Verslas

Prekybos centro „Ozas“ lankytojų skaičius pirmą pusmetį išaugo 16 proc.

Prekybos ir pramogų centro „Ozas“ atstovai skelbia pirmąjį šių metų pusmetį sulaukę beveik šeštadaliu daugiau klientų, o pavieniais mėnesiais buvo matomas ir 30 proc. viršijantis srautų kilimas. Pasak prekybos centro valdytojų, tokius rezultatus lėmė „Robotų miesto“ parodos bei naktinio išpardavimo sėkmė, taip pat 11 naujų parduotuvių. Nuomininkų apyvarta dėl padidėjusio klientų srauto pirmoje 2019 m. pusėje išaugo apie 24 proc.

„Šiemet buvome užsibrėžę tikslą surasti neįprastas, unikalias rinkodaros strategijas kaip sudominti savo klientus ir šiandien jau matome to rezultatus. Pirkėjus sudomino ne tik įvairūs renginiai ir parodos prekybos centre, bet ir kiek provokuojanti komunikacija, kuria pavyko išsiskirti iš informacinio triukšmo – „Vienos nakties nuotykiu“ pavadintas išpardavimas pritraukė didelę Z kartos, kurią į prekybos centrus privilioti vis sunkiau, dalį“, – teigia „Ozo“ valdytoja Ina Augulienė.

Birželio mėnesį vykęs „Vienos nakties nuotykis“ pristatė kiek neįprastą išpardavimo interpretaciją – nuolaidos galiojo vieną mėnesio trečiadienį nuo 16 iki 24 val. Tai prekybos centro klientų srautą lyginant su kitais trečiadieniais išaugino daugiau kaip 100 proc.

Kita, anot I. Augulienės, itin pasiteisinusi priemonė – vasario ir kovo mėnesiais prekybos centre surengta 72 robotų iš JAV, Japonijos, Pietų Korėjos, Didžiosios Britanijos ir Rusijos paroda „Robotų miestas“. Ateities technologijų renginyje buvo įkurtos net 8 virtualios ir papildytos realybės zonos, taip pat robotų teatras. Renginys pritraukė labai įvairią publiką – „Robotų miestas“ sulaukė susidomėjimo ir tarp vaikų, ir tarp suaugusiųjų. 

„Specialūs renginiai bei iniciatyvos padeda sugeneruoti ypač didelius srautus, tačiau bendras lankomumo augimas neįsivaizduojamas be vidinių „Ozo“ pokyčių bei naujų parduotuvių ar paslaugų. Pirkėjų lūkesčiai kinta, todėl pasiūlą jiems stengiamės periodiškai atnaujinti. Dažnesnis klientų sugrįžtamumas rodo, jog šiemet teisingai įvertinome, kokių pokyčių jie tikisi“, – pastebi I. Augulienė.

Prekybos ir pramogų centre „Ozas“ per pirmuosius šešis mėnesius užsidarė 9, o buvo atidaryta 11 naujų prekybos ar paslaugų vietų. Tarp jų: pirmoji Lietuvoje „Apotheka vaistinė“, didžiausia Lietuvoje drabužių ir namų apyvokos prekių parduotuvė „Pepco“, didžiausia Lietuvoje sporto ir laisvalaikio parduotuvė „4F“, „Utenos“ drabužių parduotuvė, avalynės pardavėjai „Sizeer“, „Batanica“, taip pat didžiausia šalyje pripučiamų batutų erdvė „Atrakcionai.lt“ ir kt.

„Nors pirmoji metų pusė buvo itin sėkminga, neketiname sustoti ir toliau sieksime, jog „Ozas“ taptų kuo patrauklesne vieta visų amžiaus grupių lankytojams“, – sako „Ozo“ valdytoja.

Liepos pabaigoje prekybos centre planuojamas unikalios vaiko priežiūros erdvės atidarymas. Rugsėjo pradžioje duris atvers dvi skirtingos šokių studijos vaikams ir jaunimui: „Todes“ ir „Šok šok“.

Prekybos ir pramogų centras „Ozas” priklauso Pietų Afrikos Respublikos (PAR) nekilnojamojo turto kompanijai „NEPI Rockcastle“ ir yra valdomas tarptautinės nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „Newsec“.

„Newsec“ veikla apima visas nekilnojamojo turto paslaugų sritis, o jos kompetencija pasitiki stambiausios nekilnojamojo turto kompanijos, investiciniai fondai, privatūs investuotojai bei komercinio turto nuomininkai. „Newsec“ buvo įkurta 1994 metais Švedijoje ir šiuo metu vienija septynias Šiaurės Europos šalis, kuriose dirba daugiau nei 1 800 darbuotojų.

Baltijos šalyse „Newsec“ valdo 21 komercinį objektą, kurių plotas viršija 240 tūkst. kvadratinių metrų, o komandoje dirba 57 profesionalai, kurie yra atsakingi už komercinių objektų valdymą ir jų vertės didinimą. Visoje Šiaurės Europoje „Newsec“ valdo 39 milijardų eurų vertės turtą.

Pranešimą paskelbė: Greta Andriuškevičiūtė, UAB „INK agency“

Parašykite komentarą