Valentino dieną lietuviai sutinka tradiciškai. Savo mylimuosius jie džiugina gėlėmis, šokoladais ir saldainiais, o šiomis prekėmis krepšelius parduotuvėse vasarį kasmet pildo vis gausiau. Tokias tendencijas stebi lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, kuriame minėtų produktų pardavimai, lyginant 2019-ųjų ir 2018-ųjų antro žiemos mėnesio duomenis, išaugo daugiau nei 10 proc.
Kaip pasakoja „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė, vasarį pirkėjai mylimuosius labiausiai mėgsta lepinti šokoladiniais saldainiais, „Paukščių pienu“, įvairiausiais dražė, dovanoja skintas bei vazonines gėles, o Valentino dienos šokolado plytelės pernai iš parduotuvių lentynų buvo tiesiog iššluotos.
„Maximos“ atstovės teigimu, pernai vasarį Valentino dienos šokolado plytelių pardavimai į viršų šovė 123 proc.
„Norinčiųjų savo antrąsias puses meilės dieną nustebinti šiais skanėstais skaičius padvigubėjo. Iš viso 2019-aisias tokių šokolado plytelių savo parduotuvėse pardavėme daugiau nei 76 tūkst.“, – skaičiuoja pašnekovė.
Saldžiąsias plyteles keičia guminukai
Valentino dienai lietuviai renkasi klasiką: jei išskirtinių šios šventės prekių pernai vasarį parduota mažiau, pasak V. Drulienės, tradicinio asortimento – gėlių, saldainių ir šokolado – pirkta noriai.
„Lyginant 2019-ųjų ir 2018-ųjų antro žiemos mėnesio pardavimus, šokoladinių saldainių suprekiavome 45 proc., „Paukščių pieno“ – 43 proc., dražė saldainių ir šokoladinių plytelių su lazdyno riešutais – po 35 proc. daugiau. Įdomu tai, kad pirkėjų krepšeliuose vis dažniau atsiranda guminukai, „Maršmelo“ saldainiai, o saldžiųjų plytelių jie nebesirenka. Pastarųjų saldumynų pardavėme dvigubai mažiau“, – teigia V. Drulienė.
Valentino dienos „Maxima“ pirkėjai neįsivaizduoja ir be gėlių. Jas dovanojančiųjų skaičius kasmet auga ir pernai vasarį padidėjo daugiau nei 20 proc.
„Savo antrosioms pusėms mūsų pirkėjai per visus 2019-uosius įteikė ir namus papuošė daugiau nei 3 milijonais skintų bei vazoninių gėlių. Džiugu, kad ši graži tradicija vis dar gyvuoja ir esu įsitikinusi, kad tokia dovana dar ilgai bus vienas pagrindinių pasirinkimų švenčių proga“, – dalijasi V. Drulienė.
Apie bendrovę „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.
Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”