Verslas

„Nestlé“ Korporatyvinių reikalų vadove Baltijos šalims tapo M. Dautartaitė

Didžiausiai pasaulyje maisto ir gėrimų bendrovei „Nestlé“ priklausančios „Nestlé Baltics“ Korporatyvinių reikalų vadove tapo Marija Dautartaitė. Šiose pareigose ji keičia iki šiol įmonės komunikacijai vadovavusią Mildą Žemaitienę.

Per dešimtmetį, Marija Dautartaitė  komunikacijos ir strateginių projektų valdymo patirties įgijo dirbdama viešajame, privačiame ir nevyriausybiniuose sektoriuose. 2012-2014 m. M. Dautartaitė dirbo Užsienio reikalų ministerijoje ir kaip karjeros diplomatė dalyvavo Lietuvos pasirengimo pirmininkauti ES Tarybai veiklose, 2014-2019 metais buvo LR Prezidentės Dalios Grybauskaitės patarėja ir nacionalinės socialinės saugumo kampanijos „Už saugią Lietuvą“ koordinatorė. M. Dautartaitė taip pat yra John McCain Instituto lyderystės programų alumnė ir viena iš socialinės iniciatyvos „MaMaDu“ įkūrėjų. Pastaruosius metus M. Dautartaitė dirbo viešųjų ryšių agentūroje.

„Prie „Nestlé“ komandos prisijungiu tvirtai žinodama, kokios svarbios įmonei yra socialinės atsakomybės, tvarumo, sveikos gyvensenos ir mitybos temos. Visa tai  būtina, kuriant sveiką ir sąmoningą ateities visuomenę, kuri gebės atremti pasaulinius iššūkius. Džiaugiuosi, kad kartu su visa „Nestlé“ komanda prisidėsiu prie šios visuomenės kūrimo“ – sako M. Dautartaitė.

  1. Žemaitienė su „Nestlé Baltics“ taip pat neatsisveikina, ji lieka dirbi įmonės Kavos verslo vadove.

„Nestle“ yra didžiausia pasaulyje maisto ir gėrimų bendrovė, joje dirba 230 000 darbuotojų. Įmonė veikia 187 šalyse ir valdo daugiau kaip 2.000 prekės ženklų – nuo žinomų visame pasaulyje iki mėgstamiausių vietinėse rinkose. Žinomiausi „Nestlé“ prekės ženklai yra „Nescafé“, „Maggi“, „Nesquik“, „Purina“, „Lion“, „Kit Kat“, „Perrier“ ir kt.

Baltijos šalyse „Nestlé“ savo atstovybę įkūrė 1996 m. Po šešerių metų buvo įkurta UAB „Nestlé Baltics“, jos centrinis biuras yra Vilniuje. Nuo 2020 “Nestle Baltics” vadovauja Ade Merilai.

Per daugiau kaip 150 metų sukauptą mitybos, sveikatos ir sveikatingumo patirtį „Nestlé“ naudoja tam, kad padėtų žmonėms, šeimoms ir augintiniams gyventi sveikiau ir laimingiau. Bendrovė įgyvendina tris pagrindinius pasaulinius tikslus: kurti sveikesnius produktus ir 50 mln. vaikų visame pasaulyje padėti gyventi sveikiau, pagerinti pragyvenimo lygį 30 milijonų žmonių, gyvenančių bendruomenėse, tiesiogiai susijusiose su įmonės verslo veikla bei dirbti taip, kad „Nestlé“ veikla neturėtų  neigiamo poveikio aplinkai.

Pranešimą paskelbė: Renata Rimkutė, UAB ADVERUM

Rekomenduojame
 
Kaunas Hockey ledo ritulys
 
Kaip serviruoti stalą gimtadienio šventei?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose

Parašykite komentarą