Verslas

Pasiplepėjimai kirpyklose – sunkmetis ir šeimyninės problemos

Šiaip jau santūrių lietuvių poreikis išsikalbėti nuo krizės pradžios išaugo bene trigubai. Kaip parodė interaktyvios reklamos įmonės „Style Media Lt” atlikta apklausa, kirpyklų klientai ir klientės bendrauja nepalyginamai aktyviau, o vyraujančiomis temomis tapo sunkmetis ir šeimyninės problemos, į trečiąją vietą nustūmusios politines aktualijas bei dar žemiau – sutuoktinių neištikimybę. Pradėjusi teikti netradicinės reklamos paslaugas šalies kirpyklose ir grožio salonuose bendrovė „Style Media Lt” Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje iš viso apklausė per 300 kirpėjų. Paklaustos, ar prieš metus, ar dabar klientai yra labiau ištroškę bendrauti, kad šis noras galingesnis būtent šiuo metu pastebėjo didžioji dalis kirpėjų. Įdomu tai, kad noro bendrauti pernai visiškai nerodė Kauno kirpyklų klientai, o šiemet tokį jų norą pastebėjo 85 šio miesto kirpėjos. Sostinėje klientų poreikis bendrauti išaugo daugiau nei keturis kartus, o šiauliečių ir pernai, ir šiemet išliko maždaug vienodas. Apie ką daugiausia plepama kerpantis? Be jokios abejonės, kirpyklose pagrindinė tema – sunkmetis. Kad žmonės pirmiausiai kalba apie tai, nurodė 176 kirpėjos, o 111 atsakė, kad dominuoja šeimyninės problemos, 98 tokiomis nurodė politines aktualijas. Vis mažiau klientams norisi padūsauti kirpėjoms ant peties ir anksčiau populiarūs kirpyklose įvairių neištikimybių aptarimai atsidūrė ketviroje vietoje – dominuojančia tema jas įvardijo vos 30 kirpėjų. Beje, sunkmečio aptarimai pirmauja visuose didžiuosiuose miestuose, išskyrus Šiaulius, nes šią temą šiek tiek lenkia šeimyninės problemos. Vadinasi iki šiauliečių krizė dar neatkeliavo arba jie tiesiog yra patys neištikimiausi Lietuvoje. „Vyrų ir moterų pageidavimai, norai ir skundai kirpyklose skiriasi, o kai kurie net stebina. Pavyzdžiui, vyrai labiausiai skundėsi …greit augančiais plaukais, o tik po to sunkmečiu, naujomis madomis ir pašlijusiais santykiais su moterimis, o anekdotų ir juokelių beveik nepasakojo”,- komentuoja „Style Media Lt” direktorė Beata Jakienė. Kad vyrai skundžiasi greit augančiais plaukais, nurodė beveik pusė (142) apklaustųjų, kad sunkmečiu – 90. Vyrų ir moterų poreikiai kirpyklose taip pat skiriasi. Iš papildomų pageidaujamų paslaugų ar prekių kirpyklose vyrai labiausiai nori mineralinio vandens ir energetinių gėrimų (visa laimė, kad kirpyklos neprekiauja alumi), trečioje vietoje liko kosmetiniai kremai, ketvirtoje – vaistai nuo galvos skausmo. Tuo tarpu besigražinančios moterys labiausiai prašo kavos (nurodė 152 kirpėjos), taip pat pageidauja kosmetikos priemonių (137) bei pavartyti mados ir elito žurnalus (97). Beje, moterys yra moterys, todėl visuose apklaustuose miestuose jos labiausiai norėtų išbandyti naują kosmetiką ir parfumeriją – tokį jų norą nurodė 217 kirpėjų, antroje vietoje liko kava ir arbata (120), o trečioje – naujos vyno rūšys (65). Į klausimą, ar norėtų išbandyti naujas šokių aikšteles, atsakė nedaug moterų, tačiau iš jų to labiausiai pageidauja šiaulietės. Pačios kirpėjos šiuo metu labiausiai pasigenda klientų šypsenos – jos trūksta daugiau nei pusei respondentų, klientų atsipalaidavimo stinga 77 grožio meistrams, romantiškų pasiūlymų beveik šeštadaliui apklaustųjų. Beje, kirpėjos pastebėjo, kad jos pastaruoju metu pasigenda ir arbatpinigių. Iš „Style Media International” tarptautinę franšizę įsigijusi „Style Media Lt” į netradicinės reklamos verslą Lietuvoje šiuo metu yra įtraukusi apie pustrečio šimto kirpyklų, kuriose dirba per 1100 kirpėjų, o lankytoju skaičius per mėnesį siekia apie 200 tūkst. Taip dirbama pagal užsienio patirtį – minėtas reklamos būdas naudojamas 28 šalyse. Tačiau prekės, tiesiogiai susijusios su kirpyklų verslu, remiantis pasauline praktika, kirpyklose nereklamuojamos. „Style Media Lt” ir BSMS (UAB „Prekybos marketingo paslaugos”) priklauso įmonių grupei „Sorbum”.

Parašykite komentarą