• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Prof. L. Mažylio inicijuotas kreipimasis į Europos Komisiją dėl sekoskaitos vykdymo sulaukė palaikymo Europos Parlamente
  • Verslo centras „135“ įvertintas „BREEAM In-Use-Excellence“ sertifikatu
  • Pasidaryk pats: kaip pasigaminti stilingą šviestuvą namuose

RSS Horoskopai

  • Maxima nuolaidos: geriausi pasiūlymai kiekvienam
  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?

RSS IT naujienos

  • Vidutinė klasė meta iššūkį flagmanams: „Samsung Galaxy A“ serijos apžvalga
  • Spartesnis atsigavimas po pandemijos: kaip visuomenė gali prisidėti?
  • Nacionalinis saugumas ir skaidri konkurencija. Ar įmanoma rasti balansą?

Prekybos centras „Europa“ naujus metus pradeda 12 proc. padidėjusia apyvarta

Miesto stiliaus centras „Europa“ į 2014-uosius įžengė ne tik su 12 proc. išaugusia nuomininkų apyvarta, bet ir su naujienomis. Vos prieš porą savaičių šiame centre įsikūrė sveikesnio maisto restoranas „Takeway“, parduotuvėje „Premium“ pradėta prekiauti žymaus mados ženklo „EscadaSport“ drabužiais, o sausio pabaigoje naujose patalpose duris atvers didžiausias sostinėje grožio salonas „Figaro“.

„Mūsų centro lankytojai turi ypatingą skonį, tad, atsižvelgdami į jų poreikius, nuolat stengiamės pritraukti išskirtinės kokybės prekių ženklų, – sako miesto stiliaus centro „Europa“ vadovė Gintarė Žemaitė. – Pernai padidėjusios nuomininkų apyvartos rodo, jog tokie mūsų strateginiai sprendimai pasiteisino.“

2013 m. miesto stiliaus centro „Europa“ nuomininkų apyvartos vidutiniškai augo 12 proc., kai 2012 m. – 7 proc. Ryškiausias apyvartos augimas – 21 proc. – pastebimas drabužių sektoriuje, kuris „Europoje“ išsiskiria prabangiomis ir kokybiškomis prekėmis. Per metus centro išnuomotumas nepakito – liko beveik 100 proc. Pernai „Europoje“ apsilankė 4,1 mln. pirkėjų. Taip pat buvo pasirašytos kelios strategiškai svarbos sutartys, pagal kurias šiais metais planuojami kelių išskirtinių parduotuvių atidarymai.

Pasak G. Žemaitės, viena didžiausių šių metų naujienų mados mylėtojams – pradėta prekyba „EscadaSport“ drabužiais: „Tai yra vienas iš mados prekės ženklų, labai mėgstamų lietuvių moterų. Šie drabužiai yra labai universalūs: tą pačią palaidinę, pritaikius aksesuarus, galima dėvėti ir darbe, ir einant į teatrą. Be to, tai yra puikus kainos ir kokybės santykis.“

Kita džiuginanti naujiena – grožio salono „Figaro“ persikėlimas į naujas, daug erdvesnes patalpas. „Klientų poreikiai pasufleravo naują urbanistinį salono dizainą bei paslaugų asortimentą. Šalia klasikinių paslaugų skubantiems miestiečiams siūlysime pasidaryti greitą makiažą ar šukuoseną. Turintys daugiau laiko ir pageidaujantys atsipalaiduoti nuo kasdienio šurmulio, tai galės padaryti mūsų salono uždarose erdvėse, kur bus atliekami masažai, – sako būsimo salono vadovė Irena Polujanskienė. – Įgyvendinome ir naujos formos grožio koncepciją – BIO saloną, atspindintį inovatyvų požiūrį ne tik į kūno priežiūrą, bet ir rūpestį kliento bei meistro sveikata.“ Didžiausias grožio salonas netrukus atvers duris prekybos centro „Europa“ 3-iame aukšte.

Miesto stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT AssetManagement A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 8 kavinės ir restoranai.

Miesto stiliaus centras „Europa“ į 2014-uosius įžengė ne tik su 12 proc. išaugusia nuomininkų apyvarta, bet ir su naujienomis. Vos prieš porą savaičių šiame centre įsikūrė sveikesnio maisto restoranas „Takeway“, parduotuvėje „Premium“ pradėta prekiauti žymaus mados ženklo „EscadaSport“ drabužiais, o sausio pabaigoje naujose patalpose duris atvers didžiausias sostinėje grožio salonas „Figaro“.

„Mūsų centro lankytojai turi ypatingą skonį, tad, atsižvelgdami į jų poreikius, nuolat stengiamės pritraukti išskirtinės kokybės prekių ženklų, – sako miesto stiliaus centro „Europa“ vadovė Gintarė Žemaitė. – Pernai padidėjusios nuomininkų apyvartos rodo, jog tokie mūsų strateginiai sprendimai pasiteisino.“

2013 m. miesto stiliaus centro „Europa“ nuomininkų apyvartos vidutiniškai augo 12 proc., kai 2012 m. – 7 proc. Ryškiausias apyvartos augimas – 21 proc. – pastebimas drabužių sektoriuje, kuris „Europoje“ išsiskiria prabangiomis ir kokybiškomis prekėmis. Per metus centro išnuomotumas nepakito – liko beveik 100 proc. Pernai „Europoje“ apsilankė 4,1 mln. pirkėjų. Taip pat buvo pasirašytos kelios strategiškai svarbos sutartys, pagal kurias šiais metais planuojami kelių išskirtinių parduotuvių atidarymai.

Pasak G. Žemaitės, viena didžiausių šių metų naujienų mados mylėtojams – pradėta prekyba „EscadaSport“ drabužiais: „Tai yra vienas iš mados prekės ženklų, labai mėgstamų lietuvių moterų. Šie drabužiai yra labai universalūs: tą pačią palaidinę, pritaikius aksesuarus, galima dėvėti ir darbe, ir einant į teatrą. Be to, tai yra puikus kainos ir kokybės santykis.“

Kita džiuginanti naujiena – grožio salono „Figaro“ persikėlimas į naujas, daug erdvesnes patalpas. „Klientų poreikiai pasufleravo naują urbanistinį salono dizainą bei paslaugų asortimentą. Šalia klasikinių paslaugų skubantiems miestiečiams siūlysime pasidaryti greitą makiažą ar šukuoseną. Turintys daugiau laiko ir pageidaujantys atsipalaiduoti nuo kasdienio šurmulio, tai galės padaryti mūsų salono uždarose erdvėse, kur bus atliekami masažai, – sako būsimo salono vadovė Irena Polujanskienė. – Įgyvendinome ir naujos formos grožio koncepciją – BIO saloną, atspindintį inovatyvų požiūrį ne tik į kūno priežiūrą, bet ir rūpestį kliento bei meistro sveikata.“ Didžiausias grožio salonas netrukus atvers duris prekybos centro „Europa“ 3-iame aukšte.

Miesto stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT AssetManagement A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 8 kavinės ir restoranai.

Rekomenduojame
 
REIMA Vipellys Lemon Yellow 26-29
 
Camper Iman K400299 Grey 38
 
Crocs™ Crocs CHERRIES G0734300-MU
 
REIMA Vipellys Neon Pink 30-33
 
ALTERCORE Katie Black 40
 
UVA/UVB SPF30 Powder Me SPF Dry Sunscreen Biri mineralinė pudra nuo saulės 17.5g
2014 01 13   Naujienos
  Verslas
  • Lietuviai žuvies valgo mažai, bet noriai vartoja žuvų taukus

  • SOS – pažeisti plaukai!

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • Video įgarsinimas
  • rasto darbai
  • filmai online
  • cs 1.6 siųstis
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

    SAVE & ACCEPT