Verslas

Prekybos tinklas „Maxima“ pirkėjams išdalino prekių už beveik 15 tūkst. eurų

Š. m. balandžio–birželio mėnesiais prekybos tinklas „Maxima“ pirkėjams visoje Lietuvoje išdalino beveik 500 populiariausių prekių krepšelių, kurių vieno vertė siekia apie 30 eurų. Populiariausių prekių rinkimai kartu su Lietuvos prekybos įmonių asociacija (LPĮA) prekybos tinkluose organizuojami jau 7 metus, o šiemet klientai turėjo galimybę dalyvauti žaidime „Populiariausiųjų dienos“ ir įsigydami „Populiariausios prekės“ ženklu pažymėtas prekes laimėti prekių krepšelius. Iš viso per šį laikotarpį šalies pirkėjams buvo išdalinta prekių už beveik 15 tūkst. eurų.

Kasmet LPĮA skelbiamas „Populiariausios prekės“ konkursas, kuriame dalyvauja šalies gamintojai bei tiekėjai, padeda išaiškinti daugiausiai pirkėjų simpatijų pelniusius produktus ir prekes. Dėl populiariausių 2015 m. prekių titulo šiemet varžėsi 34 šalies gamintojai ir tiekėjai. Konkurso nugalėtojais buvo išrinkti 48 produktai, kurie per praėjusius metus sulaukė daugiausiai pirkėjų dėmesio, vertinant pardavimų duomenis. Konkurso rezultatai parodė, kad praėjusiais metais pirkėjai daugiausiai dėmesio skyrė lietuviškiems pieno ir mėsos gaminiams.

„Būdami lietuvišku prekybos tinklu, jaučiame pareigą ne tik palaikyti vietos gamintojus ir tiekėjus, bet ir suteikti pirkėjams tai, ko jie pageidauja. Jau kelerius metus iš eilės matome, jog pirkėjai daugiausiai dėmesio skiria vietos gamintojų produkcijai, pasitiki jų kokybe. Dėl to ėmėmės įgyvendinti iniciatyvą, kurios metu pirkėjams išdaliname metų populiariausiomis pripažintų prekių krepšelius“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Įgyvendinant iniciatyvą šalies pirkėjams buvo išdalinti krepšeliai su populiariausiais lietuviškais pieno, mėsos, duonos, žuvies gaminiais. Taip pat, pirkėjų labiausiai mėgstamais saldumynais ir kitais produktais. Bendra vieno krepšelio vertė siekia 30 eurų. Daugiausiai populiariausių prekių – 40 krepšelių – iniciatyvos laikotarpiu išdalinta Žemaitijos sostinėje, Telšiuose. Laimingieji, kurie gavo dovanų populiariausių prekių krepšelį, teturėjo pirkti bent 5 skirtingas prekes iš populiariausiųjų sąrašo, užregistruoti pirkinių čekį ir nurodyti parduotuvę, kurioje krepšelį pageidauja atsiimti. Atsitiktinės atrankos būdu krepšeliai buvo padovanoti net 500 laimingųjų.

Prekybos tinklo duomenimis, lietuviškos prekės „Maxima“ parduotuvėse sudaro beveik 75 proc. bendro asortimento. Daugiausiai lietuvių gamintojų ir tiekėjų prekių pirkėjai gali rasti „Maxima“ duonos skyriuje – 99 proc., šviežios mėsos ir mėsos gaminių skyriuose – atitinkamai 85 ir 82 proc., taip pat pieno ir šviežio maisto, kuriuose lietuviškos prekės sudaro atitinkamai 78 ir 71 proc.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 235 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

Parašykite komentarą