„Vilniaus vakarinis aplinkkelis inžinerine prasme – vienas sudėtingiausių miesto susisiekimo infrastruktūros objektų. Jo statybai jau yra ir bus panaudotos naujausios Lietuvoje taikomos kelių statybos technologijos, surasti nestandartiniai inžineriniai sprendimai”, – atvykęs į aplinkkelio statybvietę pažiūrėti kaip vyksta betonavimo darbai, sakė Vilniaus mero pavaduotojas Romas Adomavičius. Šiandien 5 val. ryto prasidėjo trečiojo lygio estakados per Oslo gatvę perdangos nepertraukiamo betonavimo darbai, kurie truks apie 20 valandų. Ši 194 metrų ilgio monolitinė estakada, kurios perdangai įrengti jau sumontuota 354 tonos armatūros tinklų, – vienas svarbiausių Vilniaus vakarinio aplinkkelio I-ojo etapo, apimančio aplinkkelio atkarpą nuo Oslo iki L. Asanavičiūtės gatvės, objektų. Iki rytojaus, antradienio, 1 val. nakties į estakados klojinius planuojama supilti 1750 kub. m betono. Betono masė nepertraukiamai bus tiekiama iš dviejų Vilniaus gamyklų 12 betonvežių mašinų, kurių talpa – po 9 kub. m. Betono masė iki estakados klojinių bus keliama 2-iem betono siurbliais, kurių padavimo mechanizmo ilgis siekia 46 metrus. Pasak AB „Panevėžio keliai” generalinio direktoriaus Virmanto Puidoko, monolitinės estakados perdangos betonavimas – vienas sudėtingiausių estakadų statybos technologinių procesų, kuris reikalauja didelės apimties parengiamųjų darbų, kruopštaus darbų organizavimo vykdant patį procesą, nes jo pagrindinė sąlyga – nepertraukiamumas. Todėl sėkmingam šio uždavinio baigties užtikrinimui reikalinga numatyti alternatyvius statybinių medžiagų tiekimo šaltinius, transporto maršrutus, alternatyvias betono masės pakėlimo priemones, jei įvyktų nenumatyti trukdžiai. Trijų lygių estakados Oslo gatvėje statyba pradėta praėjusiais metais. Antrojo lygio 77 metrų ilgio estakados perdangos įrengimui prireikė 680 kub. m betono ir 138 tonų armatūros, o betonavimo darbai užtruko 14 valandų. Minėta estakada yra projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus vakarinio aplinkkelio I-asis etapas (nuo Oslo iki L. Asanavičiūtės gatvės)” dalis. Darbai, kuriuos atlieka „Panevėžio kelių” ir „Kauno tiltų” bendrovės, vykdomi vadovaujantis 2008 metais pasirašyta sutartimi su Vilniaus miesto savivaldybės administracija. Atsakingasis junginio partneris – AB „Panevėžio keliai”. Sutarties suma – 135,89 mln. Lt. Projektas dalinai finansuojamas ES Sanglaudos fondo lėšomis. Projekto darbus planuojama baigti sutartyje numatytu laiku – 2011 m. vasario mėnesį. Statoma sankryža Oslo gatvėje yra antroji trijų lygių sankryža Vilniuje – pirmoji pastatyta Vilniaus pietiniame aplinkkelyje.