2021 m. gruodžio 7 d. užbaigtas įgyvendinti sandoris, kurio pagrindu į vieną įmonių grupę buvo sujungtos dvi istorinės švaros produktų gamintojos – Lietuvoje registruota AB „Naujoji Ringuva“ ir Latvijoje registruota AS „Spodriba“. Įgyvendinant šį įmonių susijungimą buvo sukurtas aiškus Baltijos šalių regiono lyderis švaros produktų gamybos srityje, kuris orientuojasi į ekologiškų inovatyvių produktų kūrimą.
Sandorio šalių vertinimu, pagrindinis veiksnys, lėmęs sėkmingą derybų dėl verslų sujungimo rezultatą, buvo abiejų partnerių noras sukurti Baltijos šalių regiono lyderį ir pakloti stiprius pamatus tolesnei verslo plėtrai.
„Spodriba“ yra neginčijamas ekologiškų švaros produktų vystymo lyderis Latvijoje, tačiau siekiant regioninės lyderystės tai greičiau gali būti pasiekta jungiantis su kitais regiono žaidėjais. Tikime, kad „Naujoji Ringuva“ šiam tikslui yra geriausias partneris“, – sakė Fridrik Ingi Fridriksson, AS „Spodriba“ valdybos pirmininkas.
„Naujoji Ringuva“ nuosekliai įgyvendina savo strategiją kurdama inovatyvius ir aplinką tausojančius produktus, tam yra reikalingi reikšmingi žmogiškieji ir finansiniai resursai. „Spodriba“ ir „Naujosios Ringuvos“ geriausių patirčių bei resursų sujungimas leis tapti regiono lyderiu šioje srityje“, – sakė Jurgita Žilvinskaitė, AB „Naujoji Ringuva“ generalinė direktorė.
Sandoris buvo finansuojamas „Swedbank“ Lietuvoje.
„Mes, būdami finansiniu partneriu, džiaugiamės galėdami prisidėti prie šio reikšmingo abiem šalims – Lietuvai ir Latvijai – sandorio. „Naujoji Ringuva“ bei „Spodriba“ labai daug dėmesio skiria aplinką tausojantiems produktams, o po susijungimo, tikime, kad įmonei dar geriau seksis eiti tvarumo keliu bei užsitikrinti lyderystę regione“, – sakė Mindaugas Steikūnas, „Swedbank“ Lietuvoje Verslo klientų departamento direktorius.
Įgyvendinant sandorį teisiniais patarėjais buvo TGS Baltic, finansiniais patarėjais – Oaklins Lithuania ir Prudentia.
Apie AB „Naujoji Ringuva“:
Bendrovė įkurta 1920 metais. Kuria ir gamina namų švaros ir kūno priežiūros produktus, prioritetą teikdama ekologiškumo, natūralumo ir inovatyvumo strategijai. Bendrovė vysto prekių ženklus BALANCE, RINGUVA, SMILĖ, TINDI. 2020 metais bendrovės apyvarta viršijo 5 mln. Eur, o EBITDA – 1,2 mln. Eur.
Apie AS „Spodriba“:
Bendrovė įkurta 1921 metais. Vysto namų švaros ir kūno priežiūros, augalų priežiūros ir profesionalius s švaros produktus, vadovaudamasi ekologiškumo strategija. Bendrovės vystomi prekių ženklai yra Seal, Eco, Kastanis, VITO ir kt. 2020 metais bendrovės apyvarta viršijo 8,2 mln. Eur, o EBITDA – 3 mln. Eur.
Pranešimą paskelbė: Inga Razmaitė, UAB Headline agency