Nekilnojamas Turtas

Namų dekoravimas – sritis, kuriai Lietuvos vartotojai negaili pinigų

Būsto tobulinimas ir dekoravimas yra sritis, kuriai Lietuvos gyventojams negaila pinigų. Apmokėjus svarbiausias sąskaitas, investicijos į būstą yra didžiausias šalies vartotojų prioritetas, lenkiantis visus kitus pinigų išleidimo variantus.

Šiuo rodikliu Lietuva išsiskiria Baltijos šalyse, o Europos ir pasaulio vidurkį viršija beveik du kartus, rodo rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenys, pirmąjį šių metų ketvirtį ištyrus vartotojų nuotaikas 60-yje pasaulio šalių.

„Namų tobulinimas yra pirmas Lietuvos gyventojų pasirinkimas leidžiant atlikusias laisvas lėšas. Pirmąjį šių metų ketvirtį investicijas į būstą svarbiausiomis laikė 39 proc. šalies vartotojų. Būsto dekoravimas užtikrintai išlieka pirmoje išlaidų eilutėje“, – sako „Nielsen“ generalinė direktorė Baltijos šalims Ilona Lepp.

Latvijoje šių metų pradžioje namus tobulinti buvo linkę 31 proc., Estijoje – 28 proc. žmonių. Daugelyje kitų šalių investicijos į būsto dekoravimą yra kur kas mažiau populiarios: visose Europos Sąjungos šalyse tam lėšų nusiteikę skirti 22 proc., o pasaulyje – 23 proc. vartotojų.

„Nielsen“ vadovės I.Lepp teigimu, Lietuvos gyventojai tradiciškai teikia prioritetą nuosavam, o ne nuomojamam būstui, todėl ir dėmesio jam skiria daug. Be to, po paskutinės krizės atsigavęs statybų sektorius nuolat pildo naujai pastatytų ir dažniausiai ne iki galo įrengtų būstų pasiūlą.

„Rinkdamiesi, kur sutaupyti, Lietuvos vartotojai mažiau pinigų linkę išleisti pramogoms, kokybiškam maistui, naujiems drabužiams ar kompiuterinei technikai, tačiau būsto ir gyvenimo komfortas jiems išlieka labai svarbus. Šiemet tik trečdalis lietuvių teigė bandantys sutaupyti išlaidų elektrai ar dujoms, Latvijoje bei Estijoje tai darė daugiau vartotojų – maždaug 40 procentų“, – sako I.Lepp.

„Nielsen“ duomenimis, Lietuvos vartotojai taip pat rečiau sutinka taupyti namų reikmenų sąskaita, palyginti su kitomis Baltijos šalimis. 27 proc. gyventojų Lietuvoje, 36 proc. Latvijoje ir 44 proc. Estijoje atsisakytų namų apyvokos daiktų, jei tektų susiveržti diržus.

„Šią išskirtinę trauką namų gražinimui stebime jau kelerius metus. Pernai didelių namų apyvokos daiktų įsigijimą nutarė atidėti daugiau kaip pusė Estijos ir trečdalis Latvijos gyventojų, o Lietuvoje taip taupančių ir vėl buvo mažiausiai Baltijos šalyse – 28 proc. Tai įrodo, kad lietuviai būstą vertina labai rimtai ir negaili nei lėšų, nei pastangų jo gerinimui“, – sakė „Nielsen“ vadovė.

Apie „Nielsen“:

„Nielsen“ yra tarptautinė veiklos vertinimo sprendimų bendrovė, tirianti pirkėjų elgesį daugiau nei 100 pasaulio šalių. Žiniasklaidos ir reklamos sričių klientams bendrovė teikia auditorijų matavimo paslaugas, pirkimo segmente vienintelė siūlo pasaulinį plataus vartojimo prekių mažmeninės prekybos vertinimą. Daugiau informacijos apie bendrovę interneto svetainėje www.nielsen.com
Pranešimą paskelbė: Džolita Adomkienė, UAB „Idea Prima“

Namų dekoravimas – sritis, kuriai Lietuvos vartotojai negaili pinigų

Būsto tobulinimas ir dekoravimas yra sritis, kuriai Lietuvos gyventojams negaila pinigų. Apmokėjus svarbiausias sąskaitas, investicijos į būstą yra didžiausias šalies vartotojų prioritetas, lenkiantis visus kitus pinigų išleidimo variantus.

Šiuo rodikliu Lietuva išsiskiria Baltijos šalyse, o Europos ir pasaulio vidurkį viršija beveik du kartus, rodo rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenys, pirmąjį šių metų ketvirtį ištyrus vartotojų nuotaikas 60-yje pasaulio šalių.

„Namų tobulinimas yra pirmas Lietuvos gyventojų pasirinkimas leidžiant atlikusias laisvas lėšas. Pirmąjį šių metų ketvirtį investicijas į būstą svarbiausiomis laikė 39 proc. šalies vartotojų. Būsto dekoravimas užtikrintai išlieka pirmoje išlaidų eilutėje“, – sako „Nielsen“ generalinė direktorė Baltijos šalims Ilona Lepp.

Latvijoje šių metų pradžioje namus tobulinti buvo linkę 31 proc., Estijoje – 28 proc. žmonių. Daugelyje kitų šalių investicijos į būsto dekoravimą yra kur kas mažiau populiarios: visose Europos Sąjungos šalyse tam lėšų nusiteikę skirti 22 proc., o pasaulyje – 23 proc. vartotojų.

„Nielsen“ vadovės I.Lepp teigimu, Lietuvos gyventojai tradiciškai teikia prioritetą nuosavam, o ne nuomojamam būstui, todėl ir dėmesio jam skiria daug. Be to, po paskutinės krizės atsigavęs statybų sektorius nuolat pildo naujai pastatytų ir dažniausiai ne iki galo įrengtų būstų pasiūlą.

„Rinkdamiesi, kur sutaupyti, Lietuvos vartotojai mažiau pinigų linkę išleisti pramogoms, kokybiškam maistui, naujiems drabužiams ar kompiuterinei technikai, tačiau būsto ir gyvenimo komfortas jiems išlieka labai svarbus. Šiemet tik trečdalis lietuvių teigė bandantys sutaupyti išlaidų elektrai ar dujoms, Latvijoje bei Estijoje tai darė daugiau vartotojų – maždaug 40 procentų“, – sako I.Lepp.

„Nielsen“ duomenimis, Lietuvos vartotojai taip pat rečiau sutinka taupyti namų reikmenų sąskaita, palyginti su kitomis Baltijos šalimis. 27 proc. gyventojų Lietuvoje, 36 proc. Latvijoje ir 44 proc. Estijoje atsisakytų namų apyvokos daiktų, jei tektų susiveržti diržus.

„Šią išskirtinę trauką namų gražinimui stebime jau kelerius metus. Pernai didelių namų apyvokos daiktų įsigijimą nutarė atidėti daugiau kaip pusė Estijos ir trečdalis Latvijos gyventojų, o Lietuvoje taip taupančių ir vėl buvo mažiausiai Baltijos šalyse – 28 proc. Tai įrodo, kad lietuviai būstą vertina labai rimtai ir negaili nei lėšų, nei pastangų jo gerinimui“, – sakė „Nielsen“ vadovė.

Apie „Nielsen“:

„Nielsen“ yra tarptautinė veiklos vertinimo sprendimų bendrovė, tirianti pirkėjų elgesį daugiau nei 100 pasaulio šalių. Žiniasklaidos ir reklamos sričių klientams bendrovė teikia auditorijų matavimo paslaugas, pirkimo segmente vienintelė siūlo pasaulinį plataus vartojimo prekių mažmeninės prekybos vertinimą. Daugiau informacijos apie bendrovę interneto svetainėje www.nielsen.com
Pranešimą paskelbė: Džolita Adomkienė, UAB „Idea Prima“

Rekomenduojame
 
REIMA Stemu Black 36
 
Crocs™ Classic Glitter Lined Clog Starry Skies Glitter 39,5
 
REIMA Lampi Candy Pink 140
 
REIMA Passo 569408F Black 23
 
Trilliance Shampoo Žvilgesio suteikiantis šampūnas, 1000 ml

Parašykite komentarą