Verslas

Naujas restorano prekės ženklas griliuje keptų patiekalų mėgėjams

UAB „Amber Food“, valdanti restoranus „Katpėdėlė“, „Charlie Pizza“, „La Crepe“ „Carskoje Selo“, „Manami“ ir alaus barą Klaipėdoje „Beer Garden“, į rinką įveda naują prekės ženklą – „Grill terrace“. Terasos įrengtos prestižinėse Vilniaus vietose.
„Keliaujantieji po pasaulį žino naujausias valgymo tendencijas Vakaruose – ten populiarumą įgyja vadinamieji gatvės restoranai, kuriuos sunku apibrėžti – tai nėra greito maisto užkandinės, bet ir ne tokie įpareigojantys, kaip klasikiniai restoranai. Sparčiai populiarėjančiose vietose tiekiamas renesansą išgyvenantis ant grotelių kepamas maistas – mėsa, jūros gėrybės, žuvis ir daržovės, – sako „Amber Food“ rinkodaros vadovė Lina Nikonovaitė. – Ant grotelių keptas maistas Europą pasiekė iš JAV, kur tradiciškai žmonės savo namo kieme kepa mėsą ant griliaus ir rengia pasisėdėjimus su draugais. Senajame žemyne ne visi turi tokią galimybę, todėl panašią atmosferą bando kurti restoranuose: juose patiekiamas skanus maistas, kurį patogu valgyti rankomis ir dalintis su draugais. Matome, kad poreikis tokiam laiko praleidimui atsiranda ir Lietuvoje, todėl „Grill terrace“ klientams siūlysime valgiaraštį, gausų ant grotelių keptų mėsos, žuvies ir daržovių patiekalų“.
Vakarų Europoje tokio tipo restoranai paplito jau pernai, ypač jų daug Londone, Jungtinėje Karalystėje. Žinomi maisto apžvalgininkai, įskaitant įtakingą australų žurnalą „Good Food“ („Geras maistas“), ne veltui viena didžiųjų 2015 metų tendencijų maitinimo versle įvardijo ant grotelių kepto maisto kultūrą. Svarbu tai, kad ji nepriklauso vienai tautai, tad virtuvės šefas gali eksperimentuoti ir maišyti skirtingų regionų tradicijas – Italijos, Argentinos, Brazilijos, Meksikos ir kitų. Taip pat šiuose restoranuose nepamirštama ir vis didėjanti vegetarų bei veganų bendruomenė: daržovės tampa ne tik garnyru prie mėsos, bet ir atskirais patiekalais, ingredientais įvairioms užtepėlėms.
„Lietuvoje iki šiol šiltuoju metų laiku populiarūs šašlykai savo vietos galbūt neužleis, tačiau mieste gyvenantys ir iškylos gamtoje išsiilgę biurų darbuotojai bei daug keliaujantys ir kitokios maisto kultūros „ragavę“ žmonės turėtų įvertinti naujo mūsų prekės ženklo restoranus. Įvertinę klientų srautus ir strategiškai patogias vietas, naujas ant griliaus keptų patiekalų gurmanų traukos vietas įrengėme Vilniaus Šventaragio ir Pilies gatvių sankirtoje bei ant prekybos centro VCUP stogo po atviru dangumi. Lankytojų laukia kompetentingi virtuvės šefai ir specialios „Green egg“ kepsninės, kur preciziškai kontroliuojamas karštis ir kurių keraminė kepimo ertmė bei efektyvus oro srautų reguliavimas garantuoja kepsnių sultingumą.
UAB „Amber Food“ valdo 24 picerijas „Charlie pizza“, 11 blyninių „La Crepe“, 5 restoranus „Katpėdėlė“, 2 restoranus „Carskoje Selo“, 2 Azijos virtuvės restoranus „Manami“, gastrobarą „Beer Garden“, barų zonas Žalgirio Arenoje. Latvijoje nuo 2011 metų atidarytos 3 picerijos „Charlie pizza“.

Parašykite komentarą