Ekstremalūs išgyvenimai, bekelės, audros, lipimas į aukštus bokštus, net miegas automobiliuose ir darbas 24 val. per parą – tai „Greitosios Bitės ryšio pagalbos“ aukštalipių-inžinierių kasdienybė. Specialiai suburta profesionalų komanda visą parą pasiruošusi spręsti netikėtai iškilusius ryšio gedimus bei rūpintis tinklo plėtra ir modernizacija.
„Šiandien pristatoma „Greitosios Bitės ryšio pagalbos“ komanda dirba 24 valandas per parą ištisus metus, įskaitant savaitgalius ir šventines dienas, nepaisant oro sąlygų. „Bitės“ aukštalipiai-inžinieriai aprūpinti specialiais, didelio pravažumo automobiliais, kuriais iki gedimo vietos skuba bekelėmis, taip užtikrindami, kad kiekvienas tinklo gedimas būtų kuo greičiau identifikuotas ir sutvarkytas“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja Mindaugas Rauba, „Bitė Lietuva“ technologijų direktorius.
Aprūpinti specialiais automobiliais
Komanda į iškvietimus skuba specialiais automobiliais, kurie ne tik padeda pasiekti sudėtingesnes lokacijas, bet ir yra aprūpinti reikiama įranga – taip tinklo problemos sprendžiamos greičiau ir efektyviau.
„Tvirti, pro įvairius kelius galintys pravažiuoti automobiliai padeda užtikrinti, kad iki gedimo vietos būtų nuvykta kaip įmanoma greičiau, taip pat juose yra visa būtiniausia įranga, kuri reikalinga tvarkant pačius įvairiausius gedimus: elektros generatoriai, įrankiai, skirti darbui su kabeliais, įvairūs prietaisai ryšių tinklų priežiūrai“, – aiškina M. Rauba.
Anot vadovo, komandai priklauso ir dvi mobilios ryšio stotys, kurios realiai yra ryšio bokštai ant ratų. Tokios mobilios stotys gali atstoti laikinai neveikiantį ryšio bokštą ar sustiprinti ryšio signalą ten, kur jis yra silpnesnis ar tuo metu yra neįprastai daug ryšio vartotojų, pavyzdžiui, masiniuose renginiuose ar atokiose vietovėse.
Komandoje – sertifikuoti aukštalipiai
„Greitosios Bitės ryšio pagalbos“ komandą sudaro ilgamete patirtį turintys inžinieriai ir technikai. Didžioji dalis jų – sertifikuoti aukštalipiai-inžinieriai, todėl, įvykus gedimui, jį sutvarkyti gali net ryšio bokštų viršuje, ant pastatų stogų, vandens bokštų, kitų aukštai įsikūrusių konstrukcijų.
„Komandos profesionalumas užtikrina tinklo problemų sprendimo greitį bei kokybę. Technikai gali išspręsti visas problemas, nedalinant darbo atskiriems specialistams, o tai padeda sutrumpinti problemos sprendimo laiką. Tas labai svarbu kiekvienam Lietuvos žmogui, kuris naudojasi internetu, skambina telefonu, siunčia žinutes – bendrauja su artimaisiais, dirba ar pramogauja. Štai kodėl mūsų aukštalipiai-inžinieriai greitai reaguoja į visų – privačių ir verslo klientų nusiskundimus bei mūsų sistemų siunčiamus signalus apie iššūkius turimuose ryšių tinkluose“, – pasakoja „Bitės“ technologijų direktorius.
Geras „Bitės“ ryšio padengimas jau siekia 99 % Lietuvos teritorijos. Skaitmeninių paslaugų bendrovė investuoja rekordinius 100 mln. eurų į naujos kartos tinklo statybą ir jau turimų tinklų modernizavimą. Investicijos vykdomos tam, kad bendrovės klientus pasiektų dar aukštesnė visų jų naudojamų ryšio paslaugų kokybė.
„Bitė“ įtraukta į trečios kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių sąrašą bei klientams visoje šalyje teikia svarbiausias ryšio paslaugas.
Pranešimą paskelbė: Gabrielė Drėmaitė, UAB „coagency”