„Samsung“ Puslaidininkių verslo padalinio, apimančio Atmintinių ir Mikroprocesorių LSI padalinius, veiklos pelnas trečiajame ketvirtyje sudarė 1,59 trilijono vonų (1,42 milijardo JAV dolerių).
Šį ketvirtį Atmintinių padalinio pajamos siekė 5,50 trilijono vonų (4,92 milijardo JAV dolerių). Jos sumažėjo, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2010 m., kai buvo gauta 7,49 trilijono vonų (6,7 milijardo JAV dolerių) pajamų. DRAM pelningumas išliko nedidelis, nors visame pasaulyje kiekvieną ketvirtį didėja prekyba kompiuteriais, o DRAM atmintinės dažniau naudojamos mobiliuosiuose įrenginiuose ir serveriuose. Nepaisant inertiškos rinkos, „Samsung“ užtikrino gerą pelningumą rinkai pateikusi diferencijuotas atmintinių technologijas ir palankiausias kainas – buvo pereita prie 30 nm DRAM produktų gamybos.
Paklausa NAND atmintinėms, kurios yra svarbiausias mobiliųjų įrenginių komponentas, išlieka didelė dėl gausių augančios išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių rinkos užsakymų. „Samsung“ tikisi išlaikyti pirmąsias pozicijas pasaulinėje puslaidininkių pramonėje dėl savo konkurencingų produktų ir diferencijuotų kainų.
Ekranų plokščių padalinys
Ekrano plokščių padalinio pajamos sudarė 7,08 trilijonų vonų (6,33 milijardo JAV dolerių). Palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pajamos iš pardavimų sumažėjo 13 proc. Patirti nuostoliai – 90 milijardų vonų (80,55 mln. JAV dolerių).
Pasaulinė didelių matmenų skystųjų kristalų (LCD) plokščių paklausa išlieka stabili – per ketvirtį ji padidėjo tik 1 proc. ir sudarė 179 milijonus vienetų. Kita vertus, krito vidutinė nešiojamųjų kompiuterių, monitorių ir televizorių ekranų plokščių pardavimo kaina. Tačiau „Samsung“ bendrasis ketvirčio veiklos pelnas didėjo, kadangi kilo OLED plokščių, kurios naudojamos populiarėjančiuose planšetiniuose įrenginiuose, paklausa. Taip pat nuolat augo šviesos diodų (LED) plokščių, kurios naudojamos televizorių ekranų gamyboje, paklausa.
Pasaulinis ekonomikos sąstingis daro įtaką ekranų plokščių rinkai, kuri ketvirtajame ketvirtyje bus ribota, nors prognozuojama, kad metų pabaigos ir Kinijos naujųjų metų laikotarpiu paklausa turėtų padidėti. Kadangi didėja planšetinių įrenginių paklausa, „Samsung“ tikisi žymiai padidinti OLED padalinio pajamas plėsdama klientų ratą ir pristatydama daugiau produktų.
Telekomunikacijų padalinys
Telekomunikacijų padalinio veiklos pelno marža III ketvirtį sudarė 16,9 proc. „Samsung“ Mobiliųjų komunikacijų padalinio pajamos per metus padidėjo 39 proc., iki 14,42 trilijono vonų (12,9 milijardo JAV dolerių). Telefonų parduota 20 procentų daugiau, lyginant su ankstesniuoju ketvirčiu. Šį didėjimą skatino išmaniųjų telefonų segmento augimas, kuris per šių metų ketvirtį buvo 40 procentų didesnis nei praėjusiais metais trečiame ketvirtyje.
Visame pasaulyje „Samsung“ pristatė elitinį modelį „Galaxy S II“, kurio per pirmuosius penkis mėnesius parduota daugiau nei 10 milijonų vienetų. Planšetinių „GALAXY Tab“ kompiuterių linijos pardavimai padidėjo, asortimentą papildžius 8.9 ir 10.1 colių įrenginiais. Be to, nepaisant stiprėjančios kainų konkurencijos, vidutinė „Samsung“ mobiliųjų telefonų pardavimo kaina didėjo kas ketvirtį.
„Samsung“ tikisi žymaus gausios išmaniųjų telefonų linijos paklausos didėjimo ketvirtąjį ketvirtį. Manoma, kad ją skatins naujų „Premium“ klasės įrenginių, tokių kaip „Galaxy Nexus“ ir „Galaxy Note“, išleidimas. Planuojama, kad IV ketvirtį planšetinių įrenginių pardavimus skatins didelė paklausa išsivysčiusiose šalyse.
Lyginant su praėjusiais metais, Telekomunikacijų sistemų padalinio pajamos ir pelningumas didėjo ir dėl 4G „Long-term Evolution“ (LTE) technologijų diegimo bei 3G tinklo tobulinimo. „Samsung“ tikisi, kad žymiai padidės tinkliniai pardavimai, nes Šiaurės Amerikoje ir Azijoje bus sparčiai diegiamos LTE technologijos, o visame pasaulyje – tobulinamos 3G tinklo galimybės.
Skaitmeninių multimedijos priemonių padalinys
Skaitmeninių multimedijos priemonių padalinys, apimantis Vaizdo ekranų, IT sumanymų, Skaitmeninių vaizdo sistemų ir Skaitmeninių priemonių skyrius, paskelbė, kad uždirbo apie 14,36 trilijono vonų (12,85 milijardo JAV dolerių) pajamų trečiajame ketvirtyje.
Didėjant paklausai besivystančiose rinkose, „Samsung“ plokščiaekranių televizorių pardavimai išaugo daugiau nei 10 procentų. Didėjo ketvirčio veiklos pelningumas. Be to, LED televizorių pardavimas sudarė daugiau nei 50 procentų visų „Samsung“ parduotų skystųjų kristalų (LCD) televizorių.
Kadangi ketvirtajame ketvirtyje tikimasi, kad paklausa augs apie 30 procentų, „Samsung“ planuoja didesnį pelną „Premium“ klasės produktų (LED ir išmaniųjų televizorių) sektoriuose, kurių populiarumą skatina specialiai jiems sukurtos programėlės.
Kalbant apie Skaitmeninių priemonių padalinį, dėl išsivysčiusių šalių rinkas apėmusio ekonomikos sąstingio, mažėjo jo pajamos ir pelningumas. Tuo pačiu metu pardavimai augo kai kuriose besivystančiose rinkose, tarp jų – Nepriklausomų Valstybių Sandraugoje ir Afrikoje. Ketvirtąjį ketvirtį sudėtinga ekonomikos situacija ribos paklausą išsivysčiusiose šalyse, tačiau „Samsung“ tikisi, kad „Premium“ klasės produktų rinka augs. Be to, „Samsung“ viliasi gauti pajamų arba uždirbti pelno augant besivystančioms rinkoms ir didėjant atskiriems regionams skirtų modelių pardavimui.