įsigilinta, o vartotojas pagaliau galėtų gauti pinigus už tai, kad žiūri, klauso, skaito ar kitaip įsisavina jam pateiktą reklamą. Paskutiniai duomenys apie įmonėse reklamos biudžeto paskirstymą rodo tai, kad išlaidos visoms reklamos formoms mažėja, tačiau prognozuojama, kad reklamai internete bus skiriama net iki 30% daugiau lėšų nei iki šiol. Juo labiau, kad kaskart reklamos užsakovui siūlant įprastas reklamos formas (spaudoje, radijuje, internete ar pan.) vis sunkiau jį įtikinti, kad jo reklamą perskaitė, girdėjo, pamatė. Vis labiau ryškėjant šioms aplinkybėms ieškojome sprendimo, kaip įmonės reklamai skiriamus pinigus galėtų panaudoti maksimaliai efektyviai. Pristatome unikalų projektą – www.reklamosbankas.lt Tai analogo Lietuvoje bei užsienyje neturintis projektas. Interneto svetainės www.reklamosbankas.lt sistema suprogramuota taip, kad užsakovas talpindamas reklamą pats nusprendžia kokie vartotojai matys reklamą, kiek jis vartotojui mokės už tai, kad jo reklamą įsisavino. Tai projektas, kuris užsakovui bei reklamos žiūrovui duoda abipusę naudą. Pagrindiniai uždaviniai kuriant šį projektą: 1. Kaip padaryti taip, kad įmonė užsakanti reklamą, būtų visiškai tikra, kad reklama pasieks tik tikslinę auditoriją; 2. Kad pateikta reklama būtų ne tik peržiūrėta, bet kad į reklamos turinį būtų įsigilinta; 3. Kad sumokėti už reklamą pinigai „neatsidurtų šiukšliadėžėje” kaip 90 % skrajučių; 4. Kad reklama nebūtų ištrinta kaip „spam‘as”; 5. Kad į reklamą nebūtų reaguojama negatyviai, kaip reaguojama į reklamos blokus televizijose, radijuose, gavus nepageidaujamą laišką elektroniniu paštu ar ryte atsidarius pašto dėžutę, kuomet per nepageidaujamą spaudą neįmanoma rasti lauktos korespondencijos. Pavyko rasti tokį sprendimą! 1. ReklamosBankas.lt suteikia galimybę reklamos Užsakovui pasirinkti tikslinę auditoriją pagal atitinkamus kriterijus (amžius, lytis, gaunamos pajamos, miestas ir t.t.). 2. ReklamosBankas.lt užtikrina, kad reklamos Užsakovo reklama bus ne tik peržiūrėta, bet į jos turinį bus įsigilinta. 3. Reklamos užsakovas mokės tiktai už įsisavintą reklamą. 4. Reklamos įsisavintojas (vartotojas) žiūrės reklamą nusiteikęs pozityviai, nes už įsisavintą reklamą jam bus mokami pinigai. Bekuriant šį projektą supratom, kad radom sprendimą kaip, išvengiant mokesčių didinimo, galima būtų išspręsti gyvenimiškai svarbias problemas valstybės mastu: 1. suteikiant galimybę Lietuvos gyventojams gauti papildomas oficialias pajamas; 2. minimaliom sąnaudom verslininkams padedant išreklamuoti savo paslaugas ir prekes; 3. papildant Lietuvos biudžetą įmokomis, kurios nebuvo numatytos, t.y. paverčiant dalį lėšų, skirtų reklamai, išmokomis reklamos vartotojams ir tuo pačiu mokesčiais į biudžetą. Išsamią informaciją apie projektą gali suteikti Projekto www.reklamosbankas.lt autorius Darius Gimžauskas Tel. 8 600 77 888

Parašykite komentarą