Siekiant įgyti didžiausią naudą internetinio marketingio atžvilgiu, reikia iš tiesų paplušėti. Tiesą sakant, žvelgiant į nemažą dalį šiuolaikinės visuomėnės, pasidaro pakankamai pikta – žmonės nori gyventi neįtikėtinai gerai, nori turėti pačius prašmatniausius, didžiausiu materialumu pasižyminčius daiktus, aukščiausias pozicijas paieškų sistemose, šiuo atveju, tačiau visiškai nėra pasiryžę dirbti. Mąstymas, jog viskas yra išties lengvai pasiekiama, žaloja šiuolaikinę visuomenę ir priverčia šiuos vadovautis mintimi, jog „reikia sekti svajonių“, tačiau ne dirbti – paradoksalu, tačiau be sunkaus darbo nė neįmanoma įgyvendinti siekių.
Taigi, šiandieną norėčiau pasiūlyti vieną iš pravarčiausiu, mano manymu, internetinės rinkodaros metodikų, leisiančių sunkiai bei uoliai dirbantiems žmonėms įgyti pranašumą ir iškelti asmeninius projektus į viršūnę paieškų sistemose. Rašydamas ne vien tik pristatysiu pagrindinę paslaugos – nuorodų katalogas – koncepciją, tačiau ir gvildensiu klausimą, kodėl tokia sistema yra itin pravarti. Taip pat, esminių bruožų įvardyjimas, mano manymu, taipogi turėtų būti pravartus – tad be to šį kartą neapseisime.
Kas iš viso yra tas nuorodų katalogas ir kodėl gi aš dabar jums jį rekomenduoju? Kaip ir teigiau šiek tiek anksčiau, nuorodų katalogą būtų galima įvardyti, kaip vieną iš internetinės rinkodaros procesų – metodų. Žinoma, tai nebūtų pats tikslingiausias apibrėžimas, tačiau paskirtimi, bei pačia esme, nuorodų katalogas yra ganėtinai arti sistemų koncepcijos. Taigi, įvardytoji paslauga dažniausiai būna virtualaus projekto pavidalo – norima pasakyti tai, jog klientai, siekiantys pasinaudoti pasiūlymu, turės pasinaudoti kitos kompanijos internetiniu puslapiu. Pati koncepcija veikia tokiu principu, jog atėjęs žmogus, su siekiu iškelti individualų projektą į aukštumas, turi patalpinti tikslingą turinį, iš kurio būtų galima suvokti apie teikiamas paslaugas, į konkrečią, su veikla susyjusia kategoriją. Nepaisant to, turinyje privalo būti išorinės nuorodos, dar kitaip visuomenėje žinomos, kaip link‘ai, nukreipiantys tiesiogiai į asmeninius projektus. Viskas – iš tiesų, daugiau nieko nereikia daryti, apart to, jog toks pačius veiksmus svarbu įgyvendinti keliuose portaluose. Laikui bėgant, mat Google išties mėgsta tokiu principu keliamus portalus, jūsų internetinė svetainė turėtų užiimti vis didesnę ir didesnę gaunamų rezultatų dalį, kitų bendrovių atžvilgiu.
Iš tiesų, paskutinė mintis taip pat įrodo ir paslaugos nuorodų katalogas naudą. Omenyje turiu tai, jog aukštesnės pozicijos paieškų sistemose jums garantuos didesnį klientų srautą, o taip pat ir potencialių klientų ratą – pastarasis veiksnys priklauso nuo jūsų virtualaus projekto pobūdžio. Taigi, tai leidžia daryti prielaidą, jog minimalistinės laiko bei pastangų investicijos, talpinant bei tokiu būdu puoselėjant projektą, gali atnešti milžiniškos naudos. Smagiausia tai, jog tokia rinkodaros sistema yra ilgalaikė – netgi praktiškai nėra svarbu, ar nuorodų katalogas, kuriame patalpinote darbus su išorinėmis nuorodomis po kurio laiko vis dar galios – Google gaus apie jus informaciją, todėl įsipareigos pakankamai ilgą laiko tarpą ją puoselėti.