Verslas

Pristatoma pirmoji Lietuvoje ergonomiška pakuotė

Aliejaus „Vilnius” gamintojai rinkai pristato pirmąją Lietuvoje ergonomišką aliejaus pakuotę. Optimaliausią patogumo atžvilgiu pakuotės dizainą kūrė pripažinta argentiniečių kompanija „Tridimage”. Šiuo metu naujas aliejaus butelis yra vienintelis Lietuvoje, specialiai tobulintas pagal ergonomiškumo standartus. Nuo balandžio mėnesio gamintojai ketina paleisti papildomą atnaujinto bei kokybiškai patobulinto aliejaus liniją ir padvigubinti pajėgumus. „Kaip rodo mūsų užsakymu neseniai atlikta reprezentatyvi gyventojų apklausa, 58 proc. žmonių teigia, kad jie atsižvelgia į pakuotės ergonomiškumą, rinkdamiesi prekę. Tai reiškia, kad šis kriterijus pirkėjams svarbus net ir esant sunkesnei ekonominei situacijai, griežtesniam taupymo režimui. Atsižvelgdami į tai, pradėjome ieškoti sprendimų ir pasiūlėme rinkai pirmąją aliejaus pakuotę, kurtą specialiai atsižvelgiant į ergonomiškumo standartus”, – sakė aliejaus „Vilnius” marketingo vadovė Dailė Cilcė. Pasak jos, šiuo sprendimu bendrovė tikisi sutvirtinti savo pozicijas rinkoje ir pelnyti tą dalį pirkėjų, kuri yra reikli kainos ir kokybės santykiui. „Dėl subtilių technologinių sprendimų pakuotę lengviau paimti, ji neslysta iš rankos, nebliūkšta ir yra tvirtesnė, todėl bus paprasčiau ne tik laikyti butelį, bet ir reguliuoti norimo įpilti aliejaus kiekį – tokie privalumai už įprastą pakuotės kainą turėtų būti stiprus pliusas konkuruojant su kitais gamintojais”, – sakė D. Cilcė. Specialistė tvirtina, kad aliejaus, kaip vienos iš pagrindinių standartinio pirkėjo krepšelio prekių rinka kasmet lieka daugmaž pastovi ir sudaro apie 0,5 l aliejaus vienam Lietuvos gyventojui per mėnesį. Aliejaus vartojimas neturėtų mažėti ir šįmet, o aliejaus kainas prognozuoti yra gana sudėtinga. „Aliejaus, kaip ir naftos, kaina galutiniam vartotojui priklauso nuo žaliavų kainos. 2009 m. dėl prognozuojamo prasto derliaus, visų rūšių aliejaus kaina gali ūgtelti. Kita vertus, atsižvelgiant į sunkesnę ekonominę situaciją, gamintojai gali stengtis nedidinti produkcijos kainų, todėl galutinis vartotojas prasto derliaus įtaką gali justi ne taip stipriai”, – teigė D. Cilcė. Lietuviai dažniausiai renkasi saulėgrąžų aliejų – jo pardavimai sudaro apie 40 proc., antrojoje vietoje lieka augalinis aliejus (35 proc. rinkos), trečiojoje – rapsų aliejus (20 proc.). „Tarp populiariausių saulėgrąžų ir augalinio aliejaus rūšių sunkmečiu gali įsiplieksti kova dėl kainos ir vertės, kurią už ją gauni, todėl kiekvienas gamintojo žingsnis bus svarbus. O rapsų aliejaus pardavimai turėtų likti gana stabilūs”, – prognozavo D. Cilcė. Apie ergonomiškumą Ergonomiškumo kriterijus bene pirmiausia buvo pradėtas taikyti darbo aplinkoje. Jis reiškia darbo vietos, aplinkos, įrankių pritaikymą prie žmogaus fiziologinės specifikos. Tinkami ergonomiškumo pavyzdžiai – pagal taisyklingą kūno laikyseną gaminamos kėdės, apšvietimo stiprumo darbo vietoje reikalavimai, atstumo tarp akių ir kompiuterio rekomendacijos ir pan. Ergonomiškumas darbo aplinkoje yra svarbus kriterijus, nes čia jis tiesiogiai susijęs su sąlygų efektyviam darbui sudarymu. Vėliau ergonomiškumo kriterijai imti taikyti ir kitoms žmogaus gyvenimo sritims, tokioms kaip virtuvė. Pastarojoje ergonomiškumą sukuria įvairios detalės – nuo prietaisų, iki tinkamo virtuvės baldų ir jų dalių išdėstymo.

Parašykite komentarą