Verslas

„Pigu.lt“ tampa prekybos centru internete: prisijungia „Danija“, „Salamander“, „Dormeo“, „Vaga“

Didžiausia Baltijos šalyse prekybos internetu bendrovė „Pigu“ skelbia apie savo evoliuciją – sutelkusi ne vieną pirkėjų mėgstamą prekės ženklą ji tampa prekybos centru internete. Prekybą per „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“ jau vykdo arba netrukus pradės daugiau kaip 400 bendrovių Baltijos šalyse.

Tarp jų – tokios parduotuvės ir prekių ženklai kaip „NS King“, „Danija“, „Salamander“, „Geox“, „Step top“, „Audimas“, „Vaga“, „Sparta“, D. MO, CR7, „Vero coffee house“, „Delimano“, „Dormeo“, „Aistra“, „Doklas“. Vien Lietuvoje „Pigu.lt“ jau šiuo metu pasirašė sutarčių su daugiau kaip 250 parduotuvių.

„Tai – evoliucija, kurią tikslingai pradėjome dar pernai, tačiau karantinas davė ženklų postūmį. Šiuo metu sutelkiame verslą trijose Baltijos šalyse – tiek žinomus prekių ženklus, tiek smulkiąsias įmones – ir padedame jiems pasiekti klientus. Kas savaitę užregistruojame po maždaug 100 naujų bendrovių, kurios domisi galimybėmis prekiauti prekybos centre internete, todėl naujienų ateityje bus dar daugiau, o pirkėjams nebereikės klaidžioti po internetą – visos mėgstamos parduotuvės pasiekiamos įrašius vieną adresą“, – sako Dainius Liulys, „Pigu“ generalinis direktorius.

Jo teigimu, nors šiuo metu apsipirkimas internetu daugeliui tapo visų pirma saugumo klausimas, dabartinė situacija visam laikui pakeis gyventojų įpročius.

„Mūsų partnerių „Open Agency“ užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad vien per pirmąją saviizoliacijos savaitę 27 proc. gyventojų pirmą kartą išbandė e. prekybą. Apsipirkimas internete neišeinant iš namų, patogiai pasiekiant visas norimas prekes vienoje vietoje, jau dabar yra realybė. Kuo toliau, tuo dažniau pirkėjai to reikalaus iš prekybininkų, todėl prekybos centras internete – logiškas žingsnis“, – teigia D. Liulys.

Ką perka karantino metu?

Pastarosiomis savaitėmis „Pigu.lt“ pardavimai – daugiau nei 100 proc. didesni, palyginti tuo pačiu laikotarpiu pernai. Pasak D. Liulio, kai kurių prekių paklausa karantino metu ypač išaugo ir verslas tuo gali pasinaudoti.

„Be abejo, labai išaugo įvairių prekių, būtinų saugumui ir sveikatai, pardavimai. Kitos šiuo metu populiarios kategorijos – žaislai, laisvalaikio ir kitos prekės vaikams, sodo prekės, tokios kaip šiltnamiai ar vejapjovės, lauko baldai. Auga poreikis sporto inventoriui ir laisvalaikio lauke prekėms – batutams, čiuožykloms, smėlio dėžėms, kepsninėms ir paspirtukams“, – sako „Pigu“ vadovas.

Užsakymams augant – dėmesys saugumui ir efektyvumui

Reaguodama į ekstremalią situaciją, „Pigu“ komanda ėmėsi priemonių, užtikrinančių nenutrūkstamą prekių judėjimą ir tiek darbuotojų, tiek klientų saugumą. Tarp jų – atsisakyta atsiskaitymo grynaisiais pinigais, parduotuvės transformuotos į užsakymų atsiėmimo punktus, darbuotojai aprūpinti visomis apsaugos priemonėmis, sandėlyje darbas organizuojamas trimis tarpusavyje kontakto neturinčiomis pamainomis.

Išaugus prekių pristatymo partnerių darbo krūviui ir ilgėjant pristatymo terminams, „Pigu.lt“ ėmėsi sprendimų, kurie padėtų kuo greičiau ir patogiau pristatyti prekes: Alytuje, Marijampolėje ir Mažeikiuose pradėjo veikti mobilūs užsakymų atsiėmimo punktai, atidarytas naujas, patogesnis ir geresnėje vietoje esantis užsakymų atsiėmimo punktas Kaune. Planuojama plėsti savitarnos terminalų tinklą.

Apie „Pigu“ grupę:

„Pigu“ grupė, kuriai priklauso prekybos centrai internete „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, yra didžiausia e. prekybos rinkos dalyvė Baltijos šalyse. Tai pirmoji ir kol kas vienintelė Lietuvos įmonė, patekusi tarp penkių sparčiausiai augančių didžiausių Vidurio Europos technologijų įmonių ketverius metus iš eilės.

Per 2018 finansinius metus „Pigu“ fiksavo didesnę nei 100 mln. eurų apyvartą, suruošė klientams apie 2 mln. užsakymų. Įmonėje dirba daugiau nei 350 darbuotojų. 2019 m. rugsėjį „Pigu“ paskelbė apie galimybę kitoms bendrovėms prekiauti per „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“.

Nuo 2015 m. „Pigu“ grupę valdo viena didžiausių Centrinės ir Rytų Europos privataus kapitalo investicijų bendrovė MCI. 2018 metų pabaigoje „Pigu“ paskelbė apie susijungimą su viena Lenkijos e. prekybos lyderių „Morele“.

Pranešimą paskelbė: Matas Noreika, UAB „Gravitas Partners”

Parašykite komentarą