BIGBANK optimizuoja savo klientų aptarnavimo tinklą siekdamas atitikti pakitusią paklausą. Šiemet BIGBANK atidarė tris naujus klientų aptarnavimo skyrius Kaune, Šiauliuose ir Marijampolėje bei neseniai uždarė skyrių Vilniuje, esantį prekybos centre „Mandarinas”. Daugiau pokyčių šiais metais neplanuojama. Pasak BIGBANK AS Lietuvos filialo vadovo Rolando Norvilo, lyginant su keliais praėjusiais metais, šiuo metu paskolų paklausa yra pakitusi. „Siekdami išlaikyti klientų aptarnavimo tinklo dydį ir atitinkantį paklausą geografinį išsidėstymą, šiemet atidarėme tris naujus klientų aptarnavimo skyrius, tačiau tuo pat metu reaguodami į ekonominius pokyčius, uždarėme vieną skyrių Vilniuje. Optimizavome savo klientų aptarnavimo tinklą, kaip tai ir buvo planuota”,- teigia Rolandas Norvilas. Aptarnavimo tinklo optimizavimas vykdomas Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. BIGBANK AS filialas Lietuvoje savo veiklą pradėjo 2007 m. rugsėjo mėnesį. Šiandien BIGBANK Lietuvoje jau turi 10 klientų aptarnavimo skyrių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Mažeikiuose, Marijampolėje ir Šiauliuose. 2009 metų pirmojo ketvirčio pabaigoje BIGBANK AS filialo Lietuvoje paskolų portfelis siekė 47,8 mln. litų. BIGBANK AS yra vienas didžiausių bankų Baltijos šalyse, besispecializuojantis išskirtinai kreditų ir indėlių fiziniams asmenims rinkoje. Šių metų pirmojo ketvirčio pabaigoje BIGBANK aktyvai sudarė 2,8 mlrd. Estijos kronų (~0,62 mlrd. litų), o grynasis BIGBANK grupės pelnas pirmojo ketvirčio pabaigoje buvo 23,6 mln. Estijos kronų (~5,2 mln. litų). Papildoma informacija: Andrius Kasparavičius, andrius@koko.lt, +37069817740 Rolandas Norvilas, rolandas.norvilas@bigbank.lt, 85 2058702
Related Posts

Tyrimas: lietuviai savęs maisto švaistūnais nelaiko, bet kas mėnesį išmeta iki 5 kilogramų produktų
2021 04 09
Pirmąjį pusmetį prekybos tinklas „Iki“ į plėtrą ir atsinaujinimą investavo beveik 10 mln. eurų
2021 07 07