Dauguma Lietuvos gyventojų reklamose labiausiai tikisi išvysti kokį nors specialų pasiūlymą, parodė žiniasklaidos planavimo agentūros „Phd” atlikta reprezentatyvi internetinė apklausa „Snapshots”. Praėjusią savaitę buvo apklausta 1000 respondentų, reprezentatyviai atitinkančių Lietuvos gyventojų modelį. Net 65 proc. Lietuvos gyventojų šiemet laukia reklamuojamo pasiūlymo, o 35 proc. iš jų norėtų, kad reklama be to būtų dar ir įdomi bei intriguojanti. 28 proc. iš reklamos tikisi sužinoti išskirtines produkto savybes, o likusieji 7 proc. nori matyti įdomią ir intriguojančią reklamą. „Apklausos rezultatai dviprasmiški – viena vertus žmonės nenori matyti „pilkų” reklamų, tačiau patys labiausiai tikisi specialių pasiūlymų. Kūrybiškumui vietos reklamose lieka ne tiek ir daug”, – sako UAB „Phd” direktorius Nerijus Kalinauskas – „žinant, jog ekonominė situacija ir taip pakoregavo įmonių reklamos biudžetus, tikėtina, kad kūrybiškumas kuriam laikui pasislinks į antrą planą”. Beveik 33 proc. apklaustųjų teigė šiemet ieškosiantys ekonomiškai patrauklių akcijų, kuomet du produktus galima įsigyti už vieno kainą. 26 proc. respondentų žada atsisakyti brangių pirkinių, o 15 proc. apklausos dalyvių rečiau lankysis prekybos centruose ir maisto prekių parduotuvėse. Tuo tarpu 26 proc. sakė neketinantys keisti pirkimo įpročių. „Snapshots” tyrimo rezultatai patvirtino šių dienų ekonomikos realijas, jog sunki ekonominė situacija žmones skatina mažiau išlaidauti perkant brangius produktus. Tačiau maisto prekės ir plataus vartojimo prekės iš pirkėjų krepšelio tikrai nedings”, – mano N.Kalinauskas. Internetiniame visuomenės nuomonės tyrime „Snapshots” dalyvauja daugiau nei 1000 respondentų nuo 15-50 metų. Tai interaktyvi ir patraukli internetu atliekamų tyrimų priemonė, kurios atsakymų rezultatai paskirstomi pagal socialines – demografines charakteristikas (lytis, amžius, išsilavinimas, gyvenamosios vietos dydis, užimtumas, pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui).
Related Posts

„Evernord“ grupė 2024-aisiais pritraukė 130 mln. eurų kapitalo – dukart daugiau nei ankstesniais metais
2025 01 29
Plečiamos „Rimi.lt“ prekių pristatymo teritorijos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje
2020 07 07