Verslas

„Paysera Tickets“ – ateitis priklauso patogioms ir pigioms sistemoms

Prieš keletą metų į rinką žengusi „Paysera Tickets“ bilietų platinimo sistema smarkiai sujudino vandenis tarp didžiųjų Lietuvos bilietų platintojų. Šiandien „Paysera Tickets“ yra viena iš patogiausių ir pigiausių bilietavimo sistemų Lietuvoje. 

2017 metai „Paysera Tickets“ buvo itin sėkmingi. Praeitais metais parduota 200 tūkst. bilietų už 3 mln. 940 tūkst. eurų. Tai net 2 mln. daugiau, nei 2016 metais. „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas džiaugiasi bilietų platinimo sistemos pasiekimais. „Labai malonu, jog per kelis metus mūsų komanda pasiekė tiek daug. Kiekvienas klientas mus skatina nesustoti ir siekti geresnių rezultatųDžiaugiamės, jog tapome įvertinti ir kaip geriausias metų prekybos sprendimas „Metų paslauga 2017“ apdovanojimuose.“, – teigė Vytenis Morkūnas.

Iki 10 kart pigiau 

Tikriausiai viena iš svarbiausių priežasčių, kodėl renginių organizatoriai renkasi „Paysera Tickets“ – žemiausia kaina rinkoje. „Kainuoja tik įmokų surinkimas už sėkmingai apmokėtus bilietus, tačiau pati sistema, renginio sukūrimas ir viešinimas yra nemokamas. Analizuodami rinką pastebėjome, kad mūsų bilietų platinimo paslaugos net iki 10 kartų pigesnės, nei kitų rinkos žaidėjų. Tad tikrai nenuostabu, kad kiekvienais metais susilaukiame didesnio organizatorių dėmesio.“, – dėstė „Paysera Tickets“ produkto vadovas Imantas Petrošius.

Taip pat I. Petrošius pabrėžė, kad bilietų platinimo sistema jokių dvigubų ar paslėptų mokesčių neturi. Ne paslaptis, jog didžiųjų bilietų platintojų Lietuvoje parduodamiems bilietams yra taikomi papildomi administraciniai mokesčiai – bilieto pirkimo metu galutinė suma dažnai yra didesnė, nei ta, kuri buvo pateikta prieš bilieto įsigyjimą. Tokie papildomi mokesčiai svyruoja nuo keliasdešimt euro centų iki euro ir daugiau. 

Įžvalgomis apie sistemos mažas kainas ir funkcionalumą dalinasi ir Mantas Bertulis – vieno iš populiariausių pokalbių šou Lietuvoje „Kitokie pasikalbėjimai“ organizatorius. „Pasirinkome Paysera Tickets, nes imponavo mažas komisinis mokestis ir bilietų operatoriaus antkainio nebuvimas. Todėl turime progą bilietus į renginius pardavinėti pigiau. Patinka, jog nusipirkus žmogui bilietą į renginį, gaunu apie tai pranešimą į telefoną ir taip galiu realiu laiku sekti bilietų pardavimo kiekius. Taip pat dar niekur nemačiau tokio paprasto bilietų tikrinimo. Seniau reikėdavo nuomotis patį įrenginį už papildomą sumą, o dabar tiesiog užtenka išmaniojo telefono su kamera, kuris kartais taip greit nuskanuoja QR kodą, jog net nespėji pastebėti. Eilių prie renginio beveik nebūna“, – pasakojo Mantas Bertulis. 

Kaina dar ne viskas

Šiais laikais ir informacija yra vienas iš vertingiausių dalykų versle, todėl kiekvienam organizatoriui naudinga surinkti kuo tikslesnę informaciją apie pirkėją. „Paysera Tickets“ sistemoje renginių kūrėjai turi galimybę surinkti įvairius dalyvių duomenis: nuo vardo, pavardės iki marškinėlių ir batų dydžio. Tikslingai panaudota informacija, organizatoriams leidžia susiplauoti galimas išlaidas, geriau pažinti savo auditoriją, jų poreikius ir vėliau (jei reikia), pagal juos tobulinti savo renginius. 

Štai žygius pelkėmis, sporto renginius ir varžybas organizuojantis žygeivių ir sporto klubas „Dumblas“ ir jo atstovas Martynas Preikšaitis patvirtino, jog su „Paysera Tickets“ yra itin paprasta ruoštis artėjančiams projektams. „Su Paysera Tickets labai patogu organizuoti sporto renginius. Jei organizatoriui iškyla kažkokių problemų, jos operatyviai sprendžiamos.“, – teigė Martynas Preiškaitis. 

Išskirtinės galimybės

Taip pat „Paysera Tickets“ naudotojai turi unikalią galimybę savo internetinėje svetainėje integruoti bilietų platinimo įskiepį ir platinti bilietus joje. Taip gerinama pirkėjo patirtis elektroninėje aplinkoje: jam nereikia vienoje svetainėje ieškoti informacijos apie renginį, kitoje – įsigyti bilietą. Visas pirkimo procesas vykdomas pirkėjui pažįstamoje aplinkoje suteikia daugiau pasitikėjimo ir užtikrintumo. Sistemos patogumo privalumais dalinasi ir tūkstančiams žmonių žygius rengianti organizacija „Trenkturas“. „Paysera Tickets” įskiepis puiki galimybė kitaip išnaudoti bilietavimo sistemą – tokia integracija suteikia nuoseklumo bei sukuria vartotojui geresnę naršymo patirtį. Taip pat vartotojas atlieka mažiau žingsnių, prieš įsigyjant bilietą. O kuo mažiau žingsnių, tuo didesnė tikimybė, kad tinklalapio lankytojas taps paslaugos pirkėju.“, – teigė „Trenkturo“ generalinis direktorius Deividas Urbonavičius.

Ambicijos ir ateities planai

„Paysera Tickets“ bilietų platinimo sistemai, numatyti ateities planai ir naujos funkcijos, kurios dar labiau palengvins renginių organizatorių darbą. „Siekdami užimti lyderio poziciją rinkoje, nuolat tobuliname sistemą. Palaikydami artimą ryšį su organizatoriais supratome, kokios funkcijos šiuo metu būtų svarbiausios, todėl atsižvelgę į poreikius, ketiname juos įgyvendinti. Artimiausiu metu planuojame organizatoriams suteikti galimybę patiems kurti salės planus bei kurti savo unikalų bilietų dizainą. Taip pat tobulinsime vertimų funkcionalumą, kuris padės organizatoriui paskelbti apie savo renginį visomis Paysera Tickets siūlomomis kalbomis: anglų, rusų, latvių, bulgarų ir kt.“, – pasakojo Imantas Petrošius.

Apie įmonę


Paysera Tickets  funkcionali bilietų savitarnos sistema, leidžianti valdyti kiekvieną renginio planavimo žingsnį. Bilietavimo sistemą valdo Paysera LT, UAB  viena iš didžiausių Fintech įmonių Lietuvoje. Kurių paslaugomis naudojasi klientai iš daugiau kaip 184 šalių. Šiuo metu Paysera LT, UAB aptarnauja daugiau nei 5000 elektroninių parduotuvių bei aktyviai vykdo plėtrą į užsienį franšizės pagalba.

Pranešimą paskelbė: Rūta Šeštokaitė, Paysera LT, UAB

Parašykite komentarą