Lietuvoje pradedamas įgyvendinti projektas, kuris bus dar vienas žingsnis e-valdžios link. Įgyvendindama Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą dėl paslaugų vidaus rinkoje, taip pat reglamentą, nustatantį su tam tikrų nacionalinių techninių taisyklių taikymu kitoje valstybėje narėje teisėtai parduodamiems gaminiams susijusias procedūras, Lietuva, kaip ir kitos ES narės, steigia paslaugų bei gaminių kontaktinį centrą (PGKC). Remiantis Švedijos ir Danijos pavyzdžiu, nuspręsta vietoj paslaugų kontaktinio centro bei gaminių kontaktinio centro steigti vieną centrą. Jis veiks kaip Lietuvos ekonominės plėtros agentūros (LEPA) padalinys. „Bus sudaryta galimybė visas procedūras ir formalumus, kurie būtini norint įgyti teisę teikti paslaugas ir vykdyti paslaugų teikimą Lietuvoje, atlikti per šį centrą, taip pat gauti visą informaciją apie Lietuvoje galiojančias technines taisykles tam tikriems gaminiams. Tai reiškia, kad bet kuris besikreipiantis asmuo per PGKC galės gauti visą su jo veikla susijusią informaciją, formas ir dokumentus, pateikti reikalaujamus dokumentus ir prašymus bei gauti kompetentingų institucijų informaciją apie priimtus sprendimus ar jam suteiktus leidimus. Centras veiks „vieno langelio principu” ir visa informacija bei administracinės procedūros bus prieinamos internetu”, – sako LEPA generalinis direktorius Mantas Nocius. Toks kontaktinis centras turėtų pradėti veikti nuo 2009 m. gruodžio 28 d. LEPA šiuo metu analizuoja PGKC elektroninės infrastruktūros bei veiklos strateginius, taktinius, teisinius, ekonominius ir techninius aspektus, o artimiausiu metu pradės pasirinkto PGKC modelio įgyvendinimo darbus.
Related Posts

Vilniaus J. Jasinskio gatvėje iškils A klasės verslo centras „Yellowstone“
2022 10 11
„Vilniaus paukštynas“ pirmasis Baltijos šalyse paukščių auginime pritaikė naujausią technologiją: gerinant gyvūnų gerovę – natūraliai perinami viščiukai
2020 06 17