Akcinė bendrovė Lietuvos paštas tęsia savo veiklos efektyvinimą bei modernizavimą – Pakruojyje¸ Vytauto Didžiojo g. 17, kovo 14 d. duris atvėrė naujos koncepcijos šiuolaikiškas klientų aptarnavimo centras. Paštas, į kurį investuota 30 tūkst. eurų, įsikūrė prekybos centro „Indritus“ patalpose.
„Paštas turi būti ten, kur patogiausia klientui, todėl nuo šiol Pakruojo gyventojai galės naudotis visomis šiuolaikiškomis Lietuvos pašto paslaugomis ten, kur beveik kasdien tęsiasi jų maršrutas – prekybos centre. Rinka, kurioje veikiame, keičiasi, tad keičiamės ir mes: nuo šiol kasdienes pašto paslaugas moderniame klientų aptarnavimo centre Pakruojyje gyventojams teiks 10 darbuotojų, o atokiausias sodybas aplankys 8 mobilūs laiškininkai“, – sako Lietuvos pašto Tinklo direktorius Jonas Sadauskas.
Pasak jo, naujai įrengtame pašte veikia savitarnos parduotuvė, kurioje klientai galės patys pasirinkti ir įsigyti įvairių atnaujinto asortimento siuntų pakavimo priemonių bei kitų prekių. Be to, naujose patalpose įrengtos patogesnės darbo vietos, kuriose lengviau apdoroti pašto siuntas, pašto darbuotojai, kurie aptarnauja klientus prie kasos, dirbs atviresnėje aplinkoje, kad galėtų greičiau pagelbėti salėje esantiems klientams.
Mobilų laiškininką į namus nemokamai išsikviesti galima tel. 870055400 arba el. paštu info@post.lt.
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas turi plačiausią ir tankiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą šalyje. Lietuvos paštas teikia pašto, logistikos ir finansinio tarpininkavimo paslaugas.
Pranešimą paskelbė: Reda Kazlaitė, AB Lietuvos paštas