Verslas

Pasaulines rinkodaros tendencijas Lietuvoje pristatys garsus reklamos tyrėjas iš JAV

Liepos 1–2 dienomis ISM Vadybos ir ekonomikos universitete vyks Tarptautinės reklamos ekonomikos ir rinkodaros kūrybinės dirbtuvės. Pasaulyje kasmet reklamos tyrėjų dėmesio sulaukiantis renginys šiemet iš Oksfordo keliasi į Lietuvą. Kūrybinės dirbtuvės sukvies žymius užsienio ir Lietuvos ekonomikos ekspertus, kurie aptars pasaulines reklamos tendencijas.

Tarptautinės reklamos ekonomikos ir rinkodaros kūrybinės dirbtuvės sulaukusios žymių užsienio ekonomistų dėmesio Manheime, Paryžiuje, Barselonoje, Maskvoje, Pekine, Tel Avive, Vienoje ir Oksforde, šiais metais pirmą kartą nuspręstos rengti Lietuvoje. Į Lietuvą atvyksta vienas garsiausių mokslininkų industrinės organizacijos srityje – Virdžinijos universiteto ekonomikos mokslų profesorius Simonas P. Andersonas, tyrinėjantis medijų ir reklamos ekonomikos sritis. Jo straipsniai publikuoti svarbiausiuose ekonomikos mokslo žurnaluose tokiuose, kaip „American Economic Review“, „Econometrica“, „Journal of Political Economy“ ir „Review of Economic Studies“.

„ISM Executive School“ rinkodaros programų vadovės Kristinos Maikštėnienės teigimu, ISM universitete vyksiančios kūrybinės dirbtuvės turėtų pritraukti dėmesį tų, kurie į rinkodarą žiūri analitiškai ir atsakingai. Renginio programos temos atspindi naujas ir itin aktualias rinkodaros bei reklamos pasaulio tendencijas, kurių gilesnis suvokimas dar nespėjęs „nugulti“ tradicinių vadovėlių ar straipsnių puslapiuose.

„Rinkodaros šaknys glūdi ekonomikos moksle. Deja, auganti rinkodaros priemonių įvairovė, neracionalaus ir nevaldomo vartotojo idėja bei vis labiau įtempta rinkodarininkų kasdienybė šią sąsają, atrodytų, skatina ignoruoti. Argi dažno rinkodaros praktiko skaitinių aplanke šiandien išvysime ekonominio modeliavimo literatūrą, kaip buvo gana įprasta prieš kelis dešimtmečius? Tačiau tokiam ignoravimui dabar ypatingai netinkamas laikas. Naujų verslo modelių ir daugiapusių rinkų kontekste ekonomikos reiškinių suvokimas, teorinio rinkos atsako žinojimas būtinas norint vertinti bei prognozuoti ilgalaikius rinkodaros efektus”, – sako K. Maikštėnienė.

IX – ąsias kūrybines dirbtuves organizuojantys Simonas P. Andersonas bei Cornellio universiteto taikomosios ekonomikos ir vadybos dėstytoja Jūratė Liaukonytė teigia, kad šiais metais renginio tikslas suburti žmones, aktyviai dirbančius reklamos industrijos srityje ir besidominčius rinkodaros bei ekonomikos tendencijomis.

J. Liaukonytės teigimu, šiemet renginio tematika bus ypač plati – nuo pačių taupiausių būdų, kaip išmatuoti reklamos efektyvumą internetinėje erdvėje, kokį poveikį produktų paklausai turi socialinės medijos ar kaip geriau suprasti žiūrovų dėmesio sumažėjimą TV reklamų metu – iki reklamos mobiliose aplikacijose ir daugybė kitų temų, susijusių su reklamos sritimi.

Dvi dienas truksiančiose dirbtuvėse dalyvaus žymiausi mokslininkai iš garsiausių pasaulio universitetų tokių, kaip Cornellio, Duke’o, Stanfordo, Čikagos bei Vienos aukštųjų mokyklų. Renginio programa žada nustebinti unikaliu dalyvių deriniu – šalia pasaulinio garso tyrėjų išvysime ne vieną lietuvišką pavardę. Diskusijų dalyviai atstovauja ne tik akademinį pasaulį, bet ir dinamiškas verslo organizacijas, puikiai įvaldžiusias rinkodaros veiksmų efektyvumo vertinimų prioritetus. Į renginį atvyksta garsūs ekonomistai, atstovausiantys pasaulyje pripažintų kompanijų vardus tokių, kaip „Microsoft“, „Netflix“ ir „Pandora“.

Daugiau informacijos apie konferenciją ir renginio programą rasite: https://courses.cit.cornell.edu/jl2545/advertising2015.htm
Pranešimą paskelbė: Simona Žadvidaitė, ISM Vadybos ir ekonomikos univeristetas

Rekomenduojame
 
REIMA Stemu Black 36
 
Crocs™ Classic Glitter Lined Clog Starry Skies Glitter 39,5
 
REIMA Lampi Candy Pink 140
 
REIMA Passo 569408F Black 23
 
Trilliance Shampoo Žvilgesio suteikiantis šampūnas, 1000 ml

Parašykite komentarą