Šiandien Ukmergės gatvės, Laisvės prospekto ir Ateities gatvės sankryžos rekonstrukcijos pabaigtuvių renginyje buvo pristatytas pabaigtas projektas, mero padėkomis apdovanoti vykdę projektą bendrovių vadovai, specialistai, darbininkai. Ceremonijoje dalyvavo Vilniaus miesto meras Juozas Imbrasas, mero patarėjai, miesto Tarybos nariai, atsakingų Savivaldybės departamentų vadovai ir specialistai, Transporto investicijų, Lietuvos automobilių kelių direkcijų atstovai, bendrovių „Urbanistika”, „Kelprojektas” projektuotojai, rangovai, subrangovai – bendrovės „Panevėžio keliai”, „Ukmergės keliai”, „Sostinės gatvės”, „Neiluva”, „Agvysta”, „Ryšių statyba”, „Gamtovaizdis”, „Megrame”, „Urbico”, „Vilniaus rentinys” vadovai ir specialistai. „Transporto sektorius augant automobilių skaičiui sostinėje yra prioritetinis. Ko vertas miestas, jei negalima jame laisvai judėti? Kiekvienas sėkmingai įgyvendintas transporto projektas yra didelis pasiekimas, turintis įtakos mūsų miesto ekonomikos gyvybingumui. Lengva nebuvo, tačiau geriausių įmonių, specialistų, aukštos kvalifikacijos, supratimo, nevaldiško požiūrio į darbą dėka, projektas baigtas, – sakė Vilniaus miesto meras Juozas Imbrasas. – Manau, daugelis vairuotojų įsitikino, kad sankryžos rekonstrukcija pagerino padėtį – mažiau spūsčių, padidėjo sankryžos pralaidumas, optimaliau pasiskirsto automobilių srautai, pagerėjo susisiekimas tarp Pašilaičių, Fabijoniškių ir Baltupių rajonų”. 2008 m. gruodžio 30 d. valstybinė komisija pripažino tinkama naudoti rekonstruotą dviejų lygių Ukmergės gatvės, Laisvės prospekto ir Ateities gatvės sankryžą. Ši data laikoma oficialia sankryžos rekonstrukcijos pabaiga. Projekto vykdymo metu Ateities gatvė rekonstruota nuo sankryžos su Fabijoniškių gatve iki susijungimo su Laisvės prospektu. Ateities gatvė buvo įgilinta, Ukmergės gatvėje esamame lygyje įrengti du 17 m pločio ir 35 m ilgio viadukai. Eismas minėtais viadukais abiem kryptimis paleistas 2007 m. gruodžio 6 d. Iki to laiko eismas šioje sankryžoje buvo uždarytas ir organizuotas apvažiavimas aplinkinėmis gatvėmis. Toliau darbai buvo vykdomi po viadukais – kur jungiasi Ateities ir Ukmergės gatvės. Eismas nuo Laisvės prospekto sutvarkyta Ateities gatvės dalimi po viadukais buvo paleistas 2008 m. rugsėjo 13 d. Ukmergės gatvė buvo išplatinta iki 6 eismo juostų, įrengiant po papildomą eismo juostą įvažiavimui į jungiamąsias gatves. Išvažiavimui iš rekonstruoto transporto mazgo po rekonstrukcijos naudojamos P. Žadeikos, J. Baltrušaičio, Pašilaičių gatvės. Šios gatvės jungiasi su aplinkinių rajonų gatvėmis, o J. Baltrušaičio gatvėje įrengta papildoma eismo juosta. Rekonstruotų gatvių važiuojamosiose dalyse įrengtos 2 m pločio skiriamosios juostos, grįstos betoninių trinkelių danga, su tvorele per vidurį. Transporto mazgo teritorijoje įrengti nauji šaligatviai ir dviračių takai, perklotos esamų šaligatvių ir dviračių takų dangos. Siekiant sumažinti triukšmą dėl padidėjusių eismo srautų, rekonstruotoje Ateities gatvės dalyje 6-iuose namuose buvo pakeista 3615 langų ir įstiklinti balkonai, įrengiant šiuolaikiškas langų konstrukcijas su plastikiniais profiliais ir selektyviniu stiklu. Reikšmingą sostinės transporto infrastruktūros projektą statybos bendrovė „Panevėžio keliai” pradėjo vykdyti 2006 m. gruodį. Projekto vertė – 43,8 mln. litų. Užsakovas – Vilniaus miesto savivaldybė. Rekonstrukcijos darbai truko dvejus metus.
Related Posts
Įpročiai formuojami dar vaikystėje: 5 smagūs būdai, padėsiantys vaikams gyventi tvariau
2024 03 08
J. Eimontas. Grūdų rinkai įtaką daro geopolitika ir būsimo derliaus prognozės
2025 03 31