• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Klinika „Šypsenos akademija“ siūlo verslininkams atlikti darbuotojų COVID-19 testus jų objektuose
  • Naujas kvartalas Justiniškėse keičia stereotipus
  • Vilniečių iniciatyva: miesto centre kuriamas eksperimentinis skvero apželdinimo projektas

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • Iš namų konsultuojami pacientai ir medicinos tyrimai per atstumą: kaip 5G pakeis kai kurių darbų pobūdį?
  • Senos ir neprižiūrėtos sistemos – lengvas grobis programišiams  
  • Mini LED“ televizoriai: LCD televizorių technologijos evoliucija tęsiasi

Nealkoholinio alaus vartojimas sparčiai auga – kas lėmė pokyčius?

Nealkoholinio alaus vartojimas sparčiai auga – kas lėmė pokyčius?

Bjauriojo ančiuko istorija – taip galima pavadinti besikeičiantį Lietuvos gyventojų santykį su nealkoholiniu alumi. Vos prieš kelis metus šio gėrimo užimama alaus rinkos dalis nesiekė nė procento, tačiau dabar situacija visiškai kitokia. Vien pernai šis segmentas augo 102 proc. Tokie pokyčiai fiksuojami ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje.

Europos aludarius vienijanti organizacija „Brewers of Europe“ teigia, kad nealkoholiniam bei silpnam alui tenka jau 6 proc. visos Europos alaus rinkos. Tokį populiarumą lemia du pagrindiniai veiksniai: žmonės vis aktyviau ieško sveikų produktų, o naujos technologijos aludariams leidžia virti geresnių skoninių savybių nealkoholinį alų.

„Nealkoholinio alaus populiarumas Lietuvoje auga neįtikėtinais tempais. Per ketverius metus šio gėrimo pirkimas didėjo daugiau nei penkis kartus. Ir tai nėra tik Lietuvos tendencija – pernai „Carlsberg“ Vakarų Europos (jam priklauso ir Lietuva) bei Rytų Europos regionuose pasiekė 33 proc. nealkoholinio alaus portfelio augimą. 2017 m. augimas siekė 15 proc. Tad nealkoholinio alaus populiarumas ne tik kad nekrinta, bet auga vis greičiau“, – sako „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) bei „Carlsberg“ Baltijos šalyse vadovas Rolandas Viršilas.

Lietuvoje šiuo metu ŠUA yra aiškus nealkoholinio alaus lyderis – pernai įmonė čia išsikovojo 66 proc. rinkos, tuo metu artimiausiam konkurentui teko vos 15 proc.

Dažniausiai perka savaitgalį

Nealkoholinio alaus populiarumo augimą pastebi ir prekybos centrai, o jo pardavimų nesieja su alkoholio ribojimu. „Jau senokai fiksuojame viso nealkoholinių gėrimų segmento, o ypač – nealkoholinio alaus populiarumo augimą. Šio gėrimo pardavimo laikas neišsiskiria iš kitų prekių – dažniausiai jis perkamas piko metu, kaip ir visos kitos prekės“, – apie pastebėtas tendencijas kalba „IKI“ komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė.

Jos teigimu, daugiausia nealkoholinio alaus parduodama savaitgaliais, tačiau ir šiuo atveju sąsajos su sutrumpintu prekybos alkoholiu laiku nematyti. Mat didžiausias pirkėjų suaktyvėjimas būna dar prieš prekybos draudimo metą.

Paprašyta išskirti nealkoholinio alaus pirkėjo portretą, B. Čaikauskaitė sako, kad paprastai tai būna 25–45 m. asmenys, dažniau moterys.

Išskyrė 3 veiksnius

Kintančius šalies gyventojų vartojimo įpročius iliustruoja ir jų pasirinkimai renginių metu. „Siemens“ arenos generalinis direktorius Andrius Žiauberis sako, kad nuo 2016 iki 2018 m. arenoje nealkoholinio alaus pirkimas išaugo 300 proc., o įvertinęs pirmų trijų šių metų mėnesių rodiklius, jis prognozuoja, kad nealkoholinio alaus pardavimai šiais metais bus maždaug 50 proc. didesni nei pernai.

„Žinoma, mes turėjome daugiau renginių bei lankytojų, o bendrai ekonominei situacijai Lietuvoje gerėjant, žmonės perka daugiau gėrimų. Tačiau vien tai negalėtų nealkoholinio alaus pirkimo pakelti 300 proc. Tokius pokyčius lėmė ne tiesiog augantis vartojimas, o kitoks pasirinkimas.

Mūsų įpročiai keičiasi – norime būti sveikesni, auga ir socialinis sąmoningumas – atvažiavusieji su automobiliais dabar kur kas atsakingesni. Prie pokyčio prisidėjo ir gamintojai – nealkoholinio alaus asortimentas išsiplėtė, o skonis pagerėjo. Matyčiau tris pagrindinius nealkoholinio alaus populiarėjimo veiksnius: gerėjanti ekonominė situacija, kartu su augančiu sąmoningumu besikeičiantys visuomenės įpročiai ir šiuolaikinės aludarystės technologijos, leidžiančios virti kokybišką, vartotojų skonį atitinkantį nealkoholinį alų“, – sako A. Žiauberis.

Šventės ir šiltasis sezonas – nealkoholinio alaus metas

Beįsibėgėjantis šiltasis sezonas ir artėjanti vasara visiems gėrimų gamintojams itin svarbus metas, nes atšilus orams pasiekiamas pardavimo pikas. Ne išimtis ir nealkoholinis alus.

„Praėjusią vasarą fiksuotas rekordas – viename iš prekybos tinklų nealkoholinio alaus pardavimo vertė viršijo 10 proc. visų alaus pardavimų. Prieš kelis metus niekas negalėjo to tikėtis. Tiesa, dar yra didelis skirtumas tarp miestų ir kaimo vietovių, kuriose nealkoholinio alaus pradavimų svoris dukart mažesnis.

Mūsų duomenimis, pernai vasarą 81 proc. didžiųjų miestų gyventojų (20–44 metų) bent kartą gėrė alkoholinį alų, nealkoholinį – 71 proc. Žmonės vis intensyviau ieško sveikų gėrimų ir nealkoholinį alų jie atranda ne kaip alternatyvą alkoholiniam alaus, o atskirą, savarankišką gėrimą. Be to, jame nėra pridėtinio cukraus – pirkėjams tokie dalykai svarbūs“, – sako ŠUA rinkodaros vadovas Andrius Bagdzevicius.

Jo teigimu, pagrindinė nealkoholinio alaus linija „GO“ tikslingai nesieta su ankstesniais prekės ženklais, mat nealkoholinį alų įmonė mato kaip atskirą – labiau gaiviųjų gėrimų – kategoriją. O artėjant šventėms, tokioms kaip šv. Velykos, ar susiruošus į išvyką gamtoje, nealkoholinis alus tampa geru pasirinkimu kiekvienam atsakingam vairuotojui.

Pranešimą paskelbė: – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“

Rekomenduojame
 
Crocs™ Monterey Wedge Womens Black 42,5
 
LORENZO 62-160-32 Black 38
 
Happy Socks Hamburger Multi 9000 36-40
 
Crocs™ Literide Modform Lace Mens Navy/White 47,5
 
ZAXY Talk Sandal Platform 17608 Nude 39
 
Crocs™ Classic Platform Clog Pale Blush 38,5
2019 04 19   BNS Spaudos centras
  Verslas
  • Technologinių ekoinovacijų diegimui – milžiniškas verslo dėmesys

  • Kelionėse tykančios infekcijos: kaip jų išvengti?

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • https://zaidziam.lt
  • rasto darbai
  • filmai online
  • cs 1.6 siųstis
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

    SAVE & ACCEPT