Verslas

Prekybos ir laisvalaikio centrui „Panorama“ praėję metai buvo sėkmingi: augo apyvartos, atidarytos naujos parduotuvės

Prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ įsikūrusių parduotuvių apyvarta jau kelerius metus iš eilės sparčiai auga, pernai buvo 10 proc. didesnė nei ankstesniais metais ir siekė beveik 110 mln. eurų. Lankytojų srautas taip pat stabiliai didėjo – čia įsikūrusias parduotuves ir kavines aplankė beveik 212 tūkst. lankytojų daugiau nei ankstesniais metais.

2014 metais geriausiai sekėsi sporto ir laisvalaikio, juvelyrikos, elektronikos, vaikiškų bei gurmaniškų prekių parduotuvėms. Vaikų prekių sektorius išaugo daugiau nei 21 proc., juvelyrikos ir gurmanams skirtų prekių – beveik 18 proc., o laisvalaikio ir sporto – daugiau nei 16 proc. Aukštų verslo rezultatų pasiekė ir drabužių sektorius – jo apyvarta buvo 14 proc. didesnė nei 2013 metais.

„Panoramos“ generalinė direktorė Birutė Kalanovaitė įsitikinusi, kad verslo rezultatams teigiamos įtakos turėjo savalaikiai pokyčiai, dėl kurių pagerėjo prekybos centro darbo kokybė. „Kiekvienas pirkėjas vertina kokybišką turinį, o prekybos centre jam svarbu rasti garsius prekių ženklus ir aukštą aptarnavimo kultūrą. Dėka mūsų profesionalios komandos sprendimų visa tai pirkėjas rado mūsų prekybos centre – tai nulėmė praėjusių metų sėkmę“, – sako B. Kalanovaitė.

Naujienas lemia ne tik pirkėjų poreikis, bet ir verslo aplinka

2014 metais PLC „Panorama“ prekės ženklų portfelyje nestigo naujienų. Atidaryta 14 naujų parduotuvių, tarp kurių – garsūs tarptautiniai prekių ženklai: „H&M“ su „H&M HOME“, „STEFANEL“, „McGREGOR“, „McN“, „FAM CLUB“ ir kiti. Tiek pat jau anksčiau įsikūrusių parduotuvių „Panoramoje“ atsinaujino ar prasiplėtė.

Paslaugų sektorių sustiprino „Optometrijos centras“, grožio salonas „EXPERT“ ir „Odos estetikos klinika“. Atsižvelgiant į sveikos gyvensenos entuziastų poreikius, atidarytos kavinės „FIT FOOD“, „JOGURTAINĖ“, „NEKTAR‘as“.

2015 metais planuojamus pokyčius „Panoramoje“ lemia sparti verslo centrų ir gyvenamųjų rajonų plėtra kaimynystėje. Jau šį pavasarį bus atidaryta eilė naujų prekybos vietų, lankytojus pasitiks didesnė maitinimo įstaigų įvairovė.

„Nuo rudens pradėjome glaudžiai bendradarbiauti su Dalia Ibelhauptaite ir „Vilnius City Opera“ kolektyvu, o pavasarį tradiciškai dirbsime su „Mados infekcijos“ komanda. Nepamiršome ir mūsų mažųjų lankytojų – nuo gruodžio antrajame aukšte mažyliai gali važinėtis linksmuoju traukinuku, o tėveliai tuo tarpu netrukdomi dairosi į vitrinas“, – komentuoja naujienas „Panoramos“ generalinė direktorė B. Kalanovaitė.

Ypatingas dėmesys nuomininkams

„Panoramos“ direktorė itin džiaugiasi profesionalia visų nuomininkų komanda, kuri jaučia ne tik rinkos pulsą, bet ir įsiklauso į partnerių poreikius.
„Jau antri metai mūsų prekybos centras vienintelis Lietuvoje skatina geros kaimynystės atmosferą tarp nuomininkų. Organizuojame vidinius renginius ir mokymus, siekiame, kad visi partneriai bendrautų tarpusavyje, nes tik taip gimsta sinergija ir originaliausi pasiūlymai lankytojams“, – teigia B. Kalanovaitė.
„Panoramos“ rinkodaros skyrius tarnybinėse patalpose įrengė loftą, kuriame reguliariai organizuoja popietes, į kurias susirinkę nuomininkai aptaria bei kuria rinkodaros sprendimus.
„Lankytojai jau spėjo atkreipti dėmesį į įdomias akcijas ir renginius, kuriuos įgyvendino konkuruojantys prekių ženklai ar absoliučiai skirtingų sričių atstovai. Puikus pavyzdys – grožio sektoriuje bendradarbiaujantys „Douglas“ ir „Elektromarkt“ kolektyvai“, – sako B. Kalanovaitė.
Apie PLC „Panorama“:
PLC „Panorama“ duris atvėrė 2008 m. lapkričio 7-ą dieną. Šiuo metu prekybos centre veikia 189 prekybos vietos, tarp kurių – „Rimi Hypermarket“, 20 restoranų ir kavinių, taip pat įsikūręs verslo centras. PLC „Panorama“ centro valdytoja  „E.L.L. Real Estate“ – viena iš didžiausių nekilnojamojo turto plėtros bendrovių Baltijos šalyse.

Parašykite komentarą