Transportas

NAUJAS „RENAULT“ ŠŪKIS „RENAULT – AISTRA GYVENIMUI“

Kartu su naujojo „Espace“ debiutu, „Renault“ paskelbė savo naująjį šūkį – „RENAULT – aistra gyvenimui“.
Šis šūkis perteikia 2012 metais gamintojo pasirinktą naują požiūrį į automobilių dizainą. Jis taip pat pabrėžia gamintojo pažadą gaminti kokybiškus, patrauklius modelius, kurie palengvintų kasdienį jų naudotojų gyvenimą.
Naujasis „Renault“ šūkis pradedamas įgyvendinti nuo 2015 metų balandžio.

ATGAIVINANT „RENAULT“ MARKĖS GENETIKĄ
Ilgametė „Renault“ tradicija gaminti „Voitures à Vivre“ nuo pat kompanijos gyvavimo pradžios pateikė novatoriško dizaino, sumaniai apgalvotus ir sukonstruotus, komfortabilius automobilius. Nuo 2012 metų markės DNR turėjo tikslą dominti klientus, panaudojant ir emocinį ryšį. Tai nulėmė naują požiūrį į automobilio dizainą, akivaizdžius šio sprendimo ženklus galime matyti jausmingose, žavingose ir atletiškose „Clio“, „Captur“, „Twingo“, „Kadjar“, o dabar – ir naujojo „Espace“ kėbulų linijose.
Šūkis „RENAULT – aistra gyvenimui“ taip pat pabrėžia „Renault“ inžinierių ir dizainerių pastangas stebėti klientus ir jų kasdienį gyvenimą, kad būtų galima pasiūlyti aukštos kokybės automobilius, išmanias naujoves ir paslaugas, skirtas palengvinti kasdienį gyvenimą. Reikia paminėti ir tokius priedus kaip multimedijos sistemą R-LINK2®, ilgą vairuotojo pagalbinių sistemų sąrašą, automatiškai susilankstančias „Kadjar“ sėdynes ir „Multi-Sense®“ sistemą, siūlomą naujajame „Espace“.
„Mūsų naujasis šūkis „RENAULT – aistra gyvenimui“ atspindi „Renault“ vykstančius didelius pokyčius, prasidėjusius kartu su naujojo „Clio“ pasirodymu, – sako Michaelis van der Sande, vyriausiasis viceprezidentas pasaulinei rinkodarai. – Ir tai ne tik žodžiai. Šis šūkis yra įsipareigojimas mūsų klientams tęsti pokyčius, kurių rezultatas bus visiškai atnaujinta modelių gama. Mūsų dizainerių ir inžinierių komandų su užsidegimu sukurti modeliai kiekvieną mūsų klientų gyvenimo dieną turi padaryti lengvesnę ir malonesnę.“

Parašykite komentarą